2014. január 4., szombat

China Glaze - Be Bright mini körömlakkszett színminták

Sziasztok!
Mára nem terveztem új bejegyzést, de  mivel volt szabadidőm, neki estettem ennek a gyönyörű szettnek, valamint még holnap estig lehet jelentkezni a nyereményjátékra, ahol két ugyanilyen körömlakkszettet lehet nyerni ;)
A képek nagyon jól, élethűen sikerültek, ennek most örülök, mert nagyon szépek a lakkok.
Nem szeretnék sokat írni,a  képek beszéljenek helyettem, mivel több mint 2 órám elmet a képekre,  fotózás, feltöltés, válogatás, újra fotózás, majd méretre vágás és feliratozással.
A szett 4 darab 9,6 ml-es körömlakkból áll, szerintem ezek nem mini  méretűek, igaz a normál méretű China Glaze  körömlakkok 15 ml-esek, de ezek így sem picik.
A szettet a Naillland-nél vettem, 3690 Ft.-ba került, így egy darab ára 920 Ft.-ba kerül.

Kedvenc sorrendben:
















Kedvenc színed ebből a szettből?
Illetve a China Glaze- Happy  HoliGlaze  kollekcióból
melyik a kedvenc színed?

23 megjegyzés:

  1. Szépek, de a legjobban az arany tetszik. Röhögni fogsz, most jártam a minőségi józsefvárosi piacon, és TÖK HASONLÓ struktúrájú lakkokat is láttam:D:D

    VálaszTörlés
  2. @Ayesha: azokból én is próbáltam régebben, de az a kategória ami soha nem akar megszáradni, illetve, ha nagy nehezen megszárad, már nem kristálytiszta az alaplakk, így aki glittermániás korszakát él, én inkább ezt ajánlom :)
    A józsefvárosi piacon minden van, azt tudom :D

    VálaszTörlés
  3. fú de szépek. *-*
    sajnos nincs még CG lakkom, de pont tegnap este szemeztem nagyon velük a nailland honlapján. remélem egyszer lesz szerencsém hozzájuk. :) egyébként az arany csodás ebből a 4 lakból. :)

    VálaszTörlés
  4. Talán a Bells will be blinging a kedvenc, nehéz ám dönteni :)

    VálaszTörlés
  5. Be Merry Be Right a kedvenc de a többi is jó!!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is megvan ez a szett, gyönyörű! *_* Már bejegyzést is írtam róla a napokban: http://egyszerukormok.blogspot.hu/2013/12/china-glaze-happy-hologlaze-kollekcio.html

    VálaszTörlés
  7. De szépek! Ebből a szettből most mindegyik tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek, és ár-értékarányban is kiválóak ezek a lakkok. Figyi, néhány képen a blog címéből hiányzik a c betű, engem ez nem zavar egyáltalán, csak gondoltam szólok, nehogy emiatt ne találjon ide valaki :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek egytől egyig!! :)

    VálaszTörlés
  10. Your Present Required tetszik legjobban, de az összes gyönyörű:D

    VálaszTörlés
  11. @Szilvia A.: köszi, nehezen találtam meg, h hol, elsőnek a szövegben ellenőriztem, utána jutott eszembe, h valószínűleg a képeken :D

    VálaszTörlés
  12. úristenem, de szépek! mind a KELL kategóriába került, és nagyon bánom,hogy nem jutottam el a szabim alatt a Naillandbe. azt hiszem most már itt az ideje az első webshopos vásárlásnak :)
    u.i.: imádom amikor az üvegbe belefotózol,meg az ecsetet lefényképezed, semmilyen másik blogon nem láttam még ilyet, pedig szörnyen hasznos!

    VálaszTörlés
  13. húú, de szépek! bár egyik sem igazán az én színem, de nagyon guszták a fotóid! :)

    VálaszTörlés
  14. A képek valóban nagyon jók lettek, milyen masinával fotóztál?

    VálaszTörlés
  15. @T.Andi: köszi, az igazság hogy közel 100 képet készítettem, amiből ezt a 18 képet kiválasztottam :)
    Egy kis kompakt Olympus gépet használok.

    VálaszTörlés
  16. Imádom mindet :) Kár,hogy a Nailland 250-300 km-re van tőlem, tehát egyelőre semmi esély,hogy eljussak oda és bármit vegyek a kívánságlistámról :(

    VálaszTörlés
  17. Csodás mind, de a Be merry és a Your present a kedvenceim!

    VálaszTörlés
  18. Hu de elfogadnám ezt a szettet, de mivel sosem szoktam nyerni... :( na mindegy nekem mind a négy szín tetszik üvegben az aranya annyira nem tetszett de a mintán igen. Választani én nem tudok!

    VálaszTörlés
  19. Annyira de annyira szépek! *.* Nem is tudok kedvencet választani. :D

    VálaszTörlés
  20. De szép mind, főleg az első 3 tetszik, de azért az utolsó is cuki :)

    VálaszTörlés