2014. január 10., péntek

Golden Rose - Paris Magic Color 309

Sziasztok!
Ma egy nagyon szép színű körömlakkot hoztam.
Amit a Diorific 995 Minuit körömlakktól vártam és nem kaptam meg, azt ennél a lakknál megtaláltam.
Igaz, a bejegyzés végén egy rossz hírt is tartogatok, de ne szaladjunk ennyire előre.

Első pillantásra az jutott eszembe róla, ha ez ennyire szép körmön is mint üvegben ez az én színem,  volt belő teszter, így kitudtam próbálni, valójában szebb körmön mint üvegben látható.
élethű szín
2 rétegben használtam, száradási ideje átlagos, 5-6 perc kell míg tapintástűrően megszárad. Tartóssága is tetszett, igaz csak 1,5 napig viseltem de amint átment (takarítás) jól bírta, így ebből a szempontból is átment a teszten. Ez nem lesz egy félredobott lakk, szeretem a színét.
élethű szín


Az ára is szuper, 840 Ft-ért lehet megvásárolni a Nailland Hungary standján vagy webshopjában.

A végére hagytam a rossz hírt.
A rossz hír az,, hogy a Paris Magic Color kollekcióba több mint 40 szín van és nekem még legalább  5 nagyon tetszik :D

Van már ebből a kollekcióból körömlakkod, ha igen melyik?


25 megjegyzés:

  1. Köszi szépen, hogy ránk hoztad a frászt:D

    VálaszTörlés
  2. köszi a beszámolót, megyek vasárnap a naillandbe :)

    VálaszTörlés
  3. Lányok nem akarok pánikot kelteni, de van két kék színű ebben a kollekcióban, amit nem vettem meg és ha jövőhéten nem lesz, én lepofozom magam :D

    Tényleg nagyon szép színek vannak ebben a kollekcióban és a minőséggel elégedett vagyok, az árak meg reálisak :)

    VálaszTörlés
  4. Még nincs, de nagyon tetszik ez is, meg még jó pár... :D

    VálaszTörlés
  5. Én is ezt vettem meg december elején, bár még nem tudtam befotózni. Gyönyörű lakk,én is szeretem *-*

    VálaszTörlés
  6. Csodás színek vannak a kollekcióban, én pont most rendeltem meg a 311-eset, az is valami hasonló lila mint ez csak szerintem kicsit világosabb. Már alig várom, hogy megérkezzen a csomag! :)

    VálaszTörlés
  7. Ebből a kollekcióból én is nézegettem pár lakkot, esélyes, hogy velem is haza fog jönni onnan néhány :P

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, szép szine van. Nekem nincs lakkom ebből a kollekcióból, de most nem is szeretnék, mert előbb más lakkokat szeretnék beszerezni.:)

    VálaszTörlés
  9. Még nincs, de ez már nem sokáig lesz így ;)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lakk, én egy világosabbat néztem ki (talán 307-es) és raktam be a képzeletbeli kosaramba (sajnos még nem jutottam el a boltba), csak a vágyott 58-as Holiday Nail nem elérhető, s anélkül nem adom fel a rendelést.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik ez a lakk és az ára is megfelelő :)

    VálaszTörlés
  12. húú nagyon szép, különleges színe van:)

    VálaszTörlés
  13. Ja, elfelejtettem a kérdésre válaszolni, a 347-est vettem meg Cserkó Muffin hatására :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem a 311-es van meg, az ennél élénkebb lila, de valami meseszép! Életemben először volt 5 napig ugyanaz a lakk a kezemen mert annyira tetszett! :) Egész nap csak ámultam-bámultam :D Arany és rózsaszín mikroglitterek vannak abban...de ezen is nagyon gondolkodom és még van egy két csoda köztük...sajnos :D

    VálaszTörlés
  15. Megnézem én is a webshopban a számokat amiket a kommentekben írtatok, hát most már összesen 7-8 darab van ami tetszik :(
    Látom akinek más szín van meg, elégedett a minőséggel, semmi rosszat nem írtatok, gyakran előfordul, hogy egy-egy kollekcióban gyártótól függetlenül van egy-két gyengébb minőségű szín.
    Többet nem veszek egyszerre sok lakkot csak ha indokolt, pstk.-en így spórolhatok, egy körömlakk meg nem körömlakk, majd szép lassan kettesével beszerzem a kiszemelt darabokat :)

    VálaszTörlés
  16. jajj, kezdek nagyon rákattanni a GR körömlakkokra. Jók a színek, jó az állag/minőség és a versenytársakhoz mérten jóval szolidabb áron szerezhető be (így még többet lehet halmozni!)

    VálaszTörlés
  17. gyönyörű. szeretem az ilyen lila lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép szín és sajnos botor módon elkövettem azt a hibát, hogy rákattintottam a linkre, így már kb. az egész GR márka szerepel a képzeletbeli listámon :D

    VálaszTörlés
  19. Jajj, Erzsi....eddig csak gyönyörködtem a lakkjaidban, de nem voltam függő. Van néhány körömlakkom, de az tényleg csak pár darab. De most már megfertőztél és azt érzem,hogy minden kell :) Körömlakk addict lettem!!!!! Pedig azt hittem,hogy ez az a téma, ami hidegen hagy és csak a sminkekre vagyok kattanva(meg a ruhákra, cipőkre,ékszerekre,övekre és táskákra :) )
    De már vége és kellenek körömlakkok is(soksoksok), mert nem tudok nélkülük élni :)

    VálaszTörlés
  20. Élőben a választás a legkínzóbb: mindegyik árnyalat más miatt tetszett de aztán csak meg tudtam végül állapodni, sőt a kolléganőimnek is ebből a kollekcióból választottam Karácsonyra ajándékot - egyikük még a szilveszteri partyn is azt viselte :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szép és csillogó árnyalat, ametisztszíne van, nagyon csini.

    VálaszTörlés