2014. január 3., péntek

OPI Spotlight on Glitter 2014 kollekció

Sziasztok!
Újabb kollekció előzetes az OPI tavaszi kínálatából.
Idén ez a harmadik kollekció amit az OPI kínál, a Spotlight on Gliitter 6 darab glitteres körömlakkból áll, mivel jelenleg csillapíthatatlan glitter-lázban égek, ennek most örülök.




Jövőhéten  az Opi üzeletbe is benézek (Gwen Stefani kollekció), lehet, hogy már színmintákat is tudok hozni erről a kollekcióról.
A Gwen Stefani és Brazil  kollekcióról már október elején itt és itt mutattam a blogon  színmintákat.

Első látásra,  a nem túl jó minőségű képek láttán, tetszenek?



18 megjegyzés:

  1. Ani: igen, még e képek láttán is minimum 3 darab KELL :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj nekem, végem van :D Mi lesz velem, ha én ezeket meglátom élőben? :D

    VálaszTörlés
  3. Ne aggódjatok annyira, márciusban fog megjelenni a kollekció, addig van pár hetünk, de akkor tényleg annyi lesz nekünk, pontosabban a pénztárcánknak :D

    VálaszTörlés
  4. Szépségesek! A Chasing Rainbowsra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  5. 3 lakk ebből már tuti kell nekem, max a Gwen Stefani kollekció glittereés hagyom majd ki (onnan az a félmatt fekete nagyon kéne), várom a színmintákat!

    VálaszTörlés
  6. eddig ez tetszik a legjobban az OPI új 3 kollekciójából. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem bejönnek, főleg a You Pink Too Much! :)

    VálaszTörlés
  8. na ne...elvesztem :D:D:D:D Remélem,hogy ezt elhozzák ide Szegedre...a Mariah Carey Holiday kollekciót kerestem, a nő azt mondta,hogy esélyem sincs hozzájutni,ugyanis az egy őszi volt és felejtsem el,hogy karácsonykor kapok valahol O.o Ha tavasszal azt fogja mondani,hogy ez egy téli volt és tegyek le róla kiabálni fogok,de nagyon...:D:D:D

    VálaszTörlés
  9. Hű, micsoda csillogás! Nagyon szépek, kíváncsi vagyok rájuk :)

    VálaszTörlés
  10. a rózsaszín tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  11. Igen, nekem is minimum 3 jöhetne ebből a kollekcióból. + a Brazil koll. fele is bejön sajna. Kész csődbe viszel. :-)
    A Mariah téli lakkokból is miattad 'kellett' vennem pár darabot. :-)

    VálaszTörlés
  12. De szépek! 1-2 hazajöhet, ha élőben is ilyenek :)

    VálaszTörlés
  13. jajj a Brazil kollekcióért is teljesen odavagyok, most meg ez... úgy érzem ez sem lesz egy pénztárcabarát év...:D

    VálaszTörlés
  14. Nem rosszak, de már elég sok csillámos lakkom van :) Aztán ha majd jönnek az első swatchok... na akkor lesz végem, mert úgyis megtetszik a fele, és jól meggyőzöm majd magam, hogy még semmi ilyesmim nincs!

    VálaszTörlés
  15. A 36-ost azt hiszem, meg kell néznem élőben is. :)

    VálaszTörlés