2014. január 20., hétfő

Körömynnyomdázás #15

Sziasztok!

        Ma egy világos rózsaszín-pink körömnyomdás bejegyzéssel készültem. Valami lágy, simogató, világos színre vágytam. Visszanéztem a blogom, már július végén elkezdtem használni a sötét színeket, szóval bármennyire is szeretem a sötétkéket, kell egy kis változatosság, igaz tegnap rendeltem egy nagyon dögös sötétkékek (ausztrál márka), elvégre a télnek még nincsen vége, sőt félek, még csak most fog majd kezdődni, emlékezzünk csak a tavaly március végi időjárásra...
        Az OPI Chic From Ears To Tail  lakkot használtam alapszínnek, erre került a Nails Inc. hologramos fedőlakkja, majd  a Dashica pink színű  nyomdázáshoz használandó speciális lakkal nyomdáztam, befejezésként a SV fedőlakk következett. Mintalemezből, az új és kedvenc Infinity Nails #42-es lemezét használtam, egy virágmintát. 



 A Seche Vite, annyira fényesen fed, tükröződik, hogy a rózsaszín színen használt hologramos fedőlakkot nem tudtam befotózni, élőben nagyon szép.

 A minta közelről:

 Ki az aki mostanában szívesebben használ pasztell színeket?

18 megjegyzés:

  1. Cuki lett :) Én most a sötéteket kívánom éppen :) de pár napja meg a világos kék és rózsaszín volt a körmeimen, szóval ez eléggé változékony :D

    VálaszTörlés
  2. Csodás mani! Én vagyok az egyik olvasód, aki szívesen használ mostanában pasztell színeket :D

    VálaszTörlés
  3. @Elíz: nálam is nagyon változó, ez a szín most tetszik, jó ránézni, de következő amit szeretnék csinálni az egy arany-barna-nude színátmenetes tigrises nyomdázás, szóval megint visszatérek a sötéthez :D
    @Szilvia A.::köszi, az aranytigris után egy selymes (D -Pseudo Silk Kimono) fehér következik, szóval most nincs kedvenc szín, a sötétkéken kívül :D

    VálaszTörlés
  4. Nálam nincsenek kimondott korszakok. Mondjuk most bogarat tettél a fülembe, méltatlanul hanyagoltam a rózsaszíneimet...

    VálaszTörlés
  5. Ez a manikűr tökéletes lett!!! Egyik kedvencem tőled.

    VálaszTörlés
  6. @Ayesha: a sötétkéket és aranyat leszámítva, mert ezek egy életre szóló kedvencek maradnak, a rózsaszín, és barack, nyers lazac(ez világosabb mint a füstölt) szín van még a kedvencek között, a többi színnel a változatosságot hajszolom és vannak fellángolások is a színek terén, valamint nagy úr a kíváncsiság is :)
    @M. köszi :) Most nincs a jó fajta szilikonos bélyegzőm, kicsit hiányos a minta.

    VálaszTörlés
  7. hú Erzsi,ez nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  8. na ez tökéletes lett! :) nagyon-nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Lányok! Szerintem a minta ami nagyon jó;)

    VálaszTörlés
  10. Mostanában én sokszor használok pasztelszineket, de ez az idő hibája szerintem.. nincs is tél :P
    A nyomdázás nagyon szuper lett, tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, nagyon profi vagy már körömnyomdázásban :-)
    Én is szeretem ilyenkor (is) a pasztell színeket!

    VálaszTörlés
  12. Erről a nyár jutott eszembe, a fürdőruhák mintái. Sajnos most nem festhetek körmöt, erősítem őket. :)

    VálaszTörlés
  13. Én világosra és holo-ra vágyom állandóan. ki érti ezt :)

    VálaszTörlés
  14. Én nem szeretem a rózsaszínt, de ezt a manikűrt még én is hordanám! :D Nagyon tetsziiik!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik. Én most a homoklakkokra vagyok rácuppanva. :)

    VálaszTörlés