2014. április 9., szerda

Anastasia Beverly Hills - Szemöldök kiemelő ceruza

Sziasztok!
    Az ABH  szemöldökre kifejlesztett sminktermékei  a műfaj csúcsát képviselik. Sajnos ez az árakra is jellemző, viszont  minőségben a legjobbak, a  hasonló árfekvésű termékektől jobbak.
A szemöldök kiemelő ceruzákat nem sokan használjuk, jelentéktelennek tűnnek. Sokan szemhéjpúderrel helyettesítik ami  nem rossz megoldás, ha tartós a szemhéjpúder.
Nem állítom azt, hogy kötelező darab, de sokat emel( szó szerint) a tekinteten, az egész arcon  Első lépésnek fontosabbnak tartom egy jó szemöldökpúder beszerzését.
A ABH Brow Duality kétvégű szemöldök kiemelő ceruzájából a Shell/Lace  színt ajánlották vásárlásnál. A matt része isteni,  gyönyörűen, észrevehetetlenül olvad a bőrbe, egész nap kitart.
A gyöngyházfényű vége viszont nem használom, igaz ezt alkalmi színekhez ajánlják, de  ez már feltűnőbb, nem csillog de fény hatására már látszik a turpisság, hogy valami van a szemöldök alatt. :)
Ez a része a ceruzának az ügyesen sminkelőknek való,  de nem zárkózom el előle, csak barnuljak még kicsit...
Mivel itthon nem kapható a márka termékei, az USA webshopból meg elég magas a szállítási költség, kerestem egy itthon kapható változatot, amiről  egy sminkes bloggerinánk  elégedettem írt.


ABH webáruház

5 megjegyzés:

  1. nekem volt egy ilyen dupla végű termékem az Alverdétől, nagyon szeretem/szerettem, de már nem találom sehol, pedig újravenném:S árban és minőségben is jó volt.

    VálaszTörlés
  2. alverde nekem is volt, én is szerettem, csak nagyon tört a belseje. Ez szépnek tűnik, köszi az ismertetést :)

    VálaszTörlés
  3. Valami hasonló, de kedvezőbb árut lehet én is beszerzek majd :)

    VálaszTörlés
  4. Eddig nem használtam hasonló terméket, egy YSL szemöldök ceruzám volt, de az ABH szemöldökpúder sokkal jobb és szebb a végeredmény.
    Ritkán, szemhéjpúdert használtam de a ceruzával élesebb a szemöldök alatt rész, jobb és könnyebb ceruzát használni, látom az Alverde is jó minőségű volt :)

    VálaszTörlés
  5. Én egy kis YSL Touche Éclat szoktam oda feltenni, a szemöldök csontra:)Nem olyan éles, de az is valamennyire kiemeli a szemöldököt, de mégsem látszik mint egy fényes szemhéj púder.

    VálaszTörlés