2014. április 1., kedd

piCture pOlish - Ocean

Sziasztok!

           Ma az óceánt hoztam el Nektek a körmeimen. A szín annyira szép és illő nevet is kapott, hogy szinte érezni fogjátok az óceán vízének illatát.  :)
Oké, egy kicsit túlzok, de inkább nézzétek meg.
         Gyorsan pár szó a  körömlakkról, 2 rétegben használtam, gyorsan és nagyon fényesre szárad. Két nap után mostam le, ekkor tökéletes állapotban volt. Megilleti a kiváló minőség jelzés.
A körömlakk kék zselészerű alapból és rengeteg különböző méretű, formájú kék, kékeszöld  és hologramos csillámokból áll össze. A hasonló típusú körömlakkok szépsége abban rejlik, hogy természetes fényben is szépen látszanak a csillámok a zselés alapban.




A szín nagyon tetszik, de mivel már nagyon megszoktam a nyomdázást, ami bármilyen egyszerű színt feldob,  így ez a szín sem úszta meg, kövezzetek meg de ha nincs a lakkon minta csupasznak, befejezetlennek érzem.
Pueen 14 -es  mintalemez



A körömlakk felkenve egy gondolatnyit zöldesebb mint ahogy az üvegben látható, ezen meglepődtem, de rájöttem ez a zöldes csillámok miatt van, ami fényhatására a körmökön jobban érvényesül mint az üvegben.



17 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép az a lakk*-*

    VálaszTörlés
  2. anyósóm tegnap írt,hogy megérkezett hozzá az enyém is (tudod,a posta lop nálunk), alig bírom kivárni,hogy jövő hétvégén megkapjam (és az még 10 nap!) ez a lak kcsodaszép a kezeden,nem bánom,hogy megvettem!

    VálaszTörlés
  3. Hú de gyönyörű! Nekem most önmagában tetszik a legjobban, úgy adja vissza leginkább a csillogását és színét :)

    VálaszTörlés
  4. @suzie: nem tudom, hogy bírod ki addig, futárszolgálatra még nem gondoltál, mert 10 nap az nagyon-nagyon sok :D
    Más alternatíva, h addig Zoyázunk...:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a szín :) *-* Nekem is önmagában a legszebb!

    VálaszTörlés
  6. találó a név, olyan csodaszép ez a kék, mint az óceán, Fény pedig mint a nap, amikor megcsillan a víz felszínén!

    VálaszTörlés
  7. Kifelejtettem a bejegyzésből, ahol simán csak a lakk látható, ott nem használtam fedőlakkot. Fedőlakk csak a nyomdázásra került, de ez minden bejegyzésemnél így van.

    VálaszTörlés
  8. Szeretem a kék lakkok minden formáját, bár a kedvenceim a nagyon sötétek. De az nem illik egy szép napos tavaszi délutánhoz ugye:) (nem baj, azért ma az van rajtam)

    VálaszTörlés
  9. Te aztán felkavartad az állóvizet ezzel a lakkal! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. @Ayesha: a sötétkék, mindig és minden alkalomra kiváló választás, mondom ezt azért is, mert én tavaly a legnagyobb kánikula közepén kaptam rá a sötétkék színre :D
    Nyugodtan használd :)

    VálaszTörlés
  11. @Reni: annyira azért nem, majd a Nailland májusban, amikor kaphatóak lesznek már náluk is a PP lakkok :D

    VálaszTörlés
  12. Csodás ez a PP lakk is, sokszor rákerestem erre is :P tényleg olyan, mint a tenger :) tetszik a minta is, amit választottál hozzá :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik, a mintával olyan mint a hullámzó tenger. :)

    VálaszTörlés
  14. Tényleg olyan óceános :) Annyira szép szine van, ez nálam is kivánságlistás :)

    VálaszTörlés
  15. Kérem a napocskát, a homokos tengerpartot, a koktélt és a pálmafás kockáshasú legyezgetőfiúkat. :D

    VálaszTörlés
  16. Uh ez gyönyörű! Nekem nyomda nélkűl tetszik! :))

    VálaszTörlés