2014. január 28., kedd

Ciaté London Baby

Sziasztok!

    Lassan előkerülnek a tavaly ősszel vásárolt körömlakkok, sok szépséget találtam az új lakkokat tartalmazó dobozomba, ideje használni ezeket is. 
A Ciaté London Baby egy vastag állagú, glitteres körömlakk. Mivel nagyon tömény tartalmaz fekete színű mikroglittereket és nagyobb hologramos glittereket, már egy rétegben vastagon fed, így fedőlakknak nem használható.
Gyönyörű, mert bármilyen megvilágításba, állandó jelleggel pár hologramos glitter szivárványszínben pompázik, bánom, hogy nem vártam vele az első napsütésig.

Tegnap délután sietve felkentem és a fotók készítése után láttam a képeken mennyire összekentem az ujjaim, gondoltam sebaj, este újra festem, kipróbálom újabb variációba, na kérem, este könyékig összekentem magam a nyomdázással, kiesett az ecset a kezemből, természetesen a fekete színű, rá a mutatóujjamra, majd ráesett a nyomdázáshoz használt kaparóra, de ez  nem láttam, tovább gurult a lemezre és bélyegzőre. Letörölgettem a lemezt és bélyegzőt, majd amikor nyomdázni akartam és megfogtam a fekete színű műanyagkaparót (amivel a felesleges lakkot húzzuk le a lemezről) és éreztem, hogy  valami ragad...nem kaptam levegőt, mert akkor, ránézés nélkül tudtam, a fekete nyomdáshoz használt lakkban tapicskolok :( Szóval a 2. próbálkozásnál a lakkozás-nyomdázás 10-12 perc volt de az ujjaim tisztítása minimum 25 perc volt.
Az első próbálkozásom, a délutáni:


Majd a második, esti próbálkozás, a felszerlésem:




16 megjegyzés:

  1. Azért az megnyugtat, hogy nemcsak nekem vannak ilyen napjaim :) :D

    Nekem most a gyűrűd tetszik a legjobban, és nem azért, mert a lakkok csúnyák :D

    VálaszTörlés
  2. Oh,ez olyan,mintha beneztel volna hozzank,es elmeselted volna mi tortenik nalunk amikor nyomdazok.csak a lepedo osszekenest,es a macska osszefesteset hagytad ki :-) egyebkent gyonyoru ez a lakk,es a nyomdazas is.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, szegény, ez olyan tipikus "semmi nem jön össze" nap lehetett neked :P Viszont a végeredmény nagyon szép, ez a csillámos csoda nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. durva lehetett az a baleset :D
    amúgy nekem az első verzió jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Uh, peches napod volt akkor. ://

    VálaszTörlés
  6. Köszi Lányok :)
    Igen, kicsit megszenvedtem, a hab a tortán, hogy félig megírva kikerült a bejegyzés, 10 perc telt el mire észrevettem, a képeket válogattam még, beakartam zárni a bejegyzést mert szerver hibát írt ki, gondoltam várok egy kicsit, addig megszerkesztem a képeket, majd mikor megvoltak a megfelelő képek, kerestem a bejegyzést a piszkozatok között.....szóval itt csak a lakkra tudom fogni ezt a sok bakizást :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom nagyon a feketés/sötétes és úgy csillogós valamiket.

    VálaszTörlés
  8. Rajtam most a sötét Essence sand lakk van, az hasonlít erre egy picit. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Nézegettem a kulcsszavakat de nem találtam meg a választ a kérdésemre.. :)
    Beszakadt köröm esetén mit ajánlasz illetve mit lehet tenni? A körömágy közepén tört be, akkor vérzett is picit (egy rossz mozdultnak köszönhetően ami amúgy teljesen felesleges volt, mert így is felborult a szék amit meg akartam fogni - de cserébe jól betört a körmöm...) Szóval nagyon zavaró, és persze elfelejtem, és nem vigyáztam úgy, vagy vigyáztam is... nem tudom, de tovább szakadt... levágni még nem lehet, mert mint mondtam, a körömágy közepén tört be, szóval még kell pár hét, mire lenő :( Valaki valami ötlet?
    Köszönöm előre is.
    Egyébként nagyon tetszik a blogod, már egy ideje követlek de még sosem kommenteltem :)

    VálaszTörlés
  10. Annabelle: barbár megoldás, de nem találtam még jobbat, amikor már a körömragasztó sem fogja meg: levágom tövig, nagyon rövidre, és a beszakadt részt egyenesen kivágom. Hülyén néz ki, de egy pici éles hegyes ollóval ki lehet szépen vágni a betört részt, így az nem szakad tovább, és letépés nélkül megvárható amíg lenő. Ha nem túl mélyen tört még be, akkor körömlakkal egész szépen elfedhető hogy nem a normál szélességű a körmöd.

    VálaszTörlés
  11. Uh nem irigyellek, nálam csak néha fordult elő, hogy kifordult az ecset az üvegből, de már az csapott egy hosszú csíkot mindenre az asztalon :D
    Szép lett a manikűr, cuki ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  12. Jujj de szép mindkét mani! Nagyon szuperül összepárosítottad a mintákat és a textúrákat!

    VálaszTörlés