2014. április 4., péntek

Barry M - Blossom

Sziasztok!

Ma a Barry M Silk kollekcióból a gyönyörű,
 babarózsaszín Blossom lakkot szertném bemutatni.
A körömlakk állaga vékony,  2 rétegben használtam,  két vékony rétegben, így hamar szárad.
Nagyon szép világos rózsaszín, ehhez hasonló lakkom a Deborah Lippmann Pseudo Silk Kimono, azt kell mondanom minőségben csak annyival jobb a Blossom-tól,  hogy villámgyorsan szárad.


Mióta ekkora körömlakk rajongó vagyok és az Isten is felvitte a dolgom, és Ani bíztatásával, segítségéveltudok körömnyomdázni,  ritka az a szín amivel megelégszem simán, önmagába (de van és hamarosan megmutatom :D).
A cukorkás mintát választottam.


Elégedett vagyok a lakk minőségével, megmondom őszintén rosszabbra számítottam, de nem találok benne kifogásolhatni valót. Viszont nem az én színem, túl világos, így ha valaki szeretné megvenni, 1500 Ft.-ért házhoz megy, 1890 Ft.- helyett, postaköltséggel 1500 Ft.-ért átadom.


17 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, selyemszerű.Baromi elegáns magában is, tényleg valami finom selyemköntös jut róla eszembe.

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg már másodjára maradt ki a kosaramból, vhogy így képek alapján nem tudok mit kezdeni ezzel a finishsel, de ezt most isteni jelnek érzem :) viszont ha bejön akkor jaj...mert a többi is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Tökéletes színkombó, selyem és arany együtt verhetetlen páros :)

    VálaszTörlés
  4. @Rita: légy szíves ide írj: erzsi819KUKACgmai.com

    VálaszTörlés
  5. ha végül Ritának mégse kellene, akkor én is jelentkezem... :)

    VálaszTörlés
  6. Ó, Erzsi ezt a lakkot arany masnis nyomdával kellett volna feldobnod és akkor ment volna kupakhoz! ^^

    VálaszTörlés
  7. Pedig nagyon cuki szín, jól áll a kezeden, a körömnyomda is nagyon édi :)

    VálaszTörlés
  8. pont írni akartam,hogy milyen jól megy a bőrtónusodhoz, jól megleptél a poszt végével!

    VálaszTörlés
  9. @zizitim: Rita már jelentkezett, kifizette.

    @M.:nem rossz ötlet, majd valami baba kék színnél bedobom :)

    @Ani: köszi :)

    @suzie: engem is, mivel a szín tetszik, de jelenleg nem az én színem :)

    @Zsozsó Sakklakk: köszi :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyos színe van, és csodásan mutat nyomdázva is! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon cuki lakk, találó volt hozzá ez a minta, így még cukibb lett a mani :)

    VálaszTörlés
  12. Örülök, hogy elkészítetted ezt a bejegyzést, mert nagyon kíváncsi voltam. Nekem picit csalódás így a képekről, kicsit erősebb és aranyosabb színre számítottam. De ha nem lettek volna elképzeléseim erről a lakkról, akkor azt mondanám, hogy szép darab.

    VálaszTörlés
  13. Ez a lakk kihozta belőlem a kislány énemet, pedig nem igazán rajongok a selyemcukor színekért. :) Kedves, szolid, visszafogott, nyomdázva pedig játékos mani lett. Olyannyira tetszik, hogy más lakkok mellé bekerült ez is a kosaramba.

    VálaszTörlés
  14. Istenem, de csodás ez a lakk! Tinikoromban hordtam ilyen színeket, csak ugye akkor még álom volt a csíkmentes felkenés, ez viszont valami csoda! Már fel is került a kívánságlistámra :-)

    VálaszTörlés