2012. október 18., csütörtök

OPI Schnapps Out Of!

Sziasztok!


  Ma az OPI  Germany  kollekciójából a Schnapps Out Of! I!t körömlakkra került sor.

a 107-es


 Az állaga közepes, hamar szárad, 3 napot bír ki pattogzás nélkül.
A szín, vásárlásnál még tetszett de  most semmi extrát nem látok benne, egy átlagos közép barna, ettől sokkal különlegesebb a karamella színű China Glaze Desset Sun körömlakk.
A Germany kollekcióból  a  Danke-Shiny Red pirosáról volt még bejegyzés a blogon.
A Germany kollekióból ez a 2 szín tetszett.

Vásároltatok ebből a kollekcióból ?
Ha igen, melyik színt ?



A 2db essence körömlakkért Mónika jelentkezését várom.
A szeptemberi  megjegyzést írók  közül pedig, Fortuna választottja Apterous Angel, aki egy Opi lakkot  nyert, tetszőleges  színben (ami itthon kapható).
Várom a jelentkezéseteket.

15 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ez a szín. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Germanicure by OPI és a Every month is Octoberfest tetszik, de sajnos nem tudom hol van olyan OPI-t forgalmazó lakkos, ami nem csak munkaidőben van nyitva :((

    VálaszTörlés
  3. Júúúj komolyan nyertem??? :$ Köszönöm szépen :$$$

    VálaszTörlés
  4. rendelj netrol.amugy nekem is tetszik.nagyon szèp

    VálaszTörlés
  5. A piros tetszik, ez a lilásbarnásrózsaszín nekem annyira nem. olyan májszínű.:/

    VálaszTörlés

  6. @Aggie: innen: http://www.opihungary.hu/ vagy szerdán délelőtt benézek az üzletbe.... :D

    @Apterous Angel: igen :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj am én nem vásároltam ebből a kollekcióból, engem nem igazán fogott meg. Sajnos ezt sem tartom túl kiemelkedőnek :/ (Bocsi, h csak a nyereményre koncentráltam, de még soha nem nyertem és nagyon meglepődtem, köszi még egyszer :$)

    VálaszTörlés
  8. Juj én nyertem az essence lakkot? el sem hiszem :) köszönöm, írtam mail-t :)
    Áááá, de boldog vagyok :)

    VálaszTörlés
  9. Ja igen a lakkok :) nem olyan rossz ez :) de azért a desert sun tényleg szebb, mondjuk a gyűrűs ujjadon nagyon tetszik, egy kis csillám mindent fel tud dobni :)

    VálaszTörlés
  10. Jajj de gyönyörű a karkötőd :) És a 117-es szín az melyik lakk?? Nagyon szépnek tűnik, bejegyzés róla van valahol?
    Megragadtam a lényeget! :D
    Érdekes, hogy barnásnak írod, nekem kép alapján olyan piszkos rózsaszínnek tűnik. De érdekes, tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem is tetszik a színe!:) és szuper a karkötőd is:$

    VálaszTörlés
  12. A karkötő gyönyörű! A lakkok is tetszenek, ha Pécsen járok és is benézek az Opi-t forgalmazó céghez..már régóta tervezem, amit Neked köszönhetek, Erzsi :)

    VálaszTörlés
  13. A gyűrűd és a karkötőd nagyon tetszik, maga a lakk nem annyira. Olyan kis... nem is barna, nem is rózsaszín... A piros sokkal szebb! :)

    VálaszTörlés