2014. január 17., péntek

Deborah Lippmann - Lost in Space és Fantastic Voyage

Sziasztok!
Két gyönyörűséget hoztam a mai bejegyzésbe, kevés szöveg rengeteg kép.
A Lost in Space  és a Fantastic Voyage  a Deborah Lippmann  Starlight elnevezésű, 6 darabos mini körömlakkszettben található, erről nemrég volt bejegyzés is a blogon. A körömlakkok 8 ml-esek, így egyáltalán nem picik, főleg ha az OPI 3,75 ml-es mini körömlakkjaihoz hasonlítom.
A Lost in Space egy sötétkék, matt homoklakk, telis-tele mikrocsillámokkal és elszórtan kis méretű hologramos glitterekkel, felkenve fenomenális.


 A Fantastic Voyage, egy átlátszó alaplakkba gyömöszölt, millió különböző méretű hologramos és szabad szemmel szinte láthatatlan apró kék színű csillámokat tartalmazó glitteres fedőlakk.




 A Lost in Space állaga vastag, 2 rétegben használtam, nagyon gyorsan szárad, 2 perc alatt teljesen száraz volt. Ehhez hasonló körömlakk a Nails Inc. Denim Effect matt körömlakk, azzal a jelentős különbséggel, hogy kevésbé csillog. A Fantastic Voyage lakkhoz  is van egy hasonlóm, az is Nails Inc.,  a Galaxy Effect sorozatból a mini méretű lilás árnyalat.

A végén a körmeimen:

Jelenleg kedvenc színem a sötétkék körömlakkokból, nem tudom meddig tart de nagyon tetszenek ezek a színek, nagyon sok LS  lakkom van, mostanában valahogy csak a szemeimnek tetszik,  ez most kivételes darab.
 A  DL karácsonyi mini körömlakkjai pedig egytől-egyig szuper jó minőségűek.
Az alábbi képen mind a 18 szín látható,  hatalmas méretben tettem fel a képet.
A kérdés uncsi,  használsz sötétkék körömlakkot?

23 megjegyzés:

  1. Sötétkéket mostanában nem (tudod, nem a kék korszakom élem), de ilyen szépségek láttán azért néha megkívánom :)

    VálaszTörlés
  2. A Lost in space-t meglátva én személy szerint elvesztem...nekem ilyen lakk KELL!!! :)))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Naná hogy használok :) a Voyage még mindig nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nem igazán kedvelem a kék lakkokat, de ezek jajjj, nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a Lost in space lakk..én is elvesztem a gyönyörűsègében!! Most valahogy az egészen mély lakkok nem csábítanak, így sötétkék sem volt már egy ideje a körmömön. Ezen a héten egy világosabb kávészínű OPI és egy arany CG volt s körmeimen. :)

    VálaszTörlés
  6. A Lost in space 'MUST HAVE', csak ne lenne ennyire drága és nehezen beszerezhető Magyarországról.

    VálaszTörlés
  7. na jó. végem van. *-* gyönyörűek. *-*

    VálaszTörlés
  8. Tudtam,hogy megint valami utanozhatatkan gyonyoruseget fogsz bemutatni,amire majd csoroghat a nyalam :-) a homoklakk fanraszzikusan nez ki!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is kellenek: D Én spec nagyon szeretem a sötétkék lakkokat. Olyan jól mutatnak rajtuk a csillámos fedők: )

    VálaszTörlés
  10. Jaj, mindkettő nagyon tetszik :) Nagyon szépek és egyediek.

    VálaszTörlés
  11. a Lost in Space szerelem első látásra *.*

    VálaszTörlés
  12. Van sötétkékem de nem nagyon inkább sötétlilát, de ez a szín woooooooow ezt bármikor.

    VálaszTörlés
  13. IGEN!
    Imádom a sötétkéket. Azt hiszem, kék körömlakkból van nekem a legtöbb. Mondjuk nem mind kifejezetten sötét.

    VálaszTörlés
  14. Én is szeretem a sötétkék lakkokat, ez meg egyenesen szerelem :3

    VálaszTörlés
  15. Szép mindkettő, én szeretem a kék lakkokat, van is viszonylag sok :) (no nem a Te készletedhez mérten! :D)

    VálaszTörlés
  16. Szépek a sötétkék körömlakkok, szívesen nézem blogokon én is :)

    VálaszTörlés
  17. mindkettő gyönyörű, nagyon tetszenek:))

    VálaszTörlés