2014. február 1., szombat

Januári összefoglaló

Sziasztok!
Havi kedvencekről már rég volt bejegyzés, most sem lesz, a blogon minden újdonságról beszámolok, inkább arra gondoltam, minden hónap első napján egy összefoglalóval készülök, amiben  felsorolom egy-egy kép kíséretében az előző hónapban a blogon megjelent bejegyzéseket.
Bizonyára nem mindenkinek sikerül minden posztom megnéznie, bejegyzésenként két képet válogattam, de egy-egy bejegyzésben minimum 4 képet szoktam feltenni, aki egy-egy termékről szeretne több képet megnézni az eredeti bejegyzésben többet találhat.
Anastasia Beverly Hills szemöldökformázására, ápolására vásárolt termékeket nagyon szeretem, beváltak, minden nap használom,  a Diorific Minuit körömlakk már nem lett ekkora kedvenc.
A China galaz 2013-as karácsonyi kollekciójából egy nagyon szép mini körömlakk szettet vásároltam, az arany színű  lakkról külön is volt bejegyzés.
A Golden Rose Paris Magic Color kollekció darabjai nagyon jól sikerültek, elsőnek egy lilát választottam, de lesz folytatás, bőséges a színválaszték, tetszik a minőség. Egy régebbi MAC körömlakk is felkerült a blogra.
Az év első igazán izgalmas haulja a Daschica Beauty Shop webshopból, tavaly szeptemberben már vásároltam innen, elégedett voltam, de ez a 2. rendelés szuperül sikerült, nem is használtam más mintalemezeket körömnyomdázáshoz csak az új Infinity Nails  lemezeket.
 Januárban még volt  egy kis vásárlás, egy Zoya és Deborah Lippmann  körömlakk formájában.
Elkezdtem a blogon, darabonként bemutatni  a 18 darab mini körömlakkból álló Deborah Lippmann kollekcióm, ha jól saccolok januárban ezekből 5 darab szerepelt. Ritkaság, de egy TAG-et is kitöltöttem, noha ezeket  inkább olvasni szeretem, ugyanis sokat elárul a kitöltő magáról a válaszaival.
 Mint már említettem sokat körömnyomdáztam, valamint megérkezett a várva várt Naked 3 paletta is.
Körömlakkok, körömlakkok:

Volt egy kis válogatás a tavasszal megjelenő smink és körömlakk kollekciókról, azóta már szinte mind kapható.

Nos, ez volt a január, örülök, hogy vége, noha az egyik gyerekem születésnapja január közepén van,  a leárazások is remekek voltak, mindezek ellenére  nagyon vártam a februárt, átlépve februárba, kezd felvillanni a gondolat, a remény, hogy lesz még tavasz, lesz még nyár, bármilyen hideg is legyen az elkövetkezendő hónap, akkor is már februárban járunk  :)


5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ez az összefoglaló! bár mindegyik bejegyzést láttam, mégis jól néz ki az egész így együtt :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a Zoya Dream...ismét szerelembe estem. <3 És a hozzá készült nyomdázás is meseszép lett. Nekem most ez a kedvenc manikűröm ebben a hónapban. :) Jó kis poszt, áttekinthetőek a havi bejegyzések. :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem megtartod majd ezt a jó szokást, hogy havi képes beszámoló/visszaemlékezés lesz az adott hónapról, mert hiába követem a blogot, bizony volt pár ismeretlen kép most számomra. /na ez aztán a többszörösen összetett mondat :)/

    ps: nekem még mindig nem megy a körömnyomda, maradok a matricáknál vagy a pingálásnál :(

    ( a nagyobbik fiam "rendel" mindig valamit. Általában cicát, mert az ovis szerelme cica őrült)

    VálaszTörlés
  4. @Stumpi: a matrica sokkal tisztább és nagyon szép, én is szeretem de most olyan sok új mintám van, h előbb ezeken szeretném "kiélni" magam, de vannak matricáim is, azokat is nagyon kedvelem :)
    A nagyobbik kisfiad meg nagyon aranyos, az enyémek mikor látják, h lakkozom a körmeim csak annyit mondanak "már megint?" :D

    VálaszTörlés
  5. Jó így együtt is látni ezt a sok szépséget :)

    VálaszTörlés