2012. október 13., szombat

Rouge Dior Nude - 263 Swan


Sziasztok!

          A Dior rúzsok bemutatásának a véghez értem, itt a 3., a 263-as számot viselő Swan nevezetű áldozatom.




 A minősége egy az egyben ugyan olyan kiváló mint a pár napja bemutatott 459-es Charnelle-nek,  nem másoltam be újra.
 Nagyon finom kis rózsaszín, ez  inkább eltünteti mint kiemeli az ajkaim.

Gondoltam megerősítem egy szájceruzával, amit összedolgozok a rúzzsal, így már hordható, kár lenne érte, hogy egy dobozban pihenjen.
                     Valami rémlett, hogy nem ez az összes nude árnyalatom, elővettem a dobozaim amiben a nem használt sminkcuccokat tárolom.
Találtam 2 rúzspalettát, egy pár rúzst, szájfényeket, úgyhogy ebből külön bejegyzés is lesz, valamikor.

        Hosszú éveket  kihagyva,  2011 tavaszától vettem újra Dior rúzsokat és a minőségük annyit javult, hogy az egyik legmagasabb minőséget képviselik.
Jelenleg rúzsokból, minőség szempontjából a ranglistám: Armani, Sensai, Dior, Tom Ford, Bobbi Brown, Chanel.
Még van egy pár jól csengő márka amit nem próbáltam, de ami késik nem múlik ;)
Azt hiszem egy darabig maradok a nude árnyalatú rúzsoknál.

8 megjegyzés:

  1. Nekem bejön az alapszíne, mégha kicsit hóka is, a szőke hajammal szerintem még passzolna is :)

    VálaszTörlés
  2. a szájceruzás változatban szerintem jobban áll,e szó mi szó, szép árnyalat :)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó kollázson, amin te is szerepelsz (szürke pulcsiban)-a jobb felső sarokban lévő kép- nagyon jó lett Rólad! Nagyon sokat dob az a kis mosoly a kisugárzásodon!

    VálaszTörlés
  4. Szó mi szó szájceruzával szerintem sokkal jobb, de a nélkül is szép :)

    VálaszTörlés
  5. Szájceruzával jobban tetszik, magában nagyon eltünteti az ajkakat.

    VálaszTörlés
  6. Vége a Dior rúzsoknak:( Lefogadnám,hogy lapul még pár a dugi helyeden,ami bemutatásra vár:D

    VálaszTörlés
  7. "...elővettem a dobozaim..." - Ezen jót nevettem. A sufniban még találtál egy-két (8-10) nude árnyalatot. :D
    Egyébként szép kis rúzs ez, ha nagyon sápasztaná szépséges ajkaidat, én örökbe fogadom ;P

    VálaszTörlés