2014. április 17., csütörtök

KBShimmer - Belle Of The Mall

Sziasztok!
    A nagy "körömlakksokk"  után nehezen tudtam eldönten melyiket használjam elsőnek. Ez még két új körömlakk esetében is nagyon nehéz....
Elsőnek a piCture pOlish Vegas színt használtam, majd  este a KBShimmer Belle of the Mall és ma már a pp Midnite Meteor van a körmeimen, szóval ez egy ámokfutás, hogy  végre kipróbálhassam mindet.
Nem tudtam melyikkel kezdjek a blogon,  választásom a KBShimmer márkából a  Belle of the Mall lakkra esett. Mivel ebből a márkából eddig még nem volt körömlakkom, illetve ez a legkülönlegesebb a textúráját, színét tekintve.
élethű szín



 Az áttetsző korall színű alapkörömlakk tele van különböző méretű holografikus csillámmal és glitterel. A körömlakk állaga nagyon vékony, 3 rétegben használtam, borzalmas mattra száradt rövid idő alatt, így fedőlakkot (Glisten and Glow)  használtam, hogy fényes legyen a felülete.
Nagyon mutatós körmökön, sajnos ezt meg sem közelíti a általam készített fotók. Hasonló körömlakkom még nem volt, imádom a színét, a glittereket , az áttetsző formulát, ami engedi szabadon csillogni a holo glittereket. Soha nem szerettem az átlátszó, zselés körömlakkokat, de most nagyon tetszenek, a piCture pOlish márkánál találkozhatunk még hasonló lakkokkal.
Három rétegnél már az alaplakkszíne is összeáll, egy gyönyörű vibráló, zselés rózsaszínes-korall színbe.

itt a legélethűbb a szín, de élőben sokkal szebb
 A 15 ml-es körömlakk 9$-ba kerül, elégedett vagyok a minőségével és megmondom a frankót, most már a különlegesebb színekre vadászom, nem szeretnék alapszíneket vásárolni, amiből tucat számra van, így valószínű, hogy fogok még rendelni a márka körömlakkjai közül.
Beszerezhető sok más indie körömlakk társaságában a Harlowe and co webáruházból.  A  szállítási költség 9$, eddig a legtöbb egyszerre rendelt körömlakk 3 darab volt, így elosztva, nem vészes ez  a plusz kiadás. Nem tudom hány darab körömlakkig érvényes az az ár,, de mivel kanadai dollárban vannak az árak, 7-8%-al olcsóbb egy-egy körömlakk az árfolyam miatt.

A körömlakkról jó minőségű, valós színt bemutató képeket  itt és itt találtam.

15 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik , igazi tavaszias lakk :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet ezt még fokozni, Erzsi? ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a lakk <3
    Nagyon különleges, ilyennel még én sem találkoztam! :)

    VálaszTörlés
  4. Különleges, de kifejezetten tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Üvegben is szép ez a lakk, de a körmeiden még jobban mutat. :-)

    VálaszTörlés
  6. Láttam már blogokon ezt a márkát, de valahogy nem jutottam addig, h rendeljek is (még van pár márka amivel így vagyok), viszont sok szép körömlakkot adtak ki, jó kis márka a KBShimmer és árban sem túlságosan drága a többi indie márkához hasonlítva :)
    Örülök, hogy Nektek is tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól áll a bőrszínedhez! :) Én is kb. mostanra jutottam el odáig, hogy már csak a különleges lakkok érdekelnek. Inkább egy kicsi, jól kihasznált, különleges kollekcióra törekszem. Az alapszínekből megvannak a kedvencek, a többi hasonló már nem mozgat meg. Új tavaszi kedvencem a PP Frosting - mindenben megfelel a fenti kívánalmaknak. ;)

    VálaszTörlés
  8. Szép, de engem annyira nem fogott meg, mindenesetre nagyon vidáman csillog a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  9. Szép, üvegben pláne, de valahogy nem izgatott fel :) Igazából én nem is vagyok glitter mániás. Van néhány olcsóbb lakkom az ilyen jellegűekből, azokat sem használom, csak megtetszett, mert csillogott. :)

    VálaszTörlés
  10. A Harlow & Co -nál $100 rendelés esetén ingyenes a szállítási költség.

    VálaszTörlés
  11. Szép a textúrája, de valahogy a színe nem mozgat meg.

    VálaszTörlés
  12. Óóó de csodás! Bár kicsit nekem túl rózsaszínes, de még így is hordanám :D

    VálaszTörlés