2014. január 30., csütörtök

MgyarBlogok - ajánló

Sziasztok!

Egy megújult blog gyűjtő oldalt szeretnék ajánlani, ahol a beauty blogokon kívül  gasztro, divat és életmód témákkal foglalkozó blogokat is megtalálhattok, témakörökre bontva. Több mint 350 blog.
Hogyan, honnan  követem a blogokat?
Ez kérem rituálé, minden reggel itt kezdek, reggeli kávé mellet, pontosabban elsőnek megnézem a leveleim, időjárás, hírek,  majd a blogger irányítópultját nyitom meg  Átfürkészem az új bejegyzések listáját, majd irány a Magyar Blogok oldala, ezt követi a Blogloving, mivel van pár külföldi oldal amit csak innen lehet követni.
Nagyon tetszik a megújult Magyar Blogok felülete,  átláthatósága, a bőséges olvasnivalók egyszerű áttekinthetősége.
Röpke regisztráció után (e-mail cím és jelszó megadásával) követheted is kedvenc blogjaidat, számítógépről és akár okos telefonról is, ez nagyon hasznos mikor valahol hosszabb ideig várakozni kell (a Candy Crush-t is ezért/ilyenkor játszom).
Bloggerináknak is ajánlom, akik még nem regisztrálták a blogjaikat, remek felület,  hogy többen megismerjenek.

 Nem is írok többet, inkább nézzétek meg :)

MagyarBlogok.hu

Ismerd az oldalt?



6 megjegyzés:

  1. Én ismerem ezt az oldalt, bár nem használom.

    VálaszTörlés
  2. A régi felületet sokkal jobban kedveltem, noha mindig nyitott vagyok az újításokra. Egyébként én is mindig itt kezdem a reggelt, hasznos kis oldal:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi az infót, már mentettem is!

    VálaszTörlés