2014. január 20., hétfő

Urban Decay - Naked 3 paletta színei

Sziasztok!

     Itt a Természetes Szépség blog híradója, naponta többször, friss hírekkel olvashatjátok a blogom :D
Tények: megérkezett az Urban Decay legújabb csodája, a Naked 3 paletta, ebből kifolyólag fülig ér a szám és gyorsan szeretném megosztani Veletek az örömöm, e gyönyörű palettáról készült képek formájában, mivel mindhárom palettám megvan, a bejegyzés végén lesz egy csoportkép is a színek összehasonlításához.
 A doboz és tartalma:


Jó ötlet a szemhéjalapozókból a minta/színminta, a vevő aki még nem ismeri kipróbálhatja melyik szín a legmegfelelőbb számára és a cégnek forgalmat generál,  sokkal jobb mint a Naked 2-höz csomagolt mini szájfény volt.
Színmintát a késődélutáni időpont miatt nem tudtam készíteni, a palettáról készült képek mind  nagy méretűek, csak kattintani kell,  külön megnyitni.



Első simogatásra a kedvenceim: Dust, Buzz, Trick, Liar, de a matt színek is csodálatosak, a Blackheart meseszép de még félek tőle. Nagyon szép sminket készített egy hazai bloggerinánk ezzel a palettával, aki még nem látta, az  itt megnézheti.
Összehasonlítottam az UD  Naked palettáit, így könnyebb dönteni, hogy akinek már megvan valamelyik előző kiadás, szeretné-e ezt is, véleményem szerint ez a legszebb az eddig megjelent 3 Naked paletta közül, nem hiába hiánycikk. De ízlések és pofonok, nem biztos, hogy mindenki osztja ezt a véleményem.
Az első palettáról itt írtam.
A Naked 2-ről pedig itt található a posztom.

A három Urban Decay Naked paletta közül melyik színösszeállítása tetszik a legjobban?

37 megjegyzés:

  1. Őszintén? Mindhárom :) Nagyon boldog lennék már csak egy Sima Naked palettával is.. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem egyik sincs meg, de a 3-as tetszik a képek alapján

    VálaszTörlés
  3. Ez a legszebb, nagyon jól eltalálták a színeket

    VálaszTörlés
  4. nekem az első van meg, de ez a 3. valami hihetetlenül gyönyörű, szerintem előbb-utóbb meg fogom venni, mert úgyis csak ilyen színeket használok:)

    VálaszTörlés
  5. Naná,hogy a blackheart színe jön be legjobban :-D én most szemfesték stopon vagyok,úgyhogy ezt passzolom,de tényleg ez a legszebb a 3 közül

    VálaszTörlés
  6. Ránézésre a 2-es tetszik a legjobban, de még egyikhez sem volt szerencsém :)

    VálaszTörlés
  7. Igazából nem tudnék dönteni:) ha utánam dobnák, egyiket se hajítanám el.

    VálaszTörlés
  8. Ez a legszebb a 3 közül! <3

    VálaszTörlés
  9. A hármas tetszik legjobban, de rögtön utána a 2 is. :)

    VálaszTörlés
  10. Mindhárom szép, de a 3 a legszebb. :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem szerintem az 1-es lenne a legkihasználhatóbb, csak át kéne bele csempészni a Buzzt és a Blackheart-ot.

    VálaszTörlés
  12. @Castia: az igazi nagy dobás az lenne, ha következőt mindenki az igényei szerint állíthatná össze, egy előrendeléssel, csak ez nem lenne buli a gyártónak :D
    Szerintem minden palettában van legalább 4-5 szín ami nagyon tetszik, a mono UD szemhéjfestékek darabja 5 e Ft körül szerezhető be, igaz nagyobbak, de itt a 12 szín, darabonként 1,3 g, ez elég sokáig elég, a MAC szemhéjfestékei 1,5g-osak és azok is majd 5 e.-be kerülnek darabonként.
    A legjobb minősége viszont az UD szemhéjpúdereinek van :)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Meg szeretném kérdezni, hogy honnan rendelted meg ezt a palettát. Válaszod előre is köszönöm:
    Ani

    VálaszTörlés
  14. De szép szinek :))

    VálaszTörlés
  15. @littleboxofjoy: a Beautybay webshopból vettem 12.-én, de már aznap elfogyott. Érdemes figyelni a HQhair oldalát is,, ott is várnak újabb készletet.

    VálaszTörlés
  16. megvan az első két paletta, de mégis úgy érzem, hogy ez a harmadik lesz a kedvenc. alig várom, hogy ismét legyen készleten, már az első pillanatban tudtam, hogy ezt bizony meg fog kelleni vennem. pedig már roskadásig van a fiókom szemhéjpúderekkel... :D

    VálaszTörlés
  17. Wow! Fáj a szívem! Karácsonyra Naked 2-t kaptam húgomtól /Ő meg tőlem:)/ De igaziból a Naked 3 volt a cél, de akkor már sold out volt.
    Imádom a Naked2-t. Buli smink, hétköznapi, alkalmi is készíthető vele, de a Naked 3-ra is szükségem van :) Álomszépséges!

