2014. január 5., vasárnap

China Glaze - Mingle with Kringle

Sziasztok!

A China Glaze Happy HoliGlaze kollekcióban megjelent, az abszolút, nagybetűs
 ARANY színű körömlakkról készítettem a mai bejegyzést.
Lesz összehasonlítás, nyomdázás, szóval játszadoztam.
Aki rendszeresen olvas, ismer mennyire "aranyos" vagyok, úgy általában mindenben szeretem az aranyszínt, bizonyára ebben nagy szerepe van annak is, hogy Oroszlán csillagjegyben születtem, vagy csak, simán szeretem a csillogást.
Kedvenc arany színű körömlakkom, ami a legszebb, ezidáig a Zoya Ziv körömlakk volt,
 ezt szántalan alakalommal láthattatok a blogon, pedig a glitteres körömlakkokat is
 számításba véve,  biztosan több mint 40 darabom van ebből a színből.
A CG Mingle with Kringle  egy nagyon szép fóliahatású, középes, nem túl sárgás, nem túl pirosas arany  színű körömlakk.
Az állaga vékony, egy rétegben is szépen, egyenletesen fedd, de kettő az igazi. Gyorsan és fényesre szárad, az ecsettel is könnyen lehet dolgozni, nagyon jó minőségű körömlakk.
Noha az este lakkoztam, ma délután készültek a képek, miután kész voltam az ebéddel, ami rántott hús, gyros, sült krumpli, palacsinta és saláta készítéséből állt, áztattam eleget, így tartóssága is tetszik.
Összehasonlítottam pár aranyszínű körömlakkommal, a legjobban a Zoya Ziv hasonló, de ez egy gondolattal szebb, a MAC Magnificent Feast is hasonló színű, de erről megfeledkeztem a fotózáskor (átrendeztem a lakkjaim, most márkák szerint vannak a dobozokba) és a ez majd 3x ennyibe kerül.

Próbaként nyomdáztam rá, sajnos valami megmarta a nyomdázó szilikont, lyukacsos lett, még szerencse, hogy szerdán egy nagyon cuki kis csomagot rendeltem a Dashica webshopjból, amiben nyomdázáshoz használt lakkok és mintalemezek mellett két új bélyegzőt is vettem ;)

A tapasztaltak alapján nagyon szeretem ezt a lakkot, jelenleg ez a legszebb az arany színű körömlakkjaim közül.
A China Glaze Mingle with Krongle körömlakkot a legolcsóbban és leggyorsabban a Nailland-től lehet beszerezni, a 15 ml-es méret 1490 Ft.-ba kerül, illetve több szettben is megtalálható.




Mindkét  év végi nyereményjáték sorsolása, 01.11.-én, szombat este 20.30-21 óra között lesz, számítok a segítségetekre mindkét esetben :)


28 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakk, bár nekem a Ciaté Sand Dune árnyalatú lakkom pontosan ilyen... Úgyhogy tényleg nem nehéz dupe-ot találni hozzá.... :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lakk nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. @Yndre: a Ciaté Sand dune-t nem ismerem, tény, hogy sok hasonló van, azt elfelejtettem írni, hogy az Orly Luxe is nagyon hasonló, de akinek nincs még egyik fentebb említett arany színű lakk, ez a CG lakk a legszebb és a legolcsóbb :)

    VálaszTörlés
  4. ez a tartósság nagyon meggyőző! :)

    VálaszTörlés
  5. O.o az arany lakkokból sohasem elég! :D Nagyon tetszik, egyre jobban érik még egy rendelés..:D

    VálaszTörlés
  6. Nekem is megvan ez a lakk. Én ugyan nem vagyok nagy 'aranyos', de ez kifejezetten tetszik. :)
    Köszi az infót, hogy nyomdázásra is jó! :)

    VálaszTörlés
  7. Mennyi araaaany! Gyertek a mamihoz!!!

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép ez a lakk! :) gondolkodom rajta, hogy kéne egy arany.

    VálaszTörlés
  9. Mennyei árnyalatú arany lakk, nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. áá de megkívántam az aranyat, lehet azt választom az esti körömfestéskor :))

    VálaszTörlés
  11. Mennyi aranyos (mindkét értelembe) lányom van! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, a fehérrel együtt nagyon elegáns hatása van :)

    VálaszTörlés
  13. Engem egyelőre még elkerült az aranyláz valamiért...nem igazán értem,pedig magát a színt szeretem,csak körmökön nem :(

    VálaszTörlés
  14. Tudod,hogy az aranylázat Neked köszönhetem, és pont miattad a Luxe volt az első arany lakkom, úgyhogy örülök nagyon annak,hogy azt írod,hogy a Magnificent Feast-re ez hasonlít,mert sajnos azt vissza kell most adjam a gazdijának. Ez a lakk tökéletes lesz a gyűjteményembe; akár nyerem,akár veszem, mindenképp az enyém lesz :D

    VálaszTörlés
  15. Én is neked köszönhetem az aranylázat Erzsi, sőt az első CG lakkom is tőled van ami szintén egy arany szín volt, szóval erősen ragályos kór ez a lakkanyaró :D

    VálaszTörlés
  16. Ó, hát ez tényleg nagyon szép! De gondolom ezzel nem lehet nyomdázni,vagy igen?

    VálaszTörlés
  17. Nekem pedig pont a Zoya Ziv tetszik egy gondolattal jobban :)

    VálaszTörlés
  18. Lányok, akiket én "fertőztem meg"" az aranylázzal, örüljetek, hogy nem az étvágyamat "kaptátok el", az aranyszín szép, idén is divatos lesz, máskülönben kit érdekel mi a divat, ha kedvelsz egy színt! :D

    VálaszTörlés
  19. Határozottan aranyos vagyok! :D gyönyörű ez a CG lakk, ha még időben eljutok Nailland standhoz biztosan beszerzem.. illetve még a képen a Zoya Kerry valami gyönyörű szépséges! :)

    VálaszTörlés
  20. Eddig még csak egy arany lakkom volt, de az szörnyen csíkozódott, talán ezért nem lett szerelem köztünk. De ez a lakk nagyon bejövős!

    VálaszTörlés
  21. Számomra ez A Tökéletes Aranyszínű Lakk. :-)

    VálaszTörlés