2014. január 6., hétfő

HH - Hétfői Haul #27


Sziasztok!

Az év első zsákmányos bejegyzése következik ma.
Ma semmi újdonságot nem vettem, a már ismert, jól bevált termékekból
vásároltam újra.
Elsőnek a L'Occitane en Provance Immortelle szemkörnyékápolóból vásároltam, 
számomra bevált ez a krém,  a 15ml-es kiszerelés 10 ezer Forint körül van, 
ezek az 5 ml-es kiszerelésűek, akciósan 2700 Ft.-ba kerültek darabonként.
Szükségem volt fedőlakkra, újra a Seche Vite-re  esett a választásom, de
"kötelező" mellé megvenni a saját hígítóját is, mivel így utolsó cseppig ki lehet használni.
Nekem az előző szett kb. 5 hónapig volt elég, abnormális, gyakori használat (lakkozás) mellet.
A két termék együtt 3100 Ft. körül van, saccolva, ha 3-4 naponta lakkozza valaki a körmeit, 
6-7 hónapra biztosan elegendő.
Az új Seche Vite fedőlakknak vastagabb az ecsete és a kupak is nagyobb, valamit
márkajellel vízjelzet:
A Seche  termékeket a Nailland Árkád bevásárlóközpont alsó szintjén vagy a Naillan.hu webshopjában szerezhetőek be.
Egy kis pletykát is tartogatok mára, ez most nem infó, sőt maradjon köztünk,
lehetséges, hogy bővülni fog a Nailland kínálata a ZOYA márkával.
Én nagyon, de nagyon-nagyon szeretném ha itthon is kaphatóak lennének.
A minőséget, színválasztékot tekintve és ha az árat kilehet hozni
2490- 2690  Ft. körül, a ZOYA márka sikeres lenne itthon is.
EU webshopokban 12 Euró (3600 Ft)  körül lehet beszerezni, de ezt soknak tartom, 
eBay-ről  11-12 $ (kb. 2700Ft.) szállítással.

Mi a véleményetek, szeretnétek ha itthon is kaphatóak lennének a ZOYA körömlakkok?

Kedvcsinálónak  a 2014-es tavaszi kollekció :D


36 megjegyzés:

  1. 15 mili ápoló meddig volt elég neked?:)

    VálaszTörlés
  2. @Cserkó Muffin: majdnem 6 hétig használtam.

    VálaszTörlés
  3. na,mostmár cask el kellene akkor mennem abba a körömmenyországba :D

    off:Ani oldalával mi történt? pár napja nem érem el sem a fb,sem a hivatalos oldalát :S :(

    VálaszTörlés
  4. Egy gondom van a Nailland-dal, hogy ami kellene lakk, az épp nincs raktáron már jó ideje. Még várok pár hetet és ha nem lesz, akkor marad a külföldi webshop... Egyébként örülnék, ha lenne Zoya is náluk.

    VálaszTörlés
  5. Jókat vettél, és a Zoya lakkok eddig nekem nagyon pozitív benyomást tettek. Szívesen kipróbálnám őket.

    VálaszTörlés
  6. Nekem mini Seche fedőlakkom van, egyelőre barátkozunk - gyönyörű fénye van, de a körmeim végén nem mindig akar működni rendesen..

    VálaszTörlés
  7. Érdekes,hogy nekem már a múlt év elején a vízjeles kupakkal hozták Londonból a SV-et, de ezek szerint a Nailland-es új szállítmány is olyan (megvettem egy hónapja az újat, de még nem nyitottam ki,mert a Restore-ral annyira jól feltámasztottam az előzőt. És látom,hogy azért Neked is picit rózsaszín lett a lakk a végére, pedig az ecseten soha nem tűnik fel, hogy felvenne az alaplakkból.
    A Zoya lakkoknak nagyon örülnék, és ha bármi közöd van ahhoz, hogy mit vesznek fel a kínálatba (modjuk,hogy pl beszélgetsz a tulajjal, vagy levelezel vele), akkor ajánlom a figyelmébe a Glisten&Glow HK Girl fedőlakkot, mert állítólak ugyanúgy 2 perc alatt szárít fényes kopogósra,mint a SV, de egyáltalán nem húzza össze a lakkot, és kb minden indie készítő az utóbbi fél évben erre esküszik. A Picture Polishról meg ne is beszéljünk, azokért is szerintem mindenki ölni tudna :)

    VálaszTörlés
  8. nekem is van Seche fedőlakkom, hígító is kellene már. Nem is tudtam, hogy van belőle. :D Köszi az infót! Bár..amire én feljutok Pestre, hogy vegyek hígítót.. :(

    VálaszTörlés
  9. már gondolkodtam rajta, hogy javaslom nekik a zoya forgalmazását, hátha megoldható :)
    nagyon boldog lennék, ha lehetne itthon kapni, de azt hiszem 2000 Ft-nál sokkal többet akkor sem nagyon adnék érte, szóval remélem ha megvalósul, akkor a zoya-t is reális áron lehet majd megvenni, mint a china glaze-t például

    VálaszTörlés
  10. @Melantha: kötelező elmenni,körömlakkfüggőknek a Nailland már zarándokhely :)

    @Andi: szerintem lesz, érdemes várni :)

    @Ayesha: a Zoya lakkokat illetően, a kedvenc márkám, szép színek, remek minőségben :)

    @Mea: Nekem nem volt ilyen gondom, de sok helyen olvastam.Én mindig megvárom, hogy valamennyire megszáradjon a körömlakk 3-4 perc), utána viszem fel a fedőlakkot.

