2012. október 31., szerda

MAC - Everything That Glitters


Sziasztok Lányok!


        

 Nem ezt a bejegyzést terveztem mára, viszont limitált kiadás ezért előnyt élvez.
A MAC jó minőségű sminktermékeket készít de nem a körömlakkjairól híres, ez tény.
A másik amit megemlítenék, nagyon drágák a körömlakkok, 3900 Forint nem kevés pénz egy körömlakkra.
A sötét színekért sem rajongok, kezdem elfogadni, megkedvelni. Próbálkozom.

A Glamour Daze karácsonyi kollekcióban kiadott Everything That Glitters fekete csillámos körömlakk levett a lábamról.
Aki most arra gondol, hogy ezt a hatást el lehet érni egy sima fekete  lakkal és némi apró glitterel, az most szaladjon és nézze meg ezt a lakkot élőben!
Sok-sok  körömlakkot próbálva az utóbbi időben, kijelentem ez egy csoda, nem is körömlakk.
Az este, miután kifestettem a körmeim, percekig néztem mitől annyira különleges és mikor észrevettem, meglepetten konstatáltam mennyire jól kitalálták.





A különleges csillogás attól van, hogy a körömlakk alapszíne matt! Egy sima, matt fekete körömlakk. Ez csak száradás után vehető észre. Emiatt az apró csillámok milliónyi színes gyémántként csillognak, bármilyen szögből éri fény.
A MAC nem híres a körömlakkjairól, de ez a lakk elsöprő sikert fog aratni, abban biztos vagyok!
Hasonmást csak drágább márkában találtam, ami 98%-ban hasonló, ez a Butter London  tavaly karácsonyi kollekciójában megjelent The Black Knight. Külföldi webshopokból itthonról is beszerezhető,  magas áron.



A Clinique arckrémet és a BC hajolajat is mellékelve   GhostGirl jelentkezését várom.
A  Opi mini körömlakkért pedig lolinno jelentkezését várom.


25 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséget hoztál ma is nekünk! :))))

    VálaszTörlés
  2. Szép!
    Icipicit emlékeztet a Catrice I Wear My Sunglasses At Nightra, csak abban kisebbek a színes csillámok (felkenve nem is látszik belőlük szinte semmi)

    http://farm6.static.flickr.com/5055/5551398896_84e8a79330.jpg

    VálaszTörlés
  3. Szép, de drága és a Mac lakkjai nagyon vacakok. :(

    VálaszTörlés
  4. Idén karácsonyra a a Dior Diorific Diva (901) lakkját néztem ki magamnak. De ez sokkal jobban tetszik, mert nem csak arany csillámok vannak benne és talán még olcsóbb is. Szuper!

    VálaszTörlés

  5. Drága, rohadt drága de különleges ahogy a matt feketén táncolnak a kis csillámok megállás nélkül :D
    Használtam alá az Essie alapozólakkot, nos ez nagyon megnöveli a lakkok tartósságát, lemosni is nehezebb.

    A Dior karácsonyi kollekciójában található 4 lakkból nekem is a fekete tetszik de annyira különböző képeket láttam a blogokon, hogy nem tudom eldönteni milyen csak ha felkenem az üzletbe, de egy fekete elég idén :)

    VálaszTörlés
  6. Hát, ez tényleg gyönyörű. Nyilvánosan kínzol itt minket a sok szépséggel :-D

    VálaszTörlés
  7. Épp most mostam le, iszonyatosan nehéz volt. Full tele van cillámmaal az egész. :)

    VálaszTörlés

  8. @djkaty : nem, ez nem kínzás, az igazi kínzás a Layla hologramos körömlakk lesz :D

    @adryenka: felkészültem, megfelelő lelkierővel álltam neki lemosni, picit áztattam a vattakoronggal és elég simán lejött :)
    Gondolom azért volt könnyen eltávolítható mert alapozó lakkot is használtam.

    VálaszTörlés
  9. 1. Nem ér olyan izgató fejléc fotót felrakni, amitől hol elsápadok, hol a vérnyomásom emelkedik az egekbe! :DD
    2. Nem ér ennyi izgató körömlakkot sem bemutatni, mert nem tudok éjjel aludni! :DDD

    Na szóval, ez a kis csillámos... jájjj de nagyon-nagyon...

    VálaszTörlés
  10. Ahhh na erre érdemes volt várni tényleg elképesztően szép! <3

    VálaszTörlés
  11. Jujj ez valami gyönyörűséges!!

    VálaszTörlés
  12. Úristen milyen szép ez a körömlakk! :)

    VálaszTörlés
  13. Ez valami igazán különleges, először egy nagyon ronda mondatot írtam annyira megtetszett. Én egész nap a kezem nézegetném az biztos :D

    VálaszTörlés