2014. április 22., kedd

piCture pOlish - Újoncok

Sziasztok!
Ma újabb zsákmányos bejegyzés következik, uncsi, de a színek gyönyörűek.

    Nincs sok mondanivalóm egyenlőre, még egyiket sem használtam, csak körömmargarétára festettem fel a színekből.
 A színek:
White Wedding - gyönyörű áttetsző fehér, tele szivárvány színekben irizáló pelyhekkel, a textúra ugyolyan mint a türkizkék Whimsy.
Paradise - szikrázó tengerzöld, csillogó rózsaszín-holografikus glitterekkel, meseszép, üde nyári szín.
Cosmos - gyönyörű középkék, rengeteg szabálytalan alakú glitterrel, nagyon hasonlít a Zoya Dream körömlakkhoz, lesz összehasonlító bejegyzés.
Pirouette - piszkos vagy poros rózsaszín, enyhe lilás tónussal, milliónyi holografikus mikrocsillámmal, finoman pislákoló fénye van, nagyon elegáns szín. Ez volt az a szín, amit blogokon látva azt mondtam, hogy bizony hiába szeretem a rózsaszín színeket, ez nekem nem kell, sőt, a PP lakkok  Nailland-es premierjén is otthagytam.







 Nem merem megkérdezni melyikkel kezdjem, úgysem tudom betartani most az ígéretem,  de lassan mindegyik sorra kerül. :) Nekem, ezek közül most a fehér a kedvencem :D

A körömlakkok a Nailland standján illetve a webáruházában kaphatóak.

18 megjegyzés:

  1. nekem is a fehér a kedvenc, kíváncsi vagyok, milyen felkenve :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek. De nem lakkstopot akartál épp tartani? :)

    VálaszTörlés
  3. a Paradise gyönyörű, a többi is persze, a Cosmoson én is gondolkodom még :)

    VálaszTörlés
  4. A Paradise nagyon tetszik így elsőre! :)

    VálaszTörlés
  5. A White Wedding a kedvenc! Jó lenne, ha tényleg annyira magával ragadó lenne, mint a Whimsy- így képről az. :))
    A Paradise nem tetszett a csoportképen, de amikor egyedül van.... O.o valami hihetetlenül mesés!

    VálaszTörlés
  6. Nálam egyértelműen Cosmos a kedvenc :D

    VálaszTörlés
  7. A Paradise-t eddig hogyhogy nem láttam a standnál? Egy ilyen kis durvulásos lakk elkerülte volna a figyelmemet? :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Pedig volt Paradise Reni, a második körben én se tudtam ott hagyni. :) És van még pár, ami tetszik...
    Nagyon szépek a lakkok! Az összehasonlító posztra igencsak kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  9. A Paradise a kedvencem :)) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  10. A Paradise valami elképesztően gyönyörű!

    VálaszTörlés
  11. Terohadtélet.... szerintem legyen minden körmöd más színű ezekkel a lakkokkal, és akkor kielégülne a kíváncsiságom :D

    VálaszTörlés
  12. White Wedding <3 De a többi is nagyon szép. Sajnos én a Paradise-ról eddig nem találtam olyan swatch-ot amin tetszene, sajnos egyáltalán nem úgy nézett ki egyik képen sem mint az üvegben, még megközelítőleg sem. De hátha te majd rácáfolsz erre :)

    VálaszTörlés
  13. Egyértelműen a Cosmos a legszebb :P De a többi is csodás, főleg a White Wedding-re leszek kíváncsi még *.* no meg a Paradise-ra, az nem tűnt olyan érdekesnek eddig, de most ezen a képeken nagyon is, hogy annak tűnik!

    VálaszTörlés
  14. A Cosmos és a Paradise tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
  15. a fehér a leggyönyörűbb szerintem! nagyon kiváncsi vagyok rá milyen :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép mindegyik lakkocska!

    VálaszTörlés