2014. január 12., vasárnap

2014 legszebb tavaszi köröümlakk kollekciói

Sziasztok!

Elindult  a vadászat! Pontosabban feltérképezem a körömlakk gyártók tavaszi kínálatát, hogy kiválaszthassak pár darabot, ami létszükséglet kategória :D
A mai posztban a China Glaze, Deborah Lippman, OPI, Orly, Zoya  promófotóit szedtem össze.

 A legnyagyobb választék China Galze és OPI-ból várható.
Nézzük elsőnek a CG márkát, ez nyárig 4 kollekcióval  rukkol elő. Az első a Crinkled Chrom:

Nekem, ez nem tetszik, színmintákat itt találhattok  a kollekcióról.
A következő CG kollekció a Sea Goddess, ez a márka első 6 darabos homoklakk kollekciója, nagyon szépek, ebből egyet néztem ki..
Színmintákat itt láthattok erről a kollekcióról.
A következő kollekciók a 12-12 színből álló City Flourish  és az Off Shore kollekció.

képek forrása


Deborah Lippmann Spring Reveries nevű, első 2014-es tavaszi kollekciója 6 darab gyönyörű pasztellszínből áll.
a kép forrása és további képek
Orly, mostanában nem igazán vásároltam ebből a márkából, mivel nem láttam olyan színt a kínálatukban  ami elvarázsoljon. A Blush kollekcióból is csak 1 szín tetszik, a Galaxy FX nem rossz:)


Az OPI Brazil kollekcióról itt volt bejegyzés  színmintákkal, a Spothlight on Glitter kollekció 6 darab glitteres csodából áll, valamit a Muppets Show is folytatódik, 8 sima körömlakk és 4 géllak változatban , a Muppets Most Wanted kollekcióval.

 


A Zoya márka , hasonlóan a DL márkához, lágy pasztell színeket használt az  Awaken kollekcióhoz, plusz egy celofánhatású  hologramos fedőlakkal koronázta meg a 6 darabból álló kollekciót.




Igaz, messze még a tavasz, nem volt idén még igazi tél, ami szerintem nem marad el, csak késik, emlékeztek a tavalyi zord márciusra, félek idén is ez vár ránk, ettől függetlenül, szemet gyönyörködtetően  finom színek.


12 megjegyzés:

  1. Ójaj, csak a pénztárca bírja ezt a rengeteg gyönyörűséget :/

    VálaszTörlés
  2. A Sea Goddess kollekcióból esélyes egy-két darab az OPI Brazilból szintén :)

    VálaszTörlés
  3. A China Glaze lakkok csodásak! *.*

    VálaszTörlés
  4. Nekem az Orly Galaxy fx-e és a China Glaze Off Shore tetszik a legjobban. :) A deborah lippmann-féle lakkok is nagyon szépek, de a márka ára miatt egy kicsit különlegesebbre számitottam, mert ha egyszer vennék, akkor nem olyan szineket szeretnék ami szinte bármelyik márka kinálatában megvan,

    VálaszTörlés
  5. a CG Sea Godness tetszik nagyon, szép homok-színek. :) A Zoya sem semmi!

    VálaszTörlés
  6. A második CG szett KELL. Kicsit rosszul állok nyári színekkel. De tényleg mi a fenével kenem a kezem tavaly??? Fel nem foghatom :O

    VálaszTörlés
  7. A "sellősből" tetszik vagy 3, meg az Off Shore-ból is, ill. van még 1-2 innen-onnan is, de hát csak a szívemet fájdítom :D

    VálaszTörlés
  8. az egész hetem nagyon rossz volt, és lehet,hogy emiatt vagyok nyűgös, de ezek közül egyik sem mozgatta meg a fantáziámat,de még egy hajszálnyit sem. valami gond van, nem önti el az agyamat a "most azonnal kell" érzés, kérem hívjanak orvost :D

    VálaszTörlés
  9. @suzie: nyugi, előbb-utóbb utolér a "most azonnal kell" egy tavaszi pasztell szín vagy valami újdonság :D
    Jelen pillanatban én sem vennék egy körömlakkot sem, én is megijedtem, h beteg vagyok, de azt hiszem csak elteltem, illetve az újdonságokra várok :D

    VálaszTörlés
  10. nem rosszak az élénk színek, de azért a vesém nem adnám értük. :D

    VálaszTörlés
  11. Nálam a Zoya és az első három China Glaze viszi a pálmát (a Sea Goddess mondjuk nem 100%-ban, de látok benne olyasmit, ami tetszene) :).

    VálaszTörlés
  12. China Galze Crinkled Chrome. Oda vagyok érte! Kell.

    VálaszTörlés