2014. április 15., kedd

Giga körömlakk haul

Sziasztok!

      Az év legnagyobb körömlakk zsákmányáról szól a mai bejegyzés, köszönhetően a webshopos és Nailland-es vásárlásoknak, szinte egyszerre, 8 darab gyönyörűséggel bővült a gyűjteményem.

Új  márka a gyűjteményembe a KBShimmer, első alakalommal vásároltam ebből a márkából,  elsőnek két darabbal kezdtem, a lakkok 9$/darab áron szerezhetőek be.
KBShimmer - U Rock My Heart:

 KBShimmer - Belle of the Mall
a szín sokkal élénkebb, zselés korall szín, különleges, felkenve nagyon tetszik
A piCture pOlish körömlakkokból 6 darab jött össze.
A mai bejegyzésben csak pár képre volt időm, mindet kipróbáltam és egy körmös használat után abszolút elnyerték a tetszésemet.
Ezen a héten nem sok időm van a blogra, így pár előre megírt bejegyzés fog következni,  gondoltam pár képet felteszek, ha valaki webáruházból szeretne rendelni, a képek elég jó minőségben adják vissza a színeket.
piCture pOlish - Aurora:

piCture pOlish - Gravity:

piCture pOlish -  Peaches n' Cream:

felkenve erősebb, szebb a szín mint üvegben, extra fényes!
piCture pOlish  - Vegas:

piCture pOlish  -  Blogger:

piCture  pOlish - Midnite Meteor


Melyikről legyen jövőhéten elsőnek bejegyzés?
Ma, a KBShimmer Belle of the Mall színt fogom használni :)

23 megjegyzés:

  1. U Rock my heart!!! Belezúgtam, úgyhogy őt várom nagyoooooon! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. U Rock My Heart vagy az Auroraaaa. <3 *-*

    VálaszTörlés
  3. Talán legjobban a Midnite Meteor tetszik, de az összes egy kis csoda :) A blogod címét meg trükkösen illesztetted oda, hirtelen az elsőnél fel se tűnt :D

    VálaszTörlés
  4. U Rock My Heart. Fall in love...

    VálaszTörlés
  5. azt hiszem körömlakkal le lehet venni a lábamról. csak ámulok :D az aurora és a gravity között nem tudom eldönteni melyik tetszik jobban, de leginkább a peaches n cream érdekelt elsőre. a vegas is csodás! :)

    VálaszTörlés
  6. A KBShimmer lakkok nagyon tetszenek. :)
    A PP lakkok is, természetesen. A Vegast megértem, hogy nem tudtad otthagyni, megbabonázó! Várom vele a manikűrt. :)

    VálaszTörlés
  7. Vegas és Belle of the Mall, lehetne együtt? Picit türelmetlen vagyok. :)))
    KBShimmer-t honnan rendeltél? A télen kinéztem egy álomi hópelyhes kék lakkot tőlük, valamelyik blogon láttam és még mindig itt van a tudatomban, hogy nagyon szeretnék belőle.
    Első körben "csak" 3 db lakkra csábultam el: Gravity, Solare Flare, Frosting. Aurora már nincs is sajnos...

    VálaszTörlés
  8. @Erina:: ma használtam a Vegas-t, most szárad a Belle of the Mall :D
    Innen rendeltem, a szállítási költség 9$ körül van, első alkalommal 20 nap alatt kaptam meg, a mostani rendelést 9 nap alatt. Még sok jó indie márka megtalálható a webshopba :)
    http://www.harlowandco.org/collections/kbshimmer

    VálaszTörlés
  9. A de szépek :) Én első körben két lakkot rendeltem, de csak mert lecsúsztam az Auróráról..

    VálaszTörlés
  10. Köszi az infót! Nagyon szépeket vettél, várom a manikűrös bejegyzéseket róluk. :)

    VálaszTörlés
  11. Whao! *.* Nem is tudnék választani, hogy melyikek a legszebbek. Mindegyik csodás!

    VálaszTörlés
  12. Ez a bejegyzés egy szóval: eyegasm :D
    Engem az aurora és a gravity érdekel legjobban :]

    VálaszTörlés
  13. Uh az első három és a blogger közül nem bírnék választani! *.*
    Mindíg fájdítod a szívem ilyen gyönyörűségekkel! -.- :)

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörűek. U Rock My Heart - várom a legjobban!

    VálaszTörlés
  15. A tarka glitteresek teljesen lenyűgöztek :)

    VálaszTörlés
  16. Wow, what pretty nail polishes :)

    VálaszTörlés
  17. A Picture Polish lakkok!! <3
    A Gravity es a Vegas érdekel a leginkább, kíváncsi vagyok hogy az a kis piros mivel rabolta el a szívedet, mit tudhat... :)

    VálaszTörlés
  18. Az Aurorát szeretném látni, mert azt nem sikerült megvennem. :( Tűkön ülve, de kivárom, míg újra kapható lesz...
    A Solar Flare is valami mesés, érdemes megkukkolnod! ;)

    VálaszTörlés