2014. január 9., csütörtök

Újabb Dashica Beauty Shop Haul

Sziasztok!


         Ma megérkeztek a vasárnap este rendelt termékek, a  hollandiai Dashica Beauty Shop webshopból.
Az Infinity Nails körömnyomdázáshoz való mintalemezekre már novembertől fájt a fogam, amint megláttam az első képeket az 50 új lemezről.

A Dashica Beauty webshopból már rendeltem szeptemberben, így nem volt lutri, hogy mit vásárolok.
A saját mintalemezein kívül a Moyou London mintalemezei is kaphatóak a webshopba, ennek örülök, mert így postaköltségen egy lemezt meg lehet spórolni :)


 Rég szerettem volna vásárolni színes körömlakkokat, ami kimondottan nyomdázáshoz való, a Dashica nyomdázáshoz való lakkjai árban elfogadhatóak, 2,99 €-ba kerülnek darabonként, így ezek közül válogattam párat. Valamint, pár új bélyegzőt vettem.
Következnek a részletes beszámolók is, csak nem tudom mikor, igyekszem, nagyon tetszenek, a mintalemezek sajtreszelő minőségűek, mélyek, élesek, szuperek.

További részletek a webshopban, 

12 megjegyzés:

  1. Úúúúú, alig várom a teszteket!

    VálaszTörlés
  2. azta...és akkor neked is lesz lovaskocsi a körmödön?:)

    VálaszTörlés
  3. Már nagyon várom az alkotásaidat velük. remekül választottál. :)

    VálaszTörlés
  4. @Zsozsó Sakklakk: én is várom, h nemsokára (még el kell mosogatnom és előkészíteni kell holnap reggelre a kaját a fiúknak) végig nyomdázzam a körmeimet, pedig a gyönyörű Zoya Dream-et reggel kentem fel :D
    A lemezek minősége tuti jó, a lakkokért izgulok :)
    @Ayesha: pufik az ujjaim, de az egész lovaskocsi a félarcomra elég, pár küllő viszont biztosan kerül rá :D
    @M.: a minták nagyok, remélem a körömre eső részek is szépen fognak mutatni :)

    VálaszTörlés
  5. Az a lovaskocsis lemez nagyon tetszik, de a tigrises is szuper. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek a lemezek, a lakkok is, várom a velük készült manikűröket :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper dolgok, főleg az első lemez tetszik, nagyon kíváncsi leszek rá, hogy milyen manit fogsz vele csinálni! :)

    VálaszTörlés
  8. Azta de szépek! A hintós nagyon jól ki lett találva, az a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  9. Kipróbáltam este, a körömnyomdázáshoz való körömlakkokat, szuperek!!!
    Később teszek fel képet, ehhez a bejegyzéshez :)

    VálaszTörlés
  10. na,akkor megvan,hogy honnan fogok komolyabb lemezeket rendelni (ha szintet merek lépni a BPS lemezek után), mert nagyon tetszenek amiket vettél! a pecsételőkről is írj majd,hogy milyenek, én most az ebayes XL fekete pecsételőt várom

    VálaszTörlés
  11. az a Hamupipőkés lemez valami gyönyörűűű:)

    VálaszTörlés