2014. április 29., kedd

piCture pOlish - Vegas

Sziasztok!
        Ma, egy meseszép lakkot hoztam megint. Igen, általában amit megveszek mind tetszik, mind meseszép, de  mindig vannak újabbak, így egy óriási Blog Sale hamarosan várható .... Térjünk vissza a piCture pOlish Vegas körömlakkhoz.
Nem vagyok nagy piros körömlakk függő, de a Vegas-t 2 hét alatt 2x használtam. Az áttetsző alapszín rengeteg mikrocsillámot  tartalmaz, amitől a  szín káprázatos bármilyen fényben.



 A körmeimen 3 rétegben használtam első alakalommal, de 2 rétegben nekem jobban tetszett.

Második alkalommal már nyomdáztam rá:

Nem azt akarom mondani, hogy pótolhatatlan szín, de aki szereti és használ piros körömlakkot ajánlom a kívánságlistára.

Update: Kiegészítettem két nagy kedvenc piros színű körömlakkal összenhasonlítva, nálam a PP vegas a kedvenc.

Élethű színek

12 megjegyzés:

  1. Én nem igazán kedveltem a piros lakkokat, igaz egy-kettő nagyon tetszik, de ez...na...Wow! Nagyon jól áll neked és a minta is szuper. Juj most már tuti lecsapok nálad valamire, mindig akartam, de valahogy soha nem maradt pénzem, de most tartalékolok: )

    VálaszTörlés
  2. csodásan néz ki, de ezért a színért nem hiszem, hogy kifizetném ezt az árat... :)

    VálaszTörlés
  3. @Azrail: köszi, igen szép szín, most jutott eszembe, hogy az OPI-nak is van két hasonló színe, az In My Santa Suit és Danke Shiny-red, ez utóbbi bs-en lesz.
    Nagyon nőies és elegáns a piros körömlakk , egy darab mindenképp kell minden nőnek :D

    @Zizitim: én sem gondoltam volna, hogy tavasszal piros körömlakkot fogok venni, sőt, hogy egyáltalán a közeljövőben fogok pirosat venni, de ezt élőben kell látni, sokkal szebb :)

    VálaszTörlés
  4. Már a kiskép is megfogott, hogy milyen vagány színe van! Bár mondjuk én ezt a sejtelmes csillámlást levenném, pirosból-vörösből vagy krém finis, vagy az A-England Perceval féle csodás árnyalat jöhet szóba csak. Na meg talán egy szép árnyalatú homoklakk...

    VálaszTörlés
  5. Én az év minden hónapjában szívesen kenek fel piros lakkot, számomra az az örök etalon! Ez az árnyalat is csodás, de már meg sem lepődök, csak el kell olvasni a gyártót. :D
    A White Wedding mikor jön? :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű!!! Piros lakk imádóként minden hónapban használom ezt a színt. :)
    Ami elsőre beugrott, az OPI In My Santa Suit, nagy kérés lenne egy utólagos kiegészítés a 2 szín összehasonlításával?

    VálaszTörlés
  7. Dögös szín :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. @M.: a WW-el vért izzadtam és nem tudom rendesen befotózni, direkt a blog miatt pár napja újra ezt használtam és nem látszik a képeken mennyire szép :(
    Holnap a Pirouet jön, ezeknek már készen vannak a képei csak szöveget kell írnom mellé, szombaton majd a WW azokkala képekkel amit eddig csináltam :)
    @K171: Az Opi sötétebb, de az a szín is gyönyörű, hasonló, kissé áttetsző az is. :) Holnap valamikor lefotózom a kettőt együtt és margarétán színmintát is.

    @Mazsola: szerintem is :)

    VálaszTörlés
  9. Úristenúristen, ez valami meseszép *-*
    A nyomda pedig kifejezetten illik hozzá :]

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm az összehasonlítást, sajna egyértelműen látszik hogy a Vegas a legszebb... Neeeeee! :))

    VálaszTörlés
  11. Nem rossz, nekem kicsit a gumicuki jut rola eszembe. Magamon jobban szeretem a telitettebb lakkokat, de ez is nagyon szep

    VálaszTörlés
  12. Szép-szép, de a pirosas lakkok ugye nem sűrűn tudnak kiváltani belőlem egy "wow" érzést, mindenesetre tetszik ezzel a mintával :)

    VálaszTörlés