2014. január 8., szerda

MAC - Soiree körömlakk

Sziasztok!

     Nagyon rég, a megjelenése óta szemezgettem ezzel a körömlakkal, de arra gondoltam mindig, van  sok hasonlóm (ezen az alapon, már nem is vehetnék több körömlakkot míg be nem száradnak véglegesen a jelenlegiek: D) felesleges lenne megvenni. Mekkorát tévedtem!
 Imádom a színét, noha több hasonlóm van, ebből a színtartományból az árnyalatnyi különbséggel, a MAC Soiree a legszebb. MAC körömlakkból van még két darab fóliahatású darabom, mindkettő a kedvencek dobozában van, így bátrabban nyúltam a Soiree után, hogy pénztárhoz vigyem.A fényképeket nem ugyanazon a napon készítettem,  a fényhiány rendesen kikészített fotózás közben, a képeknél jelzem ahol élethűen sikerült lefényképezni.

 A körömlakk 1 rétegben is jól fed, hamar szárad,  több alkalommal használtam, 2 napig volt fent sérülésmentesen, szerintem 3 napot kibír, így ebből a szempontból is jó.
ASoirre-n kívül a Magnificent Feast arany színű és a világos arany színű Screaming Bright.

élethű szín
Első alakalommal  a Deborah Lippmann Champagne Supernova glitteres csodával használtam, ezzel tetszett jobban:
élethű szín
Majd a China Glaze  Your Present Required glitteres fedőlakkal:
Hasonló színek:
A legjobban a Models Own Champagne (kapható a Nailland-nél 1790 Ft.) színe hasonlít a Soireehoz, majd a NCLA  Trophy Wife  követi, az Essie  Penny Talk  és Nails Inc. színei már kevésbé hasonlítanak.

Kedveled a hasonló színeket?


21 megjegyzés:

  1. Nagyon szép aranyszín, tetszik a rózsaszínes tónus benne...
    És a Deborah Lippmann csillámos lakk, ohhhh... de gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. Uh*-* gyönyörű! Egy rétegben is fed *-* amúgy hogy díszítve van jobban tetszik, kiemeli a színt: )

    VálaszTörlés
  3. ez tényleg gyönyörű, pedig nem is nagyon vagyok oda az aranyos árnyalatokért :)
    amúgy csak szólok, hogy kétszer szerepel ez a mondat: "MAC körömlakkból van még két darab fóliahatású darabom, mindkettő a kedvencek dobozában van, így bátrabban nyúltam a Soiree után, hogy pénztárhoz vigyem" :)

    VálaszTörlés
  4. @zizitim: köszi, javítom, másolgattam a szöveget ide-oda, ma nem volt kedvem sokat szövegelni :D

    VálaszTörlés
  5. Rajtad tetszik,magamon nem tudnám elképzelni ezt az árnyalatot.

    VálaszTörlés
  6. @Melantha: egy picit én is csalódtam a színbe, mert az üzletben megkértem az eladót kenje fel a saját körmére, az enyémre nem lehetett mert sötét szín volt rajtam, az eladónak a bőrszíne 2-3 leheletnyit sötétebb volt és az ő körmeim meseszép volt, sikítoztam az üzletben, h ez gyönyörű, szóval sötétebb bőrszínnel rendelkező csajok előnyben vannak, illetve nyáron dögösebb :)

    VálaszTörlés
  7. ohh grrr. ezek a lakkoook. annyira szépek, mint az össze többi, ami a tulajdonodban van. :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem ezeket az árnyalatokat, az összes gyönyörű.

    VálaszTörlés
  9. az első mani nagyon szépséges lett :)

    VálaszTörlés
  10. A DL lakkal valami istenien néz ki!!! *-*

    VálaszTörlés
  11. Jujj de szép, az NCLA lakk még nem volt a blogon ugye?

    VálaszTörlés
  12. Nem az én színem de a glitter verzióval már okés

    VálaszTörlés
  13. Ez a poszt szivem legmelyehez szolt,tudod miert ;-) csodaszep lakkes ezek utan tenyleg nem fogok acsingozni a magnificent feast utan.a DL es a CG lakkal is tetszett,de tenyleg a DL-el a leggyonyorubb.

    VálaszTörlés
  14. @Klaudia Orbán: az NCLA tényleg még nem volt a blogon, mindig érkezik valami ami jobban érdekel :D
    @suzie: A DL glitteres fedőlakkok mind nagyon szépek és különlegesek, ebay-en, karácsony után után sok helyen láttam normál méretű DL körömlakkokat 12-14$ körüli áron és volt ahol a szállítás 4$-ba került, így a Jewel Heist kollekció darabjai 18$-ért (szállítással együtt) megkaparinthatóak :)

    VálaszTörlés
  15. Nekem is az első variáció jön be jobban, nagyon szép a színek harmóniája. Bár én biztos a Models Ownt választanám (üvegben nem látok nagyon különbséget) :)

    VálaszTörlés
  16. @Petronella's: a Soiree egy picit rózsaszínesebb, viszont árban hatalmas a különbség, a Soiree 2x annyiba kerül, így a MO jó választás lenne :D

    VálaszTörlés
  17. De szépséges ez a lakk, de a másik kettő is az! *.*

    VálaszTörlés
  18. Kedvelem???? Nem. Imádom :)

    VálaszTörlés