2014. április 3., csütörtök

ZOYA körömlakk HAUL

Sziasztok!


         A mai bejegyzésben szeretném megosztani veletek picinyke kis örömöm amint pár Zoya körömlakk okozott. Mondjuk nagyobb élmény volt élőben látni pár száz Zoya körömlakkot mint amivel hazajöttem, de nem szomorkodom, most már itthon is kaphatóak és bármikor beugorhatok 1-2 Zoya körömlakkért.:)
Útban a Nailland felé, minden piros lámpánál megfogadtam, hogy szigorúan csak 2 darab körömlakkot veszek, az Awaken kollekcióból. A Monet fedőlakk nekem nem kell, mert láttam több blogon és bizony nem az igazi.
Igen, az elképzelésem szerény volt és megfontolt, de  ismeritek a mondás miszerint: ember tervez, Isten végez.
A vége az lett, hogy a kiszemelt 2 darabból csak egyet vettem meg és 2 darab helyett, 4 darabbal távoztam, amiben benne volt a Monet elnevezésű fedőlakk is. :D

vakuval készült fotó
árnyékban
napsütésben
A fehér Purity egy régebben megjelent krémes finisű fehér lakk, gyorsan szép fényesre szárad.
A Pixie Dust textúrájú Lux, egy világos rózsaszín és hologramos glitterekből összeállított homok-lakk. A Monet egy igazi különlegesség, aminek a szépségét befotózva soha nem lehet vissza adni, nagyon jó döntés volt, hogy megvettem. Az új tavaszi Awaken kollekcióból csak a türkizkék Rebel tetszett, ez nagyon hasonlít a piCture pOlish Whimsy színhez.
Nézzük a színeket egyenként:

ZOYA LUX:


 
ZOYA REBEL:



ZOYA MONET:




Készítettem pár  fotót más körömlakkokkal összehasonlítva:
A Zoya Lux és Deborah Lippmann Champagne Supernova az erősen  holografikus glitterekben hasonlítanak, mindkettő nagyon szép, nem látom egyiket sem szebbnek a másiknál.
A Zoya Rebel, a gyűjteményemben fellelhető körömlakkok közül legjobban a piCture pOlish Whimsy színéhez hasonlít. A Whimsy egy gondolattal szebb felkenve, de jóval drágább.
A Zoya Monet a kedvencem az új Zoya lakkok közül, igaz van hasonlóm, de fölényesen lekörözi a két vetélytársát, ez a képen is jól látszik. A Monet, a China Glaze Snow Globe és a NOPI Heavenly Angel társaságában látható, a 3 közöl a Zoya a legdrágább, de a legszebb is.
Ma a fehér Purity és a Monet fedőlakk párost használtam, nagyon nagy sikere volt! :)

A Zoya körömlakkok az Árkád bevásárlóközpontban  lévő Nailland standnál  vagy a webáruházában vásárolhatóak meg.



17 megjegyzés:

  1. te jó ég... micsoda csábítás... jajjajjj én már a Moyra neon sand lakkokkal is teljesen meg lennék elégedve, ilyenekről álmodni sem merek...

    VálaszTörlés
  2. A Zoya Monet fedőlakkal én is kacérkodom, de elég sok negatív véleményt olvastam róla különböző blogokon. Több helyen írták, hogy elég nehéz egyenletesen eloszlatni a csillámokat és alig tapad valami az ecsetre. Kíváncsi leszek a Te véleményedre is, remélem lesz róla teszt hamarosan :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj de szépeket vettél! Mind tetszik, persze legjobban a Pixie Dust *.* Én nagyon is látom a különbséget közte és a DL lakk között :D Kíváncsian várom a manikűröket!

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nem vagyok egy fedőlakkos (a díszítő-jellegűekre gondolok persze), de a Monet nekem is nagyon-nagyon tetszik...

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus Zoya-ságokat zsákmányoltál, alig várom őket felkenve! :)))
    Tegnap erős voltam és kizárólag 1 Zoya-t hoztam el. Ma meg magamnak 3 AE lakkot a 30% kedvezmény miatt, de ez más kérdés :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. A Lux másfél nap után undorítóan nézett ki a körmeimen (koszolódott,és durván pattogott le,de ez nem tántorít el,hogy kipróbáljak egyéb,nem pixie dust zoya lakkokat majd!

    VálaszTörlés
  7. @Yndre: kicsit kell vele trükközni, de eszméletlen szép, állandóan csillog a körmeimen! :) Sajnos a fehér alapszínt nagyon csúnyán kentem fel, borzalmasak lettek a közeli képek, viszont ma egy ruhás üzletbe az eladó, a Spárba a pénztáros és a húgom is azt mondta, hogy ilyen szép lakkot még nem látott. Fehér alapon a legszebb.
    A képek nem fogják visszaadni a csillogását, de aki megnézi a lakkot, ugyanúgy csillog mint az üvegben és az ecseten látható.

