2014. január 26., vasárnap

Deborah Lippmann One More Night körömlakk

Sziasztok!

       Mai szokatlan körömlakkszínemről készítettem bejegyzést, nos ez az a körömlakk ami megkívánja a díszítést, jelen esetben egy kis nyomdázást.
A Deborah Lippmann One More Night egy enyhén lilás bordó színű körömlakk.
A karácsonyi Big Bang nevezetű, mini lakkokból álló szett része ez a körömlakk is.
A körömlakk áttetsző, vastag, zselés  állagú, 3 rétegben használtam ennek ellenére  2-3 perc alatt teljesen megszáradt.
A vastag körömlakkos üveget ma képtelen voltam lefotózni, órákat nem akartam rápazarolni, hogy élethűen visszaadjam az üvegben látható színt, így inkább színmintákat készítettem, hasonló körömlakkokkal.

 Nagyon sötétnek tűnt a szín, ebben a borús időben még jobba lehangoló látvány számomra, ezért kicsit kicsíptem, elsőnek két-két ujjamon, majd délután kapott még egy márkajelzésű nyomdázást, valószínű, hogy ma este lemosom,
Az Infinity Nails  34-es palettáját és a Fab Ur Nails  12-es palettáját használtam, a China Glaze Passion lakkal nyomdáztam. A képen látható bélyegző nem a legjobb, de jelenleg ez és hasonlóim vannak, a legkönnyebben még mindig az XL-es szilikonos bélyegzővel lehet szépen nyomdázni.




élethű szín
   Egy kép színének változása a fénytől függően, a fényképezőgép átállítása nélkül:



16 megjegyzés:

  1. Szép nagyon! És milyen ügyesen nyomdázol!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szép, tetszik rajta a minta is: )

    VálaszTörlés
  3. Dögös ez a szín, és jól mutat rajta ez a minta is! :)

    VálaszTörlés
  4. tök jó ez a vörösboros szín:) bár én az összest elfogadnám a kör mintáról:D

    VálaszTörlés
  5. Nem fogott meg ez a szín, de a nyomdázás nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Gönyörű a minta, ment volna a tegnapi báli ruhámhoz! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik a színe, olyan igazi vamp-os :D Nyomdázva is isteni, és a körmöd is nagyon tetszik így, hogy egy kicsit hosszabb! :)

    VálaszTörlés
  8. Jó ez a szín nagyon!a rózsamintát meg imádom

    VálaszTörlés
  9. Szép ez a szín! Ez az évszak sajátossága! Nyáron kis valószínűséggel kerülne elő!

    VálaszTörlés
  10. @zita: azt hiszem igazad van, végül nem mostam le :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű színe van. :) A mintával pedig még szebb. :)

    VálaszTörlés
  12. A lakk is nagyon szép, de a végeredmény iszonyatosan tetszik :]

    VálaszTörlés
  13. Mestermunka! Imádom ezt a színt, egyszerre szenvedélyes és elegáns!

    VálaszTörlés