    @suzie: a Glisten&Glow HK Girl fedőlakkról, ciki, nem ciki de még nem hallottam, rákeresek később:) A Picture Polish-ra nincs esélyes, h behozzák :(

    @M.: érdemes megvenni, sőt enélkül nem is lehet elhasználni az egész üveggel, mert besűrüsödik ahogy kezd fogyni az üvegből.

    @zizitim: szerintem OPI lakk áráig belefér, én a Rolyal Nails-nél 2500 Ft az OPI körömlakk :) USA webshopokban is hasonló áron kaphatóak a két márka körömlakkjai.

    VálaszTörlés
  11. Jaj, most felcsillant a szemem a Zoya hallatán, pont most ecseteltem a Páromnak, hogy egy England lakkot még nagyon szeretnék beszerezni, és még egy Zoya-t, erre mit látok mit írsz?! :D Abban a pillanatban szaladok a pulthoz ahogy megjelenik :)

    VálaszTörlés
  12. Szerintem sunyiban Erzsi intézte az ÖSSZES ilyen lakk behozatalát, lobbyzott, kampányolt, lefizette, akit csak lehetett, mint Jockey a Dallasban:D

    VálaszTörlés
  13. Ayesha kommentje nagyon tetszett :D
    Egyébként a Zoya lakkokra én is kíváncsi lennék :) Sok jót hallottam/olvastam róluk, a színeik is szépek, szóval jöhetnek ^^

    VálaszTörlés
  14. nem volt még zoya lakkom :(

    VálaszTörlés
  15. még a naillandbe se volt alkalmam eljutni, hátha még zoya is lesz.. hmmm. remélem egyszer a közeljövőben már tényleg összejön.

    VálaszTörlés
  16. Én nagyon örülnék, ha a Zoya lakkokat itthon is meg tudnánk venni, mert szerintem gyönyörű színek vannak, s nagyon jó minőségű (bár sajnos nem sok van a tulajdonomban, de azok mind szuperek). A külföldi rendelés sajnos sokszor drága, s jobb ha az ember megnézheti élőben is.

    VálaszTörlés
  17. Pont nemrég gondolkoztam azon, hogy a Zoya vajon miért nem került a kínálatba. Én nagyon boldog lennék, ha meg tudnám ott venni. Nem mintha olyan sokat lennék ott, de amikor igen, akkor nagyon (és a pénzem nagy része elsuhan). :DD
    Ezt a fedőlakkot használom én is, és nekem sem okozott még olyan problémát, amit a Mea írt. Én is várok kicsit, amíg nagyjából megszárad az alatta lévő lakk. Akkor az elszíneződésre is kevesebb az esély. A Restore pedig hihetetlen jó! Mondjuk én más lakkokhoz is előszeretettel használom, azoknál is bevált. :)

    VálaszTörlés
  18. Jajj, most látom csak. A Zoyának baromira örülnék, amióta blogok azóta nagy álom :) Sőt, én még az Essienek is tudnék örülni, mert elvileg a 2m beauty kínálata annyira azért nemjó, én meg már kb 1 éve kinéztem egy gyönyörű királykék krémes lakkot tőlük..

    VálaszTörlés
  19. @Ayesha: ha lenne hozzá közöm, nem csak a Zoya márkával bővülne a kínálat, de csak kis lépésekben haladjunk, ha van kereslet kitudja milyen szépséges márkák jelennek még meg ;)
    @Megaera: az egyik legjobb márka a Zoya, a tavaly nyári kollekciótól piacra került minden egyes darab, minden szempontból szuper :)
    @Boxa: reménykedjünk, hogy hamarosan itthon is elérhető lesz, így könnyebb lesz választani, h melyik színnel is kezdjed .)
    @Manna: ha lesz Zoya, biztosan hamarább felkeresed a Nailland-et, de nagyon veszélyes hely, leírhatatlanul nagy a kísértés a féktelen vásárlásra :)
    @Henna: 100%-ban igazad van :)
    @Marias Nail: Restore tényleg szuper, de mivel elég drága megfogadtam csak a drágább lakkokhoz fogom használni, azt hiszem ettől jobb hígító nem létezik :)
    @Mea: az Essie is jó ötlet, mert szép/jó körömlakkjai vannak és ezek olcsóbbak is az Opi vagy Zoya lakkoknál :)