    VálaszTörlés
  18. Már tavaly leadtam rá az előrendelés abban a pillanatban amikor megjelent. Nekem csak az első van meg, de szerintem ez a legjobb, egyszerűen imádom. A tavalyi év legjobb vétele volt és már a karácsonyfa alá is tehettem! :D

    VálaszTörlés
  19. Eddig egyik Naked sincs meg, de így képekről a 3. tetszik nagyon. :)

    VálaszTörlés
  20. @Christí: ügyes voltál, én is kaptam e-mail-t az előrendelésre, de arra gondoltam, utazás előtt voltam, majd külföldön megveszem, lemaradtam, csak most tudtam beszerezni, egyetértek veled, h jó vétel, megéri az árát :)

    VálaszTörlés
  21. Mindhárom nagyon szép, nem is tudok dönteni melyik a legszebb!
    www.beautysecretsfromnora.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  22. Csak a Naked 1 másolatával rendelkezem, a MUA-tól, azt szeretem. Kívánságlistás a Naked 2 másolat is, viszont ez a hármaska nem igazán tetszett meg. Már a könyökömön jön ki kb, mindenki isteníti, a Youtube-on mindenki most ezzel sminkel. Elhiszem, hogy jó a minőség, de a színek nem vettek le a lábamról.... ez van. :)

    VálaszTörlés
  23. @Petra R. : szerintem nincs ebben semmi kivetnivaló, h ennek a palettának a színösszeállítása nem jön be számodra, bizonyára nem vagy egyedül, a lényeg, hogy olyan színeket használj ami jól áll :)

    VálaszTörlés
  24. Mától ismét kapható a Beautybay-en, de 52,50 euróra felvitték az árát:( Azt hiszem, megvárom míg HQHairen újra készleten lesz. Nagyon szép tényleg. Erzsi, Te is ennyiért rendelted, vagy csak most vitték fel az árát?

    VálaszTörlés
  25. @Zsuzska: köszi, h megírtad, én 43 Fontért, gondolom a Hqhair oldalán is drágább lesz, mert az első szállítás itt is 37 Font volt, mint a Hqhair oldalán .

    VálaszTörlés
  26. Valami plusz költséget (áfa, vám) kellett fizetned, vagy csak a 43 fontot?? :)

    VálaszTörlés
  27. @Orsolya: nincsen, viszont lehet választani egy 1,8 Eurós elsőbbségi csomagfeladást, ezért még egy mini termékmintát is küldenek, nekem egy mini eyeko tus volt a csomagban és 1 hét alatt érkezett meg, viszont nem ajánlva küldik, de sokszor vásároltam és soha nem vesződött el csomagom.

    VálaszTörlés
  28. Igen, lehet, hogy ott is felviszik majd, egyelőre a sold out-nál még 37 fontot ír. De ott szokott lenni ha nem is minden hónapban, de kéthavonta biztos, 10 %-os kedvezmény.Én már rendeltem onnan többször, 1-2 alkalommal kicsit csapzottan érkezett a csomag, de azt a posta szépen leragasztotta és nem hiányzott belőle a termék és nem is sérültek meg, csak a doboz, amiben küldték. Azért mindig izgulok, hogy megkapjam a rendelést, mert ugye ingyenes szállításnál nem lehet csomagkövetést kérni :D

    VálaszTörlés
  29. Én a ketteskét hármaskával gyúrnám össze szívem szerint, és akkor már majdnem a lelkemnek való lenne. :)
    Megelégeltem,hogy minden meggyűlik a legjobb alap ellenére a szemem ráncában, úgyhogy a drogériás sminktermékeim kidobódtak, maradtak a drágább darabok. Csak azt meg pénzzel nem győzöm :D :(

    VálaszTörlés
  30. megint lehet kapni a hqhair.com-on és a lookfantastic.com-on és az ára maradt 37 font :)

    VálaszTörlés
  31. A Naked 1-et nagyon szeretem, a 2-es nem hozott lázba, a 3-asra pedig másfél hónapot vártam, mire sikerül megrendelnem, mert mindig "out of stock" volt. Azóta is nagy a szerelem, napi szinten használom, pedig mostanában leginkább itthon vagyok. :)

    VálaszTörlés
  32. Nekem lenne egy olyan kérdésem , hogy mennyibe fáj egy ilyen paletta és hogy te honnan rendelted ? előre is köszönöm a választ :)

    VálaszTörlés
  33. Erzsi, tavaly ota sokat probalgathattad mindharom palettat. Mik a benyomasaid? Sokat hasznalod oket? A (nem kicsi) keszletembol a Naked palettak meg hianyoznak. Szivem szerint megrendelnem mindharmat, de mivel 49 euro a beautybayen, ezert lehet,h elso korben csak egyet rendelnek egyszerre. A szemem szine mogyorobarna, a hajam csokibarna alapban satirok, ami miatt inkabb vilagos hatasu, de persze ez meg nem szoke :) Melyik illene hozzam?

    Esetleg egesz veletlenul nem valt feleslegesse vmelyik palettad a harom kozul? :) Ha iigen, szivesen lennek uj, szereto tulajdonosa ;)

    VálaszTörlés