2014. április 2., szerda

Nailland újdonságok, Zoya-ságok

Sziasztok!
Pénztárca nyitogató, vásárlásra ösztönző bejegyzés következik, csak erős idegzetűeknek és körömlakk-függőknek! :D
Végre elérkezett ez az idő is, itthon is kaphatóak a Zoya körömlakkok.
Ennek nagyon örülök, mivel nagyon jó áron juthatunk egy-egy szép Zoya körömlakhoz.
Az áruk 2490 Ft. Elsőre kicsit drágának tűnhet, de nem sok, mert EU webáruházból rendelve 12 € (kb.3700 Ft.) az áruk, plusz szállítási költség. USA webáruházakból rendelve sem jön ki olcsóbban mint 2900 Ft.  Nem sok, mert a létező legjobb minőségű körömlakkok között vannak, nekem ez a márka a kedvencem. Nem sok, mert ebből a márkából van a legtöbb különleges színű lakkom és még sorolhatnám az érveimet, de erről most már személyesen is meggyőződhettek.

A lelkesedésem mögött nincs semmilyen rejtett kapcsolat a Nailland-el, pusztán  az önzetlen segítőkészség mindkét fél felé,  elsősorban az olvasóim tájékoztatása, majd a Nailland  minél szélesebb körben való megismertetése, hogy megmaradhassanak a kivételes kínálatukkal a hazai piacon, a korrekt árakon kínált termékeikkel.
Hű de hosszú volt leírni, de ezt fontosnak tartom, nem szeretem az olyan blogokat  akik sumákolnak! Gondolom más sem :)
Csapjunk a lovak közé!
Elsőnek pár kép az új China Glaze kollekciókról:


ZOYA körömlakkok:







Vettem pár darabot, a következő bejegyzésben ezek következnek.

Van már kívánságlistás színed ?

17 megjegyzés:

  1. a China Glaze új kollekciója fantasztikus, de azt hiszem,hogy jó ideig semmi nem ütheti a Zoya lakkokat. :D (talán az A-England holnapi akciója...awh...de nem engedem magam elcsábítani :D ) A Payton tetszik a legjobban,mint ahogy azt már facebookon is írtam, deeee a Storm a másik kiszemelt, amit sajnos nem láttam a webáruházban :( No nem baj, jóban leszünk mi így is...:D

    VálaszTörlés
  2. Nálam a Naturel kollekció nagyon betalált,jövő hónapban úgyis megyek Pestre..szegény pénztárcám :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy lefotóztad a kollekciót, én sajnos nem tudtam megvárni amíg kipakolja Madlen a lakkokat a polcokra.
    Ugyanúgy,ahogy Te is, én is a Zoya lakkoknak rettenetesen megörülve írtam tegnap róla,hogy megjöttek a lakkok.
    A sumákolást nem nagyon érzem, de az tuti,hogy nehéz bloggerként valamit szidni, ha közben ingyen kap termékeket, én legalábbis szarul érezném magam miatta, ezért jó,hogy nem is kapok semmit :)

    VálaszTörlés
  4. Én is "független" körömlakkrajongó vagyok :))))

    VálaszTörlés
  5. Lányok, nincs semmi bajom azokkal, sőt senkivel, ha az ajándékba kapott tesztelni való termékekről ír, sőt sokan azt is megírják ha nem tetszik valamelyik termék. Én is kaptam már és remélem fogok is kapni tesztelésre cuccokat, az nem tetszik ha a blogger nem írja ezt a tényt meg :D
    Én meg annyira lelkes és elkötelezett tudok lenni, hogy néha hosszú mondatokat törlök ki a bejegyzésekből, mert félek rám talál az adott márka marketingese és az állását féltve vendettára készül. :D
    Nah, házsártos vagyok, mert öregszem :D

    VálaszTörlés
  6. Húha... hát én áprilisban adok fel egy rendelést. Eddig azt hittem 10ezer lesz a limit... most már nem tudom :(

    VálaszTörlés
  7. nekem a Dream a kedvenc, amit nálad láttam. :)

    VálaszTörlés
  8. @Zsozsó Sakklakk: remélem nem vettem el a kedved :D

    @M.: az nagyon szép, szín, én még kb. még 10 színt szeretnék, de majd lassan, kettesével veszem meg őket, időt kell hagyni a használatukra is :)

    @Csekó Muffin: milyen akció lesz, én nem tudok róla? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 30% kedvezmény lesz az A-England lakkokra, csak holnap :)
      Meg sem mertem nézni a Zoya lakkokat, egyszerűen nem engedhetem meg magamnak most, a szívemet fájdítani meg nem akarom :) A picture polish lakkoktól visszatartani magam sokkal nagyobb kihívás lesz...

      U.i.: Ezek szerint jól láttam, hogy téged látlak a pultnál :)

      Törlés
  9. A pasztell CG lakkok nagyon szépek, de most a Zoya lakkok viszik a pálmát, főleg a Pixie Dust-ok, olyan szépek! *.* :)

    VálaszTörlés
  10. Azok a csillámos csodák!!! *.*

    VálaszTörlés
  11. Elsőre sokkal több Zoya tetszik, mint kellene :) és a Crinkled Chrome ezüst is megfogott sajnos :)

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  12. @phoenix: köszönjük az infót :)
    Igen én voltam, az a legjobb, h nekem is ismerősnek tűntél, de nem mertem rákérdezni, h "phoenix" vagy-e?
    Szóval elsőnek rád néztem és arra gondoltam, ismerős arc, lehet, hogy bloggerina,szimpatikus arc, utána már a blog is beugrott "Smink és a többi", de nem mertem rákérdezni. Azért figyelgettelek annyira :D
    Nah, ennyit a bátorságomról. :D
    Majd legközelebb, a piCture pOlish lakkok premierjén összefuthatunk :)

    VálaszTörlés
  13. Én sem mertelek megszólítani :D

    VálaszTörlés
  14. @phoenix: ezen jót nevettem, azért figyelgettelek mert arra gondoltam ha Te vagy csak megismersz és megszólítasz, jól elvoltunk, na majd legközelebb beszélgetünk is :)

    VálaszTörlés