2014. április 14., hétfő

piCture pOlish körömlakkok a Nailland-nél

Sziasztok!
      Meglepve látta ma Facebook-on, hogy megérkeztek a piCture  pOlish körömlakkok a Nailland-be.
Májusra vártam, váratlanul értek, de soha rosszabb váratlan dolog ne érjen minket! :)
Igen, ha hamar jön meg valami az sem jó, nem jó mert hó elején rendeltem külföldről 3 piCture pOlish körömlakkot, ami még nem érkezett meg, szóval ha tudtam volna, hogy most érkeznek a Nailland-hez, sokkal olcsóbban megvehettem volna....a 3 lakk árából itthon 4,5 darabot vehettem volna.
Fátylat rá, a lényeg, hogy többet nem kell külföldről rendelni! :)
Találtam így is nagyon sok szépséget, rengeteg piCture pOlish lakkot vettem, de erről majd legközelebb, most pár kép a választékról:
1.kép:
1.kép: Citrus szín meseszép, sokkal szebb mint a képen látható.
2.kép:
2.kép: Innen a Hope, Whimsy, Electric Dream , Krypton és Aurorra színek amik nagyon tetszettek.
3.kép:
 3. kép: A Vegas, ez a piros csillámos körömlakk annyira megbabonázott, hogy nem tudtam otthagyni, a Paradise is kívánságlistás, de a Monroe is szép szín.
4. kép:
élethű színek
A különleges duókróm fedőlakkok, amit fekete körömlakkra ajánlott használni, nem volt még időm itthon próbálgatni, hogy más színen milyenek. Ezekből is vásároltam.
vakuval készült kép
Jelenleg több mint 50 szín közül lehet válogatni (53), nem olcsó árfekvésűek, de több mint 10 darabom van piCture pOlish lakkokból és a minősége mindegyiknek kiváló, legolcsóbban a Nailland-nél szerezhetőek be.
katt a képre, nagy méret
Van már kívánságlistás színed?

16 megjegyzés:

  1. Dorothy mindenképp enyém lesz, már csak a lányom neve után is :) a többit még nem tudom...sok tetszik...sajnos :)

    VálaszTörlés
  2. Még a Zoyából se szereztem be :D Én is meglepődtem a gyorsaságon amúgy :)
    Biztosan fogok vásárolni majd májusban egy ilyen lakkot, meg egy Zoyát is, sőt a England Tristam lakkját is nagyon szeretném már végre.
    Amíg nem jön el a vásárlás pillanata, addig nézegetem majd a képeidet, és várom a lakkokról a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  3. @T. Andi: az is nagyon szép, nézegettem, de el sem hiszed mennyire nehéz így élőben választani, webáruházból könnyebb :D

    @Azrail: a Tristam helyett a Hope-t ajánlom, nekem mindkettő megvan és a Hope sokkal jobban tetszik, de a standnál mindkettőt megnézheted a helyszínen :)

    VálaszTörlés
  4. sajnálom,hogy nem rendeltek azokból, ami igazán tavaszi, (meg ami nálam kívánságlistás lett volna), pl ocean sem jött, de így is fogok bőven találni kedvemre valót.

    VálaszTörlés
  5. @Manna: azt is megvettem, pedig míg csak képeken láttam ez tetszett a legkevésbé :D

    @suzie: én csak a Geode-t hiányoltam és kár a Majesty-ért is, ez nekem már megvan, hétvégén jön a bejegyzés róla. Viszont rengeteg lila van, ezen meg is lepődtem, a sok gyönyörű kék nem zavar (Midnite Meteor hazajött velem, isteni!) de van egy-két durva lila amit pénzért sem kennék fel.....de ízlések és pofonok :)
    van miből válogatni és szerintem érkeznek még a többi színek is :)

    VálaszTörlés
  6. De jó, h pont tegnap rendeltem a norway nails oldaláról két lakkot, most ettől kicsit morci lettem :( Egy szerencse, h a nagyon áhított Douceur-t nem láttam a nailland kínálatában, így mégis megérte talán rendelni.

    VálaszTörlés
  7. @babicsek: ajaj és a norway nails a legdrágább webshop :(((
    Én a harlowe-tól rendeltem, az egyik szín a White Weding, ami itthon még nincs, így ez engem is kicsit vigasztal, hogy legalább egy szín van a rendelésbe ami itthon nincs :D

    VálaszTörlés
  8. Úúúúúristen mindet akarom :D :D :D Eddig is szerettem volna lottót nyerni, na de most...:D

    VálaszTörlés
  9. A Whimsy-t nálad láttam először, azóta tetszik. <3
    Ès a Coral Reef is nagyon szép, elfogadnám azt is. :)

    VálaszTörlés
  10. @Glitterfinger Lexa: igen, én is szeretnék nyerni a lottón, régi titkos vágyam ez, ha bejönne bizonyára és is bővíteném a körömlakk gyűjteményem :D

    @M.: a Whimsy a legszebb türkizkék, ennél szebbet nem is lehet elképzelni, a Coral Reef hasonlít egy OPI-hoz ami nekem is megvan, viszont ha annyira fényesre szárad mint a többi PP krémes lakk, megéri megvenni :)

    VálaszTörlés
  11. Még sosem volt ilyen árfekvésű lakkom, de igen, névnapomra egyet szeretnék nagyon:). Hogy melyiket, azt sajnos nem tudom, mert van négy szín, ami nagyon. Ezek a paszteles kékes-zöldes színek szuperek, a pp ezeket nagyon tudja.

    VálaszTörlés
  12. Épp előző héten ígértettem meg Madlennel, hogy hívjon fel, ha megjönnek a PP lakkok, hívott is tegnap, rögtön kocsiba pattantam úgy, ahogy voltam, és én is elcsábultam három lakknak, így most 9 lakkom van tőlük. De sajnos itt biztosan nem áll meg a lista.:/ Aurorát én is megvettem, itt fekszik előttem az asztalon az irodában, csak bámulom.:)

    VálaszTörlés
  13. @Lina: szerintem 1-2 darabot érdemes venni, mert nagyon különlegesek színekből lehet válogatni :) Majd írd meg, hogy végül melyik színt választottad :)

    @Petronella"s: nos én is rohantam, a férjem átvállalta a tegnap délutáni intézni valókat, így eltudtam menni. Viccesen hangzik de nagyon nehéz volt válogatni, ami nagyon tetszett azt már mind megvettem (majdnem mind) és egyben látni több mint 50 színt, ott mind tetszett :)
    Várom majd a bejegyzésed az újoncokról :)

    VálaszTörlés
  14. Hát igazándiból nem tudnék választani, nehéz lenne csak egyet. Nem is nagyon tudok csak egy lakkot venni,ha nagy ritkán veszek.

    VálaszTörlés
  15. Hjajj, de sok szépség :) Így egybezsúfolva az összes pedig még gyilkosabb! :D

    VálaszTörlés