2014. április 24., csütörtök

piCture pOlish Cosmos vs. Zoya Dream

Sziasztok!
      Ma, egy összehasonlító bejegyzéssel jelentkezem.
Két gyönyörű kék  körömlakkot boncolgatok, amik nagyon  hasonlóak, vajon melyik a szebb?
 Elsőnek nézzük meg a képeket, után  leírom  a véleményem.

3-3 rétegben festettem fel a színeket

nagyméretű fotó
Mindkét körömlakk kiváló minőségű, gyorsan száradnak, fényes a felületük száradás után, tartósságuk is remek.
Az első észrevételem, akinek megvan az egyik fölösleges megvenni a másikat is, mert nagyon hasonlóak a színek. A piCture pOlish Cosmos  alapszíne egy gondolatnyit sötétebb, ez nekem jobban tetszik, de ennyi amivel a PP Cosmos mellett szól.
Akinek még nincs meg egyik lakk sem, de tervezi valamelyik beszerzését, én a Zoya Dream-et ajánlom. A Zoya  Dream 1000 Ft-al olcsóbb,  minden fényviszonynál sokkal szebben, erősebben érvényesülnek a csillámok és plusz egy érv, megvehetsz egy másik színt a PiCture pOlish lakkok közül. ;)

Neked melyik tetszik jobban?

21 megjegyzés:

  1. Már az üvegben is a Zoya tetszett jobban :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudok választani... A Zoya Sailor jobb oldalán látható lakknak mi a neve?

    VálaszTörlés
  3. Zoya nekem kicsit jobban tetszik, de csak mert látványosabb. Egyébként meg mindkettő földöntúli szépség :)

    VálaszTörlés
  4. @phoenix: szerintem egy mini Deborah Lippmann lakk, ha jól tippelek a Lost in Space, de nem vagyok biztos benne, valahol a blogon egy januári-februári bejegyzésben (PP Hope?) használtam első alkalommal ezt a margarétát, akkor még csak pár szín volt rajta, megkeresem majd mert ott emlékszem feltüntettem a nevét :)

    VálaszTörlés
  5. Mivel már megvettem a Dream-et, mire megjöttek a PP lakkok, a Cosmos volt az egyetlen, aminek a beszerzése szóba se jött nálam. Jó döntés volt, újra a Zoyát választanám.
    Csinálnál egy Whimsey vs. Rebel posztot is, kérlek? :)

    VálaszTörlés
  6. @Erina: rendben, jövőhéten megcsinálom, de a Whimsy a szebb :D
    A Rebel árnyékban kissé szürkés.

    VálaszTörlés
  7. Imádom a Picture Polish lakkokat, de most a Zoyát választanám. Szebb és olcsóbb is *-*

    VálaszTörlés
  8. Köszi Erzsi! :)
    Igen, sejtettem, hogy közülük a PP lesz a nyerő. De még győzködöm magam, hogy nem kell az nekem a Rebel mellé...

    VálaszTörlés
  9. Nekem a Zoya tetszik jobban, egyszerűen nagyszerű, mintha nekem keverték volna ki- pedig nem is vagyok az a nagy kék lakkos. :)

    VálaszTörlés
  10. Szép mindkettő. N és megtartod őket, vagy valamelyik megy egy blogsale feliratú dobozba?

    VálaszTörlés
  11. Egyértelműen a Zoya tetszik és nem csak azért, mert nekem ez van meg :) Nehéz meghatározni, hogy miért, de szebb...

    VálaszTörlés
  12. Köszi, rákerestem a lakkra, és szerintem ez az :)

    VálaszTörlés
  13. A Dream-et kaptam névnapomra, mesés élőben! Mint a csillagos égbolt!

    VálaszTörlés