2014. április 21., hétfő

NOTD - Arany csipke

Sziasztok!

A Diorific Minuit körömlakkról már írtam, ma egy nagyon-nagyon szép körömnyomda mintát szeretnék mutatni. Az Infinity Nails egyik legszebb mintalemezét használtam.
A Dior Minuit körömlakk színétől nem vagyok elájulva, főleg ha az ára is eszembe jut, de szerettem volna kipróbálni egy olyan mintát az Infinity Nails 42-es lemezéről ami nem igazán tetszett ránézésre és ehhez egy sötét alapot szerettem volna használni. Így vettem elő a mellőzött kis drágaságot.

Nem titok, ez a kedvenc körömnyomda mintalemez márkám,  a lemezek nem drágák (kb.1500 Ft/db.), az anyaga vastag fém  (nem hajlik meg), a minták nagyon szépek (ízlés dolga), egy-egy lemezen alig van 1-2 minta ami nem tetszik, nem fogom használni. A minták gravírozása is megfelelő, a túl mélynek nincs értelme, ami meg nem mély nem használható. A minták megrajzolása is a legjobb az Infinity Nails lemezeknél, míg a Moyou lemezeknél a normál minták kicsik, nekem megfelelnek de hosszabb körömökre már rövidek,  az XL-es méretűek túl nagyok, kis körömön nem érvényesül a  minta., de természetesen ebből a márkából is vannak nagyon szép és kedvelt mintáim, de egy-egy lemezről, ami 18 vagy 12 mintát tartalmaz, maximum 4-6 minta.


Nekem ez a minta nagyon tetszik, ezért is lett belőle bejegyzés. :D
Az Infinity Nails  mintalemezek választéka jelenleg 75 darabból áll, szerintem legalább 20 lemezről eltudom mondani, hogy létszükséglet a körömnyomdázás szerelmeseinek, erről hamarosan jön egy bejegyzés is, szemléltetve a kijelentésem.  :D
A webáruházban kapható Dashica nyomdázáshoz ajánlott körömlakkok is nagyok jó minőségűek, illetve a kör alakú, puha bélyegzők.

Ki az, aki szokott körömnyomdázni, illetve szeretné megpróbálni ?


27 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól néz ki, ő lett az egyik kedvencem tőled. Szép a minta, és az alap színe is mesés.
    Nemrég volt lehetőségem kipróbálni a Pet'la Plate márka egyik lemezét, és azóta teljesen rá vagyok kattanva (mondjuk a teljes elégedettség még várat magára, a kézügyességem és a nyomdám sajnos még nem a legjobbak)

    VálaszTörlés
  2. @FranCiiska: a PP lemezeket csak blogokon láttam, így nincs viszonyítási alapom, ne aggódj biztos menni fog, az Infinity Nails lemezekkel meg akarva sem lehet elrontani :)

    VálaszTörlés
  3. Na ez nagyon szuper lett! Gyönyörű, egyenletesen fed a festék, sehol nem látok rajta hézagot sem - félreértés ne essék, máskor se, csak szerintem a fényesebb lakkoknak meglehet ez a nem jó tulajdonságuk. És a színpárosítás is jó választás!

    VálaszTörlés
  4. Jesszus de csodás lett ez a mani, iszonyatosan jó ez a minta (no meg az összes többi a lemezen :D)! Most meghoztad a kedvem a sötét lakkokhoz :D

    VálaszTörlés
  5. Azta, sokkal szebben mutat nyomdázva, mint a lemezen. Nagyon szép, és a színválasztás is szuper :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik mind az alapszín, mind pedig a mintázás! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett . Imádom amikor nyomdás manikűrt készítesz , nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett! Nem is értem, hogyan tudtál a China Glaze lakkal ilyen szépen nyomdázni?! Én akárhányszor próbálok icipicit is csillámos körömlakkal nyomdázni mindig ottmarad a fele a lemezen...

    VálaszTörlés
  9. @Yndre: köszönöm :)
    Általában, 95%-ba szépen sikerül a CG Passion lakkal, de a lemez mintájának gravírozása is fontos, az Infinity lemezek nagyon jók, most 10 % kedvezmény is van :)

    VálaszTörlés
  10. Szépséges ez a manikűr! Abszolút elegáns és dögös! :)
    Amikor megláttam a mintát, rögtön beúszott a KELL tábla a szemem elé, aztán rájöttem, hogy ez a lemez nekem is megvan, csak eddig mindig átsiklottam a minta felett, mert nem tűnt annyira szépnek. Pedig nyomdázva valami pazar! :)

    VálaszTörlés
  11. Én már régóta szeretném kipróbálni a nyomdázást. :D

    VálaszTörlés
  12. Szép lett a mani nagyon, jó ezzel a sötét alappal az az arany,amit válaszottál. Sajnálom,hogy nem jelentkeztél PP lemezért, megnézném,hogy azokból mit hozol ki!

    VálaszTörlés
  13. @suzie: köszi :)
    Én soha nem kértem senkitől tesztelésre semmit, ezután sem fogok, ha valaki rám talál és kapok valamit, annak örülök, de kérni, jelentkezni nem fogok :)

    VálaszTörlés
  14. Jajj nagyon szép lett :) Most már tényleg elő kell bányásznom a nyomdázómat és megreszelnem, hátha úgy működni fog,bár csak egy pici Essence-es lemezem van, no de gyakorolni az is jó lesz :) aztán ha összejön, akkor már tényleg rendelni fogok valami sokmintás lemezt meg jó nyomdázót :)

    VálaszTörlés
  15. Elíz, szerintem az Essence lemezek csak arra jók hogy elvegyék a kedved. Érdemes egy jó lemezzel kipróbálni, mert azzal gyorsan megvan a sikerélmény nem kell kínlódni, nem is kell hogy drága legyen, nekem a Bornpretty-s 1 dolláros lemezeim is sokkal jobb minőségűek mint az Essence-ek :)

    VálaszTörlés
  16. @Elíz: teljesen egyetértek Szilviával, nekem 1x sem sikerült Essence lemezzel a nyomdázás! Van nekem is a BP-ről és azokkal már lehet nyomdázni :)

    VálaszTörlés
  17. tényleg csodás lett, nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  18. Ismét szép mani lett, bár mostanában nem hordok ilyen sötét lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  19. Mennyi a szállítási költség a lemezre? nem tudom kibűvölni az oldalból.

    VálaszTörlés
  20. @Melantha: 9,9€, de összegtől függően lehet (azt hiszem 30€ felett) 21€ is :(
    A fizetésnél, egyedi módon, fent kell kiválasztani a szállítási módot, egy lehetőség van csak, ajánlottan.

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szép ez a manikűr és szerntem illik is hozzád.

    VálaszTörlés