    VálaszTörlés
  8. @suzie: azt még nem próbáltam, de kár érte :(

    VálaszTörlés
  9. Én most a Luxra és Monetra vagyok a legkíváncsibb élesben!:)

    VálaszTörlés
  10. Őszintén? Sejtettem, hogy nem tudsz kettőnél kevesebbel hazamenni. :D
    Na, a lakkok megint csodásak, a Lux az már így kedvenc- hát majd még a körmeiden!!! A fedőlakk, hmm, ahogy így nézem a netes képeket tényleg nehéz lesz befotóznod, de mintha FB írtad volna, hogy sikerült?! :)
    A fehér-Monet párosra kíváncsi vagyok! ^^

    VálaszTörlés
  11. megállt a szívverésem egy pillanatra, amikor láttam, hogy haul poszt és az első képre pillantottam. azt hittem, hogy felvásároltad az egész zoya készletet :D
    nagyon örülök, hogy lehet végre itthon is zoya-t kapni, de az a baj, hogy pont addigra ért ide, amikor már rengeteg lakkom van és már igyekszem a különlegesebb színekre lecsapni. és őszintén szólva a honlapon nézelődve annyira nem ájultam el a választéktól. remélem ez még bővülni fog, illetve hamarosan megnézem majd élőben is, mert arra még nem volt sajna időm... :)

    VálaszTörlés
  12. A Monet engem is érdekelne felkenve! Kár, hogy a Zoyákból nincs teszter, így csak a swatchokra hagyatkozhatunk a vásárlásnál. Mert azért üvegben és körmön jelentősen mást tud mutatni egy-egy lakk...
    Én már listával mentem és előtte átnéztem az itthoni készletet, hogy nagyon hasonlókat lehetőleg már ne vegyek. Így a Monet-t nem is hoztam el, pedig kacérkodtam vele, de van egy nagyon szép, hasonlóan vidám csillámos fedőlakkom, a China Glaze This one's for you. Végül az Awaken kollekcióból a Hudson és Rebel, a Zenith kollekcióból a Payton és Dream jöttek velem, valamint egy Micky, mert én-szín és őt már régen kinéztem a blogodon. :) Ki is próbáltam őket felkenve egy-egy ujjamon, az alapján a szépségsorrend 1. Payton, 2. Dream - a többi kb. egy szinten van.
    A Dream-ban valamivel több a csillám, mint a Paytonban, de utóbbi emiatt sejtelmesebb. Én nem vagyok egy kék-lakk-fan, de a Dream egy farmeros szereléshez is annyira extra, hogy csoda! Kár, hogy a holosok közül nem kaptak többet, még egy málnaszínűre szívesen beneveznék! Csillámos holo málnazselé, nyami... :D

    VálaszTörlés
  13. @M: az üveg fotózása, sajnos mikor feltöltöttem a képeket elborzadva láttam, h a kezemről képek meg sem közelítik a valóságot, a fedőlakk kb. olyan körmöön, mint az üvegszájáról készült képen látható.illetve aki látta a Monet-t, ugyanolyan szépen csillog a körmökön is mint az üvegben :)
    @zizitim: az az eddigi gyűjteményem, és hatásvadász, csalogatókép :D Jó lett volna ennyit venni, de kb. 10 szín lehet még amit szeretnék beszerezni lassan :) Élőben csábítóbbak, mert együtt látod a sok színt, nehezebb is választani.
    @Erina: nagyon jó színeket vásároltál! :) A Payton-t én is szeretném a későbbiekben megvenni, de most a világos körömlakkokra vagyok ráállva :D
    A málnazselé Zoyanál a Blaze, nagyon szépek ezek a színes zselés alapok, mert nem csak erős fényben látszanak a csillámok :) Ebből a fajtából több színt is kihozhatnának, hasonlókat csak a piCture Polish és indie márkáknál láttam.

    VálaszTörlés
  14. Köszi szépen Erzsi! Tudtam én, hogy láttam nálad ilyet. :) Ha legközelebb arra járok, feltétlen rákérdezek.
    A Lovely Must Have kollekcióból van egy piros csillámos lakkom ilyen zselés alappal. Nagyon szeretem, de hát limitált volt és persze meg se közelíti a Zoya minőségét. Mióta van itthon Nailland, irtóra megemelkedett az ingerküszöböm lakkok terén. ;)

    VálaszTörlés
  15. tudom, életem egyik legnagyobb hiányossága, hogy MÉG MINDIG NEM JÁRTAM A NAILLANDBEN.Sok pótolnivalóm van e tekintetben (is).

    VálaszTörlés
  16. Úristen azt hittem az első képre, hogy azt mind most vetted :D :D A Lux nagyon tetszik, de szerintem a Vega-t fogom megvenni, azt jobban ki fogom tudni használni.

    VálaszTörlés