2014. április 20., vasárnap

KBShimmer - U Rock My Heart


Boldog Húsvéti Ünnepeket Kívánok
  minden kedves Olvasómnak! 

Sziasztok!
          Egy gyönyörű, egyedi, glitteres fedőlakkot hoztam ma, de nem egyedül, további 10 körömlakk társaságában.
Nem sok hasonló glitteres fedőlakkom van, van rengeteg de szinte mind csillogó, kivéve ez a Cirque fedőlakk. Nem hiszem, hogy nagy túlzás, ha kijelentem, ez az egyik legszebb!
Rendelés közben nem gondoltam volna, hogy ennyire nagyon fog tetszeni.
Az átlátszó, extra fényes alaplakk tele van pink és fekete glitterekkel, különböző méretben, formában. Van szív, csillag, kör, hatszög formájú glitter benne, felkenve nagyon muatós.

Egy hibát tudok megemlíteni ennél a körömlakknál, de ez óriási! Ez a fekete színű ecset! Mivel sok a fekete glitter benne, lakkozásnál csak a pink glitterek látszanak az ecseten, ez nagyon megnehezíti a használatát, fogok keresni egy átlátszó ecsetet amivel legközelebb használni fogom.
Az első használatnál csak azt tudtam, hogy fehér körömlakkon mutat a legszebben, épp ezért nem akartam fehérre kenni, de nem tudtam eldönteni milyen szín legyen az alap, ezért kiválasztottam 5 kedvenc és 5 véletlenszerűen, dobozból kivett körömlakkot.


Az éj leple alatt lakkoztam, ilyenkor van nyugi és a családot sem ingerlik a kis kincseim, azért 10 darab lakkot egyszerre elővenni a fiúk előtt, megjegyzések nélkül nem úsztam volna meg, na nem mintha zavart volna, de a nagy munkához nyugalomra volt szükségem.  :D
A sokszínű lakkozást tesztnek szántam, melyik az a szín amin a legjobban tetszik, de péntek reggel, miután  befotóztam nem volt kedvem lemosni, így indultam el bevásárolni. Hatalmas sikere volt! :D




A legjobban a MAC  és a Picture pOlish Whimsy színen tetszett.

24 megjegyzés:

  1. Boldog Ünnepeket Neked és a Családodnak is: ) oké, szerelmes vagyok a lakkba: D

    VálaszTörlés
  2. A barackon is nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. Kellemes húsvétot neked is! :)
    Csodás ez a fedő, elfogadnám én is :P

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg gyönyörű körömlakk! Nekem a sárgán tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem rózsaszínen tetszik a legjobban :)
    Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  6. Boldog Húsvétot kívánok! ♡ A lakk gyönyörű!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. A kéken és a rózsaszínen mutat a legjobban, nagyon vagány! :) Boldog Húsvétot kívánok!

    VálaszTörlés
  9. Érdekes, nekem a zöld lakkon jön be a leginkább :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Tudtam én, hogy nagyon jól néz ki:)) már az előző bejegyzésben is egyből megtetszett.

    VálaszTörlés
  11. Boldog húsvétot! :)
    Ú, nagyon király manikűr lett! Zöldön tetszik a legkevésbé, a többin szuper! Nagyon jó kis fedőlakk, jól kihasználható! :)
    A sok bókot pedig bevásárlás alatt megértem. :)

    VálaszTörlés
  12. ez nagyon tetszik, szinte az összes lakkon jól mutat:) legjobban talán a rózsaszín Zoyán tetszik.
    Boldog húsvétot!:)

    VálaszTörlés
  13. De jó ez a lakk, nekem a nude-hoz közeli alvány rózsaszín alapon tetszik legjobban. Nagyon jól tetted hogy fenthagytad, istenien néznek ki így együtt ezek a színek. Lehet hogy felségsértés részemről a Zoya irányában, de van egy hasonló színű Moyra lakkom, amivel kísértetiesen hasonlítanak egymásra :))))

    VálaszTörlés
  14. Boldog Húsvétot :) !! szép lakk :)
    Nekem a rózsaszínen tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog húsvétot! Szép ez a lakk. :)

    VálaszTörlés
  16. Boldog nyuszit neked! Nekem a bal kezeden lévő színekkel tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  17. Nekem is a MAC és a Whimsy tetszik legjobban alapként. Szuper ez a fedőlakk! Kellemes Húsvétot! :)

    VálaszTörlés
  18. Nekem a kéken és a sárgán tetszik a legjobban. Utólag is boldog nyuszit! :)

    VálaszTörlés
  19. Aranyos lakk :) Talán éppen ezért tetszik legjobban az arany alapon haha :D meg a nude lakkokon tetszik még leginkább :)

    VálaszTörlés
  20. Ez a lakk valami csodás, szó szerint mindenen jól mutat!

    VálaszTörlés
  21. nem akarom szépíteni, ez kurvajól néz ki! :D

    VálaszTörlés