2012. október 16., kedd

China Glaze Swanky Silk


Sziasztok Lányok!




            Ma egy nagyon érdekes lakkot hoztam.
A China Glaze Swanky Silk lakkja a New Bohemian, 6 darabból álló kollekció egyik, talán legszebb darabja.

         Nagyon különleges lakk, színét és állagát tekintve. Ez több mint egy csillogó króm hatású lakk, eszméletlen, hogy fény hatására mennyit változik a szín. Napsütésben gyönyörű csillogó arany, beltéri fénynél rózsaszínes világos bézs színe van, leírhatatlan, legalább 4 árnyalatú, a fényhatásoktól függően, ilyen lakkom még nem volt.
Az állaga vékony és olajszerű, ez is új, eddig ismeretlen formula számomra. Nagyon hamar, 2-3 perc alatt megszárad.
Tartóssága jó, 3 napig volt fent és nem kezdett pattogzani.

A képek,  most abszolút nem adják vissza a különlegességét, ehhez komolyabb fényképezőgép kellene vagy jobb fotós.


Kipróbáltam még az új Nubar holo lakkot de meg sem közelíti a Gliter Gal hologramos hatását.
Nem mellékesen az itthon kapható  GLITTER GAL körömlakkok választéka 21! színnel bővült!
Eddig is nagy volt a kísértés a Glitter Gal körömlakkok vásárlásra de most az újak közül 2 a nevem szólított, ezek után kinek lenne szíve a webshopban hagyni ?


A Swnky Silk-t a Sale Nail.com  oldaláról rendeltem, a szállítás kisit drága, darabszám után változik, és 18 nap alatt ért ide.

7 megjegyzés:

  1. nagyon szèp szine van.pont most akarok lakkokat rendelni.mennyibe kerul a rendelès?koszi:)

    VálaszTörlés

  2. @agi mdolla: a lakk $6,3/db., a szállítás viszont mennyiség után változik: 1db=$4, 3db=$10, 5db=$16, 10db=$22, 15db=$25-ba kerül.
    A nailpolishfashion.nl -en 8 Euró/ darab, a szállítás 13 Euró darabszámtól függetlenül és 5-6 nap alatt megérkezik, míg az USA-ból rendeltre majd 3 hetet vártam.

    VálaszTörlés
  3. igen a nailpolishrol mindig rendelek-màr amikor csak tudok.itt azèrt vannak opi lakkok is,de àrban sem mindegy azèrt.koszi a gyors vàlaszt :):)

    VálaszTörlés
  4. A margarétás képen csodás :o

    VálaszTörlés

  5. @Ági: OPI-t itthonról érdemes 1980 Ft./db (körmösöknek 1600 Ft.?) és a Skyfall kollekióból lesz mini szett is kb.3500 Ft.-ért, én meg $20-ért(4500 Ft.) rendeltem meg.
    Állítólag október végén már kaphatóak lesznek itthon.
    opihungary.com azt hiszem..

    VálaszTörlés
  6. Nem merem megnézni a webshopokat. Még nincs karácsony, a szülők nem állnák, az én ösztöndíjam meg kövés.

    VálaszTörlés
  7. szerintem szépen átjött a szín is Erzsi a képen:)

    VálaszTörlés