2012. október 28., vasárnap

Opi So So Skullicious


Jó reggelt Lányok!
Jó reggelt Magyarország !


          Lassan a csapból is az én blogom folyok, de tombol nálam a színek, körömlakkok hipnotikus hatásának kényszerítő ereje, ennyi új lakk, szín és csak 10 körmöm van, mindet egyszerre hordanám, ez magyarázza mérhetetlen és eddig nem látott blogbejegyzéseim áradatát.
Kész, most már szakadok a röhögéstől. Az intenzív posztokon  röhögök.
            A reggeli kávé mellé egy édes mini kollekciót hoztam ma, első bejegyzésnek, Igen ma is 2 bejegyzés lesz.
 Az Opi So So Skulliious 2012 Halloween-re kiadott mini kollekciója, a doboz tartalma 4 darab 3,75 ml tartalmű körömlakk és 10 darab  matrica.
A színek nagyon intenzívek, erősek de nem neonosak. A kis sárga a kedvencem, ez az a  sárga szín ami mindenkinek kisgyerekkorában a kedvence volt, meleg tónusú,krémes, erős sárga, az állaga vékony és egyenlőtlenül terül el, 3 réteg kel a szép és teljes fedéshez.
Másodiknak a  narancsszínt említeném meg, nagyon szép élénk narancs, nyáron sláger lehet ez a kis tök színű. Ez is vékony állagú és itt is szebb a szín eléréséhez 3 réteg szükséges.
A pink és fekete, átlagos, 1000-ből 1, kategória. Szép fényes a felületük de feketéből van egy régi Essence lakkom és annak mélyebb színe van, szebb fekete.

          Készültem számotokra egy Halloween-i  smink helyet, egy 4 körmös körömfestéssel.
Nagyon kreatív és nehezen kivitelezhető remekművem nagy megelégedéssel töltött el.
Pontosabban a sikerélmény kiváltója  a  cukorkoponya matricák voltak, rettegtem, hogy nem fog sikerülni, nem tudom felragasztani.  A helyzetet bonyolítja, hogy nem sima matricák, meleg vízben kellet pár másodperig áztatni, majd a sikamlós alig látszó matricát felhelyezni az alig látható pici körmömre, de megcsináltam és majdnem rendesen.
Itt elmondanám, a napokban gondolkodtam a körömnyomdázáson, de nem vagyok elég tapasztalt még a használatához, ettől is leizzadtam :D


Kisit belenyúltam míg száradt és  lisztes maradt a kezem, amit csak utólag a képek szerkesztésénél láttam. Ettől emberibb, hogy nem tökéletes,vegyük  így, ez megnyugtat :)

A szett 3400 Forintba került, számomra a színek mind használhatóak, darabra kiszámolva  850 Ft az áruk, ez szimpatikusabban hangzik.
Beszerzéshely  itt , a bejegyzés végén található.

Este újra várok mindenkit a blogon, a 3 szépséges Essie lakkok lesznek terítéken.

23 megjegyzés:

  1. Erzsi!Te tényleg rákattantál!!!!:-))))Mindig olvaslak,de soha ilyen szenvedélyes nem voltál,pedig elég temperamentumos vagy!:-)
    Nekem hál' Istennek megvan az aktuális kedvenc,Dior-Incognito Karácsonyig tuti nem kell más,évek óta kerestem ezt a beigét.Unalmas kis natur csaj vagyok:-))))

    VálaszTörlés
  2. Erzsi!Te tényleg rákattantál!!!!:-))))Mindig olvaslak,de soha ilyen szenvedélyes nem voltál,pedig elég temperamentumos vagy!:-)
    Nekem hál' Istennek megvan az aktuális kedvenc,Dior-Incognito Karácsonyig tuti nem kell más,évek óta kerestem ezt a beigét.Unalmas kis natur csaj vagyok:-))))

    VálaszTörlés
  3. Olyan gyönyörűek a színek, hogy percekig csak bámultam őket! :))

    VálaszTörlés
  4. Erzsikém, ahogy írtam is, megéri a körömnyomdával gyakorolni.
    Tény, hogy az első 1-2 alkalommal nem fog sikerülni, de utána az ember elkapja a lényeget, onnan megy, mint a karikacsapás :)
    Nagyon kis guszták ezek a mini üvegek, tetszenek a színek is.

