2014. január 13., hétfő

HH - Hétfői Haul #28

Sziasztok!

Műsorváltozás!
Mára a Zoya Dream körömlakk volt félig előkészítve új bejegyzésnek, de egy kedves Olvasóm és a postás miatt változott a műsor:)
Elsőnek szeretném megmutatni milyen szép körömdíszítő glittereket és plüssport kaptam a kedves Ayeshától :)

a kép megnyitva  nagymértű
Ayesha látnoki képességekel is rendelkezhet, mivel a lila színű díszítőelemek tökéletesen illenek a ma érkezett egyik körömlakkhoz.


A két darab Deborah Lippmann körömlakkot épp 2 hete rendeltem ebay-en és nagyon jó árban voltak, a jó árat EU webshopokhoz viszonyítom,  a piros Lady Is a Tramp szállítással 16$ volt, míg a lila Do The Mermaid, megjegyezném ez a legszebb a tavalynyári kollekcióból, szállítással 18$-ba került.
Mindkét körömlakk nagyon tetszik, a vérvörös isteni, a lila pedig nagyon egyedi.

 Hamarosan következik mindenről bejegyzés, már élesben, körmökön.
A Zoya márka után azt hiszem a DL márka következik a kedvenc körömlakkmárkák rangsorában, a minőség szuper és a gyűjteményem is egyre nagyobb ebből a márkából, 18 mini és 6 darab normál méretű körömlaknak biztosítok stabil lakhelyet jelenleg.

Van már kívánságlistád új tavaszi sminkcuccokat és lakkokat illetően?


20 megjegyzés:

  1. Használd örömmel:) a lakkok jók:) a piros olyan végzetasszonyás, a lila meg mint az áfonyajoghurt:)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy ritkán kommentelek, de mindig elcsodálkozom a HH posztjaidon, hogy mennyi gyönyörűséget sikerül beszerezned! Az a vörös Deborah Lippmann <3

    VálaszTörlés
  3. Utókarácsonyi eresztés.:)))

    VálaszTörlés
  4. @Ayesha: bárcsak novemberig tartana az utókari ajándékok sorozata, de félek, h nem lesz folytatás :D

    VálaszTörlés
  5. Juj, az a vörös gyönyörű, kíváncsi vagyok rá nagyon :)

    VálaszTörlés
  6. Jujj az a piros! Legyen róla közeli kép, légysszii :D Olyannak tűnik, mint az egyik OPI lakk (limitált volt), ami mini szettben van meg, de egy rémálom kinyerni belőle az anyagot. Viszont nagyon szeretem a színét.

    VálaszTörlés
  7. Hű ez a piros tényleg nagyon extra!Lássuk:)

    VálaszTörlés
  8. Rendben lányok, a következő a piros DL lesz, de csak holnapután, mivel én a mai színem, a gyönyörű Zoya Dream-et le nem mosom semmilyen lakk miatt, annyira szép :D
    Holnap Ti is láthatjátok a blogon, illetve Instragramra már reggel dobtam fel képt

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép dolgokat kaptál :) És néhány napja én is pont ezt a lila lakkot rendeltem meg, alig várom, hogy megjöjjön :D

    VálaszTörlés
  10. @fairyland: nagyon jól választottál, nekem megvan a rózsaszín és barack ebből a kollekcióból, e három közül a lila a legszebb, na gondolom, most még jobban várod :)

    VálaszTörlés
  11. gyönyörűek ezek a lakkok és szerintem annyira nem is voltak drágák... :)

    VálaszTörlés
  12. A lilára eléggé csorgatom a nyálam, de a piros is szép :)) A fenébe mindkettőért oda vagyok :D:D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép minden, a vörös lakk valami brutális színű, nagyon kíváncsi vagyok rá felkenve :)

    VálaszTörlés
  14. A Do The Merjmaid eszméletlen szép!!!

    VálaszTörlés
  15. Én is beállok a Do The Mermaid istenítők sorába, mert valami eszméletlen szép! :D

    VálaszTörlés
  16. A lila DL lakk valami álomszép! Már alig várom róla a tesztet. Engem otthon 3 csomag vár tegnap óta és olyan rossz, hogy nem tudok hazamenni mert ma is vizsgáztam és tegnap is fogok, de holnap vizsga után pattanok fel az első vonatra és ha hazaértem őrült módjára tépem szét a csomagolást :D

    VálaszTörlés
  17. @zizzitim: igen, ennél sokkat többet nem is szabad adni értük, kicsit keresgélni kell :)
    @Csekó Muffin: a lila kis édes, a vörös meg nagyon dögös :D
    @Ani: kissé áttetsző de ultrafényes, nem rossz :)
    @M. és Moon Angel: ez a legszebb a sellős kollekcióból :)
    @Glitterfinger Lexa: 3?, ó, de szép szám, imádom a csomagokat :D

    VálaszTörlés
  18. De jók azok a kis díszek és a lakkok is szépek, főleg a Do The Mermaid :)

    VálaszTörlés