2014. április 27., vasárnap

Jade - Delirio Rosa

Sziasztok!
             Ma a Jade hologramos körömlakkjaim közül az utolsót, a Delirio Rosa-t  hoztam.
Nagyon lágy de kellemes színe van.
Előző bejegyzésekben már írtam az Irresistivel és Deja Vu színekről, a Delirio Rosa volt a 3 körömlakk közül a legvilágosabb, legkevésbbé hologramos lakk, így maradt a végére.


 A körömlakk állaga vékony, 2 réteg hamar megszárad, tartóssága viszont gyengébb mint a két előzőleg használt Jade körömlakknak volt. Második nap végére láthatóan megkopott, pedig fedőlakkot is használtam.
A színe, holografikus fénye napsütésben gyenge, viszont mesterséges fényben nagyon szép, ezen meglepődtem, így már nagyon tetszett.


 Nyomdáztam rá, de felesleges volt, mivel a Seche Vite fedőlakkal annyira fényes lett a felület, hogy nappali, de vakus képeken sem látszott a minta. Más színt kellett volna használnom a nyomdázáshoz.



A Jade holo körömlakkokat szeretem, 3 darab kipróbálása után elégedett vagyok velük. Nagyon tetszik ezeknél a lakkoknál, hogy az alapszínek is nagyon szépek, a lakk állaga vékony így jól kenhető és gyorsan szárad.
Az árakat illetően a szállítási költség ami húzós, a lakkok 6-8$-ba kerülnek, csak  8ml az űrtartalmuk. Itt megjegyezném, ha egyszer körömlakkgyártásra adnám a fejem, én 12 ml-es változatot hoznék ki, szerintem az az ideális méret, minden szín holografikus, csillámos, glitteres lenne egyszerre, lehet még egy kis duókróm finist is kapnának, kéthavonta jelentetnék meg 4 darabos kollekciókat, hű nem kapok levegőt olyan gyorsan írok, lelki szemeim előtt már látom is az első kollekcióm, ami 8 színnel debütálna . :D  Tudok még követni, nincs semmi bajom, csak emlékezetem szerint nem láttam 12 ml-es körömlakkos üveget, ez indította be a fantáziám. :D

Mit szóltok a színhez? Tetszik vagy felejtős?




14 megjegyzés:

  1. Előrendelést felveszel a kollekciódra? :P :D

    VálaszTörlés
  2. @Zsozsó Sakklakk: természetesen, amikor belekezdek Téged értesítelek elsőnek :) :D
    Még most is folyik a könnyem a nevetéstől, de az igazság, h élvezném ezt a munkát is :D

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem az első vásárlóid között engem is üdvözölhetnél. A minőség és az egyediség nálad nem lenne kérdés! Hajrá-hajrá! :)

    VálaszTörlés
  4. Teljes kéjmámor van a körmödön, ugye tudod?

    VálaszTörlés
  5. Szép lakk, de semmi különösebbet nem vált ki belőlem :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszenek ezek a Jade lakkok, de rajtad. Én nem bírok a sötét színektől elszakadni mostanában. HK Girl-el mit produkált ez a lakk?

    VálaszTörlés
  7. Én is szívesen megnézném a kollekciódat. :)))

    VálaszTörlés
  8. csilog.

    köfesé
    http://kiccyandciggie.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. @Zita: ha beindul a gyártás , rajta avagy a címlistámon :) :D

    @suzie: a sötét színű lakkoktól nagyon nehéz megválni..:)
    Erre csak a SV-et használtam. Viszont ma, a PP Vegas-ra arannyal nyomdáztam, a SV teljesen elmosta a mintát, míg a HK G-el gyönyörű, szóval nyomdázáshoz HK G! :)

    @M.: Te is rajta vagy azon a képzeletbeli vevőlistán :)

    VálaszTörlés
  10. Szép, szép, de láttam már ilyet...

    VálaszTörlés
  11. This looks nice. I do like the Jade holos :-)

    VálaszTörlés
  12. Szép, de ha holo lakkot kell választani, akkor maradok a Color Clubnál. Szerencsére sokat gondolkodtam, hogy rendeljek-e Jade lakkot, örülök, hogy te itt megmutattad a különbséget is. Egyébként aki sokszor és mindig másképp festi a körmét, szereti a változatos színeket, annak sok a 12 ml. Rég nyugdíjas leszek, de még akkor sem tudnám elhasználni a lakkjaim. Max kidobhatom, mert beszáradtak :D

    VálaszTörlés