    VálaszTörlés
  5. Én tényleg a kávém mellett olvaslak :))
    Nagyon tetszik ez a kis kollekció, pedig alapból a Halloween nem a kedvencem. Valahogy ezek a színek együtt nagyon tudnak ütni, a matricák is szuperek! Jó reggelt neked is :)

    VálaszTörlés
  6. Ezek tényleg szépek így együtt is, nagyon tetszik mind :-)

    VálaszTörlés
  7. Szépek! A töksárga a kedvencem :-)
    Egyetértek Anival, én is rendesen összenyomdáznám ezeket a Halloween színeket - nincs kedved megpróbálni?

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép és kihasználható színek! Jól kitalálták a So So Skullicious kollekciót!

    VálaszTörlés
  9. Nekem a pink tetszik legjobban :) Nagyon cuki lett a matricás manid! :)

    VálaszTörlés
  10. Utálom a sárgát, de ez a kis pakk úgy ahogy van jöhetne, ez olyan szép sárga :]
    A kis matricák meg tök édesek :]

    VálaszTörlés

  11. @Julinka: névről nem ugrott be de rákerestem és nagyon szép finom színe van:)

    @Ani és PAancsi: édesek vagytok a biztatással, meg fogom próbálni, szerintem a legszebb körömfestéseket azzal lehet készíteni és az sem árt ha van körmöm.

    Nem rossz kis színek, de tegnap délután kipróbáltam az Essie rózsaszínét és annyira szép, hogy nem akarom lemosni, nem is volna gond de az Essie lakkból a 3. színt még nem fotóztam be a körmeimen, viszont nem akarok külön, egyenként bejegyzést a lakkokról.
    Szóval a projekt (direkt nem írtam , h terv, az annyira magyaros lenne és az nem divat, ahogy látom) ott tart már megvan a bélyegző, amit még Anitól kaptam nyár elején és januárra van ütemezve az első próbálkozás :D

    VálaszTörlés
  12. ez a kollekció nekem is kell!! :) :DD
    Ráveszem anyut.. :)

    VálaszTörlés
  13. HHúú ezt muszáj megvennem!!gyönyörűek!!

    VálaszTörlés
  14. nagyon örülök neki, hogy ennyi posztot láthatunk tőled mostanában :)
    az üvegben első ránézésre nem tetszettek a színek, de a margarétára felkenve igencsak megdobogtatták a szívem :)

    VálaszTörlés
  15. Hű ezeknek nagyon jó a színe

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon bejön ez a fekete, nekem csak olyan van amiben vannak pici csillámos és azért látszik ez így minden nélkül sokkal jobban néz ki. Azért egy fehér virágot biztosan nyomdáznék rá :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép színek, főleg a narancssárga meg a sárga jön be :) Tök jók ezek a matricák is. ÉS milyen jól mutatnak együtt :D

    VálaszTörlés
  18. A színek szerintem nem túl extrák magukban, de annyira tutin néz ki a 4 együtt, ebben a dobozban, hogy rendesen megdobogtatta a szívem :))

    VálaszTörlés
  19. "tök színű" narancssárga :D teljesen vicces vagy ma is :D

    VálaszTörlés
  20. Nagyon örülök, hogy ilyen sűrűn olvashatunk... Annyira szépek ezek a lakkok...Jól mutatnak így együtt a körmödön.

    VálaszTörlés
  21. Nagyon ari kis szett, lehet velük kreatívkodni.

    VálaszTörlés