2014. január 25., szombat

Újdonság - Pueen Cosmetics 24B mintalemez kollekció körömnyomdázáshoz

Sziasztok!

          Nem akartam, nem is gondoltam újabb mintalemezek vásárlására....

Pár napja láttam meg Facebookon az új kollekcióról  a képeket és annyira tetszik ez az új kollekció, (ami nagyon vásárlás gyanús), hogy gondoltam megosztom azt a pár képet amit előzetesekben  találtam.




  Újdonság még a Pueen Cosmetics kínálatában a körmök díszítésére kínált, 8 mintával megjelenő mintasablonok, ilyet még nem használtam, de tetszik, egyszerűnek tűnik a használata.


A képek forrása: - innen
                            - innen



14 megjegyzés:

  1. A nyomdázás annyira nem vonz ,de ezek a sablonok nagyon nagyon felkeltették az érdeklődésem *.*

    VálaszTörlés
  2. nekem is a sablonok keltették fel az érdeklődésemet, a nyomdázásban szerintem továbbra is béna leszek. képzeld, megjött a fekete xl pecsételő, de a fehér gumi már eleve ki volt belőle esve :(

    VálaszTörlés
  3. @Cserkó Muffin: igen, a sablonok érdekesek, szép színes mintákat lehetne készíteni ezekkel,, nekem is tetszenek :)

    @suzie: nekem már 3 volt ebből, ez a legjobb de még nem találtam megoldást a rögzítésükre :( Ha sikerül valamit kitalálnod, érdekelne :)

    VálaszTörlés
  4. Én is lecsapok rá, nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  5. @ T.Andi és fairyland: szerintem én is, próbálom magam lebeszélni de a pufi madárkáson kívül mind tetszik, valamint, a szettnek a fele olyan mintákat tartalmaz amihez hasonlóm nincsen, pedig van pár vasam :)

    VálaszTörlés
  6. Sablon!!!! Nagyon jó ötlet. Én már gondolkodtam rajta, hogy hogyan lehetne készíteni ilyesmit.(mert én balga, nem tudtam, hogy létezik)

    VálaszTörlés
  7. Húha, elég szépek! Majd nehogy a végén vásárlásra adjam a fejem :D A két rózsás amiről nagy kép is van valami csodaszép! *-*

    VálaszTörlés
  8. Tök jók ezek a sablontekercsek!

    VálaszTörlés
  9. Szépek ezek a minták, a 2. lemez tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyon tetszik! A sablonnal a variációk száma tényleg végtelenre növekszik! Ráadásul még nyomdázásra alkalmas lakk sem szükséges!

    VálaszTörlés
  11. Furcsák számomra az egész lemezt belöltő minták. Könnyebb ezekkel dolgozni? ::)

    VálaszTörlés
  12. Nem valami gazdaságos ez a sablonos, viszont a minták gyönyörűek. *.*
    Árban hogyér' lesznek?

    VálaszTörlés
  13. Moyou lemezeket akartam rendelni, de amikor megláttam ezeket...Nem volt kérdés, melyiket választom inkább. Már úton van a csomag, alig várom, hogy megérkezzen és próbálgathassam a mintákat. A madárkást már most imádom!

    VálaszTörlés