2014. április 5., szombat

Zoya Monet

Sziasztok!
          Ma egy olyan fedőlakkot hoztam, amit webáruházból biztosan nem vettem volna meg, de  még a polcon látva is gondolkodtam rajta....
Isteni!
       Nem könnyű használni, nem szeretem a kompromisszumokat de van amikor azt mondom érdemes egy-egy lakkal "kínlódni". Rengeteg glitteres körömlakkom van, szerintem már 70 darabhoz közel járok, de a Zoya Monet levett a lábamról.
Különlegessége, hogy az áttetsző, színes lapocskák átmenetet képeznek a pelyhes és csillámos textúra között, valamit a felületük hologramos. Ennek a hologramos felületnek köszönhetően, bármilyen szögben szépen csillannak meg a glitterek.


 Hasonló körömlakkok a gyűjteményemben:
Felkentem egy körömmargarétán pár színre, a feketén 2 rétegben, a többi színen 1 rétegben látható:
A körmeimen fehér alapra kentem, szerintem így a legszebb, nagyon elcsesztem a fehér lakk felkenését, de a rendszeres Olvasóim már hozzászoktak, így nem sokat szabadkozom.
A Monet fedőlakkot nagyon nehéz felkenni, mert borzalmasan vastag, zselészerű, nyúlós az alaplakk. Egy  rétegben kevés glitter kerül a körömre. Én, az ecset egyik felét az üvegnyakához  nyomva próbáltam kipréselni az alaplakkot az ecsetből, hogy minél több glitter maradjon az ecset  másik oldalán, vékonyabb állagú lakkoknál ez a "technológia", eljárás jól működik.
 A fehér színen használva a 2. rétegnél már látszott a halvány rózsaszínes alaplakk színe, de más színen ez nem vehető észre. A száradási ideje jó, viszont a felülete kicsit hepehupás, ez nem látszik, csak érintéssel érezhető.
A képek nem sikerültek,  míg homályos volt a kép szépen csillogott, mikor rá zoomoltam vége lett, kikapcsoltam a képstabilizátort gondolva hátha...de nem. Még mindig azt mondom a legjobban az üvegről készült kép és a körömmargaréta ad élethű képet a Monet fedőlakkról.
Illetve a körmeimmel készült képekkel semmit sem tudok mutatni, így ez most csak lehúzza a lakkot, úgy érzem.


ezen a képen nem életű, így soha nem látható, ez a vaku hibája
Nagyon szeretem a sok szenvedés ellenére is, akik szeretik a csillámos, glitteres fedőlakkokat, én ajánlom, sőt, megkockáztatom azt a kijelentést is, hogy kötelező, mert különlegesebb az eddig használtaktól és nagyon-nagyon szépen mutat élőben.
Kerstem pár blogot ahol szépen sikerült a bloggerinának befotózni:
- itt
- itt



11 megjegyzés:

  1. Fehéren tetszik, ill. a linken a Zoya lakkok többségén is, főleg a világosabb alapokon :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, de még mindig vívódok, hogy megvegyem-e... Eléggé eltántorít a macerássága. Majd a Naillandnél talán el tudom dönteni, ha látom élőben is... :)

    VálaszTörlés
  3. Izgalmas ez a Monet. A fehéren szépen mutat, de nem bánom, hogy nem vettem meg. Erzsi, szerinted a Zoya Tinsley és a Barry M. Mediterranean mennyire hasonlítanak egymásra? Lehet dupé? Köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. @Erina: szerintem egyáltalán nem hasonlítanak, a Tnsley nagyon szép, valahol van róla kép is a blogon (2013.06 hó ?), igaz, csak erről nem volt bejegyzés.
    A Mediterranean inkább pinkes színben pompázik.

    VálaszTörlés
  5. Fehéren, a Dreamen és az Aurorán a legszebb. :O

    VálaszTörlés
  6. Fehéren nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  7. Dream és Monet párosítás hihetetlenül szép! *-*

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a lakk és szép flitterek láthatók benne <3 *-*

    VálaszTörlés
  9. Sokszor, ha eldöntöm, hogy kell egy lakk, és utána negatívumokat hallok felőle, nem eltántorít, hanem megerősít abban a vágyban, hogy kell nekem.:D Most is valami hasonlót érzek.

    VálaszTörlés
  10. Amikor először megláttam a Zoya tavaszi kollekcióját, egyedül a Monet izgatott fel. Hangulatában, színeiben tényleg olyan, mint egy Monet-festmény. Aztán ahogy olvasgattam a véleményeket és nézegettem sok-sok fotót, kissé alábbhagyott a lelkesedésem. Kár, hogy sok vele a macera. (Nekem egyébként sötét alapon jobban tetszik.) Most vacillálok, hogy szeretném-e...

    VálaszTörlés