    VálaszTörlés
  20. Hihi, a Nailland jótündérek Nekem is megsúgták ezt, úgy kellett felkanalaznom az államat a földről :D
    Én igencsak örülnék neki, van pár Zoya lakk amit a Te blogod alapján vettem fel a kívánságlistámra! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  21. @Njoythestyle Reni: nem fogsz csalódni :)

    VálaszTörlés
  22. Biztos vennék, ha lenne Zoya, de én az essinek még jobban tudnék örülni, egy Zoyám már van a te jóvoltadból, éljen a blogsale! ;) Essim viszont még nincs hüp-hüp

    VálaszTörlés
  23. Naa.!:) Metével már én is vagy 3-szor beszélgettem a Zoyáról, de eddig azt mondta, hogy mivel a China Glaze riválisa, és a Nailland fő profilja a CG, biztosan nem forgalmazza (bár szereti). Én meg mondtam, hogy hozza, hozza!:D Én örülnék neki, a Storm, Payton, Dream, meg a többi gyönyörű holo csillámos már régóta szólítgat :/

    VálaszTörlés
  24. @Zsozsó Sakklakk: előbb hadd legyen Zoyánk és utána jöhet az Essie is :)

    @Petronella's: én már a nyitásnál megemlítettem, hogy a lenyűgöző kínálatból csak a Zoya hiányzik, reménykedjünk, mert akinek Zoyára fáj a foga az úgyis megveszi, nagyon jó lenne itthon vásárolni :)

    VálaszTörlés
  25. Hurrrrá, eddig is imádtam a Nailland-et, de a Zoya hatalmas dobás lenne, nagyon jó hír :-))

    VálaszTörlés
  26. Ejj, ha pár évvel ezelőtt nyitnak, milyen jól útba esett volna, de azóta kb. kétévente egyszer járok Bp-en. Pedig kénytelen leszek külön körmös túrát szervezni, mert élőben akarom látni a sok szépséget.

    VálaszTörlés
  27. A Zoya lakkoknak nagyon örülök, a pénztárcám már kevésbé. A te blogodon láttam jópár Zoya lakkot, ráadásul nagyon szépeket, úgyhogy ideje körülnéznem alaposabban :)

    VálaszTörlés
  28. Lányok még ne kezeljük tényként, h lesz Zoya, ez amolyan kis pletykálkodás értékű infó, viszont reménykedni lehet, a remény hal meg utoljára... :D

    VálaszTörlés
  29. Kb. pont egy órája gondolkoztam azon, hogy milyen kár, hogy Zoya-t nem lehet kapni a Nailland-nél :D na hátha majd lesz, egyet tuti vennék belőle :)

    VálaszTörlés
  30. Évek óta csorgattam a nyálam a "neves" körömlakk márkákért. Most nagyon büszke vagyok, mert már rendelkezem egy OPI és egy China Glaze lakkal is. Hát ha még a Zoya is teljesülne... OMG! Én mindenképp reménykedem benne, a név kötelez :) (Reményi a vezetéknevem) :)

    VálaszTörlés
  31. Jujj de jó lenne ha Zoyát is tudnánk itthon vásárolni! Egyébként én már látom magam előtt, hogy 5-10 év múlva MINDEN fontos lakkmárka ott fog majd csücsülni a Nailland pultjain :D Csak győzzük kivárni!

    VálaszTörlés
  32. Én rózsaszín párti vagyok igy biztos azt választanék bár most épp zöld lakkom van de ezt az időnek tudom be.

    VálaszTörlés
  33. húúúú csatlakozom a zoyanak örülök közé :D nagyon szívesen kipróbálnám. egyik barátnőm pont most nézett ki egy lakkot, be is van zsongva :D

    VálaszTörlés
  34. a Zoya lakkoknak én is örülnék, bár nekem még a NailLand is messze van:/ de nagyon szeretem a márkát:)

    VálaszTörlés
  35. Erzsi, véééégre egy szemkrém is :) Erről mit lehet tudni? Miért jó ez a krém? Engem ez is érdekel, mert az arcápolás rész is nagy kedvencem ám :)
    Esetleg ha olyan nagyon jó, és utalnék neked, egy ilyen kis 5 ml-es tégely krémet tudnál nekem is keríteni? :) Jobb ez, mint a Shiseido Benefiance Anti-Wrinkle?
    Most én a Shiseido Ibuki Refining Moisturizer Enriched arckrémet tesztelgetem, de szemkrémből még keresem a jót :)

    VálaszTörlés
  36. @Mia: A Shiseido szemkrémeket nem ismerem, nem használtam, ezelőtt a Laura Mercier Flawless Skin Repair Eye krémet használtam de semmilyen haszna nem volt. AZ Occitane-t azért szeretem, mert hamar beszívódik, nem marad zsíros a bőr, picit hűsít, szépen, hatásosan hidratálja a szemkörnyékén a bőrt. Nem ajánlom az 5ml-es változatot, mikor kibontottam, megdöbbenve láttam, h a parányi üvegeben alig van valami, szerintem jó ha van benne 3ml :(

    VálaszTörlés