2014. január 11., szombat

Sorsolás #1

Sziasztok!

Elérkezett az idő a Naked 3 paletta sorsoláshoz, ehhez a segítségeteket szeretném kérni.
A Naked 3 palettára meghirdetett  kevesen jelentkeztek, a játék feltételei miatt, nos kicsit csaltam, mert olyan nevek is felkerültek, akik nem jelentkeztek de tudom, h olvasnak, mert szoktunk levelezni, egy név pedig a játék meghirdetésénél írt komment miatt került a listára, tetszett amit írt.

A kérésem az, hogy válassz egy számot 1 és 32 között, írd meg kommentbe, a 13. komment fogja tartalmazni a nyertes sorszámát, amint megvan a 13. komment felteszem a blogra a lista fényképét és kezdjük is a 2. nyereményjáték sorsolását egy külön posztba.


Köszönöm a segítséget.

A nyertes a 30-as sorszámmal ANI SMINK ÉS KÖRÖM, gratulálok!
Köszönöm mindenkinek aki játszott és segített a sorsolásba.


Kezdődik a második sorsolás, egy új bejegyzésben.

29 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek, nagyon szerencsés vagy, Ani!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek!
    Csodaszép paletta... megkérdezhetem, hogy honnan rendelted, mert ahol kerestem már mindenhol "sold out". :(

    VálaszTörlés
  3. Erzsi, mennyibe kerül egy Naked, vagy Naked 3 paletta átszámítva forintba? Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  4. Húha! Nagyon szépen köszönöm, nagyon-nagyon örülök!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. @Yndre: még nem vettem meg, én is várom, h kapható legyen újra, vagy Ebay-en van de onnan nem merem illetve nagyon drága, 13 e helyett 16-19 e + szállítási költség, ha látsz valahol 13-14 körül, légy szíves ír, én is írok ha látok valahol :)

    VálaszTörlés
  6. @Ani: gratulálok! :)

    @Yndre: én a Hqhair oldalán láttam, ott most van egy kis kedvezményem is, ezért várok :)

    VálaszTörlés
  7. http://www.lookfantastic.com/urban-decay-naked-3-palette/10876416.html
    Itt körülbelül 13 ezer forint és ingyenes a szállítás, de most még itt sincsen raktáron:(
    Gratulálok Ani:)

    VálaszTörlés
  8. Én is a lookfantastic oldalon nézeteztem napi szinten... :)

    VálaszTörlés
  9. @Erzsi, nagyon köszönöm, hogy részt vehettem a játékban! Hátha legközelebb rám is mosolyog a szerencse:) Közel álltam Anihoz ;)

    @Ani, gratulálok, teljen a palettában sok örömed! Biztosan gyönyörű sminkeket fogsz vele csinálni! A szemedhez jól állnak a paletta színei. Remélem, majd mi is láthatjuk :)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok Ani, jobb helyre nem is kerülhetett volna a paletta! :)

    VálaszTörlés