2014. április 11., péntek

Zoya Rebel - Awaken kollekcióból

Sziasztok!
Ma, a Zoya tavaszi  Awaken kollekciójából a legszebb színt hoztam.
Szép színeket tartalmaz a kollekció, de első ránézésre a türkizkék Rebel volt az a szín, amit nem tudtam  otthagyni. 
Érdekes szín a türkizkék körömlakk változatban, míg anyám  nem hívta rá fel a figyelmem (erről itt írtam )  nem is érdekelt ez a színárnyalat.
A körmökön is nagyon feltűnő, úgy érzem valami hasonló színű kiegészítőt megkíván, mert máskülönben nagyon elüt. Gondolok itt egy pólóra amiben van türkizkék szín, vagy karóra aminek a számlapja hasonló színű (MK), vagy akár egy gyűrű, karkötő amiben van hasonló szín. Ezt a színt kimondottan csak nyáron tudom elképzelni használatba, a jelenlegi időt túl korainak tartom még. :D
Jelenleg két darabom van ebből az árnyalatból és azt hiszem már csak egy van amit még szeretnék beszerezni (Cirque-Cerrillos).
Az egyik a piCture pOlish Whimsy, a másik a Zoya Rebel. Illetve még a Models Own Blue Glint színe is beillik a sorba. nekem a Whimsy a kedvencem, de ez jóval drágább a Zoya Rebel-től, így aki nem akar sokat áldozni egy türkizkék körömlakkra, de ragaszkodik a minőséghez, a Rebel-el elégedett lesz, remek választás.

Színek összehasonlítása, nagy méretű képek:

Térjünk vissza a Zoya Rebel körömlakkhoz.
Tökéletes. Két rétegben használtam, szép fóliahatású finise van, nem csillog, fényes, extra gyorsan szárad, 3 napot garantáltan kibír.
Szóval minden adottsága meg van ahhoz, hogy csak áradozni tudjak erről a körömlakkról.Természetesen a szín ízlés dolga, de én most odáig vagyok a a hasonló színekért, kicsit úgy érzem tényleg olyan ez a szín mint én, rebellis, lázongó, illik hozzám. :D




A  körömlakk beszerezhető az Árkád bevásárlóközpontban lévő Nailland standjánál, illetve a webáruházba, de ezt már mindenki tudja, gondolom.


Mit szóltok magához a színhez, a türkizkéket mint körömlakk, hordanád?

12 megjegyzés:

  1. Szép, szép, de ez most nekem nem szerelem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a körmödön, de magamon már nem biztos. Annyira rossz, hogy még lakkban is mindenkinek más áll jól. Azt a rózsaszín lakkot majd megnézem magamnak: )

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép! Én imádom a türkizkéket, tavasszal, nyáron sokat van a körmeimen ilyen szín. Kiegészítőim is vannak hozzá, fülbevaló, gyűrű stb. de én önmagában, csak a körmeimen is imádom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a kék árnyalata! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik, nem az a sima babakék, hanem van benne valami csavar.

    VálaszTörlés
  6. Ez a lakk tényleg nagyon szép , nagyon szeretem az ilyen árnylatokat :)

    VálaszTörlés
  7. Szép. Nekem mondjuk inkább kifejezetten télies, jégkorcsolyás.

    VálaszTörlés
  8. hú, nekem is a Picture Polish tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű színe van! És azok a körömmargaréták még mindig gyilkosak, csodás az a sok szín :)

    VálaszTörlés