2014. január 24., péntek

Deborah Lippmann Green Eyed Lady teszt

Sziasztok!
Vannak körömlakkok amikre ránézve nem is gondolnám, hogy kedvenc lesz, vannak olyanok is amik örökre belopják magukat a kedvenc kategóriába, amiket szívesen és gyakran használok, ma egy ilyen körömlakk következik.
 A Deborah Lippmann Green Eyed Lady mini kiszerelés limitált kiadású körömlakk már régóta várakozott az első használatra, mivel (a következő körömmargarétás kép ellenére is) a zöld színű körömlakkok  nem tartoznak a kedvenceim közé. Természetesen van pár kivétel, mint a Zoya Logan, Zoya Rikki és Zoya Yara amiket nagyon szeretek, a többi csak egy múló, hirtelen fellángolás vagy mini szett gyümölcse.
Nézzük elsőnek a képeket:

Egy kissé hasonló színű körömlakkom van az A-England Saint George, amit még nem használtam, ha jól emlékszem. Nem összehasonlítani akarom a két színt, mert teljesen másak, csak az A-England Saint Geroge színe széles körben ismert, viszonyításnak fotóztam be együtt a két körömlakkot és mert ráértem.

Körmön sokkal szebb a szín:

Majd délután  újabb glittert került a gyűrs ujjamra, ami szerintem szebben mutatott, h nem teljes szélességébe borította a zöld színt.
Majd másnap reggel egy kis nyomdázás is került rá, de úgy érezem ez az a szín amit önmagában kell viselni, nem kíván plusz díszítést önmagában is ragyog és gyönyörű.
 A körömlakkot 2 rétegben vittem fel, az állaga közepes, egyenletesen terül el,  nagyon gyorsan szárad, száradás után extra fényes a felülete. A tartóssága is szuper, majdnem 3 napig volt fent sértetlenül, nem rég mostam le.

Van olyan körömlakkod, ami első ránézésre nemigazán tetszett, de kipróbálva kedvenc lett?
Ha van, milyen színű?

18 megjegyzés:

  1. Fantasztikus együtt a két lakk, rögtön az űr jutott eszembe róla, hiába zöld az alap. :)

    VálaszTörlés
  2. *-* Ez valami csodaszép zöld! No meg persze a glitteres is egy álom! Együtt pedig verhetetlenek!

    VálaszTörlés
  3. na igen, amikor megláttam az instagramodon, tudtam,hogy ez valami varázslatos zöld lesz. a saint george-ra már régóta fáj a fogam, de pont azért,mert Edina ma posztolt róla,és mondja,hogy nem is igazi holo, elgondolkodtam rajta,hogy kell-e az nekem. de ez a DL lakk felkerül a többi "vágyom rá,de nem lesz ilyen nekem" listára

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, mondjuk én amúgy is imádom a zöld lakkokat.

    VálaszTörlés
  5. Tuti darab mindkettő, főleg a csillámos!!! ahh...

    VálaszTörlés
  6. Sosem volt még zöld lakkom, de ha lesz, ezt választom majd. Nagyon szép.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a zöld lakk, a glitterekkel pedig nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem önmagában tetszik a legjobban, olyan szép a színe :)

    VálaszTörlés
  9. Ez a fèny!!! Minden lakknak ilyet!
    A zöld nekem sem kedvencem, de ez tetszik. :)

    VálaszTörlés
  10. Húúúú, nagyon szép. Gondolkodom, volt-e olyan lakkom, ami elsőre nem tetszett, de aztán nagyon de nem volt, nekem csak olyan volt, hogy valami nagyon tetszett üvegben, aztán csalódás lett felkenve :( :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örülök mikor egy kedvenc körömlakkhoz sok kommentet kapok, nektek is tetszik egy-egy szín.
    Kimaradt a posztból, az is tetszik hogy jól áll ez az árnyalat, majd lesznek olyan lakkok a blogon, ahol a lakk gyönyörű, tetszik is, de nem áll jól a bőrszínemhez, nos ez zöld ebből a szempontból is szuper, úgy érezem :)

    VálaszTörlés
  12. Ténleg nagyon szép magában is ez a szín, igazi őszi,téli szín szerintem.

    VálaszTörlés
  13. nekem is nagyon bejön ez a zöld. de a glitteres se semmi. :)

    VálaszTörlés
  14. Megint eltűnt a kommentem na, szóval ha én azt nézegetném, hogy a kezem bőrszínéhez mely lakkok illenek, akkor kb semmit nem vennék szerintem. Jó, nyilván egy neon lakk a legjobban egy kreolos bőr mellett mutat jól, de nem gondolom, hogy ilyen vas-szabályok léteznek minden árnyalat esetében.
    Ez a lakk gyönyörű, igazi szép zöld, és nagyon tetszik az állaga és a fedése is, díszítés nélkül ugyanúgy. Elegáns szín.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép ez a szín :) és szuper mellé a glitteres lakk, de a nyomdázás is jól néz ki rajta :)

    VálaszTörlés
  16. A margarétákról egyértelműen ez a legszebb szín! Bármikor szívesen hordanám. :) Az üvegben kicsit lilásnak is tűnik itt-ott, napsütésben nem jön elő belőle egy pici lila?

    VálaszTörlés