2014. január 14., kedd

ZOYA DREAM

Sziasztok!
       Kezdem utolérni magam, ma egy igazi szerelemről készült a posztom, ami nem más mint a Zoya Dream. Rengeteg képet készítettem, minden fényviszonynál egyedi színe van, próbáltam visszaadni ezt az álomszép, izgalmas körömlakkot a képeimen.
      A Zoya 2013-as karácsonyi kollekciója nem hozott lázba, nem is érdekelt nagyon, pár blogon néztem színmintás bejegyzéseket és elkönyveltem, hogy nincs olyan szín ebben a kollekcióban ami nélkül ne tudnék nyugodtan aludni.
December végén egy rendeléshez a postaköltség csökkentése miatt kellett még egy darab körömlakkot választanom, gondoltam ha már a Zoya a kedvenc márkám, legyen a 3. körömlakk ebből a márkából.

        A Zoya Dream egy áttetsző golyóstoll kék, nekem erről a színről ez ugrott be.
A lakk alapszíne áttetsző, zselészerű, közepes állagú, nem túl vastag annak ellenére, hogy nagyon-nagyon sok hologramos  mikrocsillámot tartalmaz, gyorsan szárad, mire a 10. körömöm kentem az első már száraz volt, a 3 réteg végeztével, 2 perc után már lehetett rá nyomdázni, 5 perc után teljesen száraz volt, extra minőségű körömlakk, ugyanis első alakalommal 3 napig volt a körmeimen és lemosáskor nem volt megkopva, igaz Seche Vite fedőlakkot is használtam, a fedőlakkot csak a körömnyomdázás miatt, mert ez a lakk jégfényesre szárad.


Elsőnek simán használtam, 3 rétegben, a kép vakuval készült és rendesen összekentem a kezem:

Másoduik alkalommal 2 rétegben használtam és nyomdáztam rá:



 
A Dream körömlakkhoz hasonló, a 2012-es karácsonyi Zoya Ornate  kollekcióból a bordós Blaze, lila Aurora és fekete Strom.
Zoya márkából összesen 3 kék színű körömlakkom van: Sailor, Dream, Hazel
Bekerült a kedvenc kékek közé is a Dream, az alábbi képek megnyitva 1000X750 pixel méretben megtekinthetőek:

Végezetül egy kép a jelenlegi Zoya körömlakkjaimról, azt hiszem nem vagyok egyedül, ha szívesen látnám itthoni s megvásárolhatóak lennének a Zoya körömlakkok, mondjuk a Nailland-nél :)


28 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van. Az utolsó képed pedig egy orgia a szemnek. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! :))) Zoya lakkom még nincsen, de nagyon-nagyon szeretném kipróbálni már, legalább egy másfél-két éve, ha nem több.. :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg gyönyörű, pedig nem is szeretem a körmeimen a kéket, de ez mesés! :)

    VálaszTörlés
  4. varázslatosan szép ez a lakk,és a többi hozzá hasonló is. imádnám ha lenne itthon zoya!

    VálaszTörlés
  5. Nekem olyan csillagos ég hatása van, el tudnám nézegetni a saját körmeimen is :)

    VálaszTörlés
  6. Ha beruházom egy Zoya lakkra ez lesz az első, gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  7. "a postaköltség csökkentése miatt kellett még egy darab körömlakkot választanom" a mondat, amit egy pasi sem fog soha megérteni :D
    Ez a lakk gyönyörű!!! Az ilyen csodák tetszenek legjobban a Zoya-tól, mint ez vagy az Aurora, na az még ennél is jobban tetszik *.*
    De a kék Zoya is balra mellette az alsóbb képen!

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép *-*
    Nekem is van hasonlóm, mégha nem is Zoya (http://glitterfingersss.blogspot.hu/2013/11/lakkteszt-la-girl-brilliant-blue.html) csak sajna nem volt napfény amikor befotóztam és a csoda holo hatást nem nagyon tudtam elcsípni.

    VálaszTörlés
  9. Két réteg bőven elég ebből a lakkból, csak onnan tudom, hogy én még az ősszel megvettem. :) Közel u.az, mint a picture polish cosmos lakkja. Lehet most vacak monitoron nézem (melóban), de sokkal világosabb ez a lakk napfényben és sokkal jobban érvényesül a csillogása is.

    VálaszTörlés
  10. Te jó ég! Ez gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  11. Oké, ezzel azt hiszem eldőlt, hogy mit válaszolok a pár nappal ezelőtti kérdésedre, nagyon is jöhetne a Naillandbe!

    VálaszTörlés
  12. Golyóstoll kék - készen vagyok :D Gyönyörű árnyalata van! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  13. Csodaszép színe van, nagyon tetszik, így is, hogy nem a kék korszakom élem ;)

    VálaszTörlés
  14. @Elíz: igen, a pasik már csak ilyenek, a tegnapi kis borítékomra is felszisszent, mikor átvette a postástól és azt mondta: "Erzsi, már megint mit vettél? Ez, ebben a hónapban a 3. csomagod!˝ Megnyugtattam, csak két kis körömlakk van benne és már csak egy csomagot várok a héten (Naked3;) :D
    Nem tudom leírni, h milyen arcot vágott, megpusziltam, kivettem a kezéből a borítékot és remegve bontottam ki :D
    @T. Andi: a Seche Vite-től kicsit sötétebb lett, ezt más lakknál még nem tapasztaltam, mármint, h a színét befolyásolta volna a fedőlakk, de egyben mintha nagyítóként nagyítaná fel a benne lévő csillámokat.
    A képeken élethű a szín, 86 képet készítettem összesen, mint írtam a fénytől is változó a szín intenzitása, nekem ez a gyengém, minél élethűbben lefotózni a színeket, elvégre erről szól a blog :D

    VálaszTörlés
  15. Tényleg gyönyörű színe van, már csak önmagában is, de a fehér mintával... Gyönyörű! Nekem a kékfestő minták jutnak róla eszembe :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  16. Azt hiszem, mindent elmondok róla, ha azt mondom, találó a cím :D

    VálaszTörlés
  17. meseszép lakk, nagyon megtetszett! :)

    VálaszTörlés
  18. Ez egy igazi dream!!! Nyomdázva is szuper. :)

    VálaszTörlés
  19. Ez tényleg álom annyira szép, sőt csodálatos!
    Ha csak a 2012-es karácsonyi 4db-os kiadás lenne az összes körömlakkom, azzal is boldog lennék! :D Ez egy nagyon jól sikerült kiadás!

    VálaszTörlés
  20. Nem vagyok odáig a kék színért, kicsit úgy vagyok vele, mint a rózsaszínnel: másokon tetszik, magamon idegennek érzem. DE! Ez a lakk valami meseszép! *.* Szerintem életem első kék lakkja, amire azt mondom, hogy jó lenne a gyűjteményemben látni. :D Bár nekem nyomda nélkül jobban tetszik, ehet, hogy azért, mert akkor jobban érvényesül a csillogása. :)

    GhostGirl

    VálaszTörlés