2012. október 25., csütörtök

OPI Skyfall kollekció: Goldeneye


Sziasztok!

         Tudom, aki rendszeresen olvassa a blogom tudta melyik lakkal fogok kezdeni.
Időhiány! Ezt nagyon nem bíróm, alig várom, hogy nyugdíjas legyek és időmilliomos :D
Elöljáróban annyit, hogy nagyon szép meleg aranyszín, olyan mintha glitterekből állna össze  a szín. Az üvegben barnásabbnak tűnik de sok kép lesz, elég jól visszaadva a színt.




Van hasonlóm, de az Opi sokkal szebb szín, jobba néz ki a körmökön.

Tartósságáról még nem tudok véleményt mondani, az este kentem fel, jónak látszik de használtam alá az Essie alaplakkját, amitől a lakk jobban tapad és nem engedi szét válni a körömlemezeket, meglátjuk milyen lesz, beválik -e az Essie alapozólakkja.
A szín a körmeimen élethű, pontosabban így néz ki felkenve, a lakkosüveg színe is élethű, csak felkenve szebb a szín :)

És végül egy nagyon aranyos kép:


Bejövős vagy felejtős a szín ?

Ui.: Meggondoltam magam, már nem akarok nyugdíjas lenni, nem lesz pénzem sminkcuccokra.

21 megjegyzés:

  1. Óóóóó, de gyönyörű! És elég is lehet belőle a kicsi méret, lehet, hogy körbenézek miniszettek ügyében :-)

    VálaszTörlés
  2. Már a margarétán is egyből kiszúrtam, annyira szép :)

    VálaszTörlés
  3. Csudiszép!
    A minikét meg külön imádom :)

    VálaszTörlés
  4. iszonyatosan szép. mindkettő, de a margarétán jobban tetszik a models own. végülis mindegy, mindkettő tök király :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  5. ÚÚÚÚ de nagyon gyönyörűűű... szebb mint amire számítottam... most, hogy belegondoltam, nekem nincs is arany színű körömlakkom :( (kivéve a make it golden-t) ezt a hiányosságot pótolnom kell :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon szép. :) Nekem ami fedőlakk most bevált az az Opi fedőlakkja. Alaplakknak meg egy barázdakitöltőset használok professzionálisat.
    Így 1 hétig minimum bírja a strapát a körmeim.

    VálaszTörlés
  7. Ááh ez valami gyönyörűséges!!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűséges mindkettő *-* de nekem a Models jobban tetszik :P :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek, bár nekem a M.O. lakk jobban bejön :]

    VálaszTörlés
  10. Tökéletes arany körömlakk! :) Az OPI tényleg szebb mint a Models Own.

    VálaszTörlés


  11. Ezért jó, hogy több árnyalatú, felületű aranyszínű körömlakk létezik, mindenkinek más tetszik :)

    Lassan túllépem a kitűzött 20 darabos kollekciót, amint mind megérkezik, jön egy "aranyos" poszt.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ütős mindkét szín.

    VálaszTörlés
  13. nagyon szép...melyik a kedvenced? ( élőben azért más viselet közben, csak azért kérdezem)

    VálaszTörlés


  14. @smink és más: az aranyszínű lakkok közül eddig az Orly Luxe, Dior, Opi Goldeneye, Mac Sreaming Bright a sorrend.
    Viszont a nézegetett blogos képek alapján a Zoya Ornate karácsonyi kollekciójából az aranyszínű ZIV lesz az igazi :D

    VálaszTörlés
  15. Zoya nekem kicsit már sok, de az Orly Luxe valóban gyönyörű!! Ezt az aranyat szeretem!

    VálaszTörlés
  16. nagyon szép színe van :) jól áll a körmödön :)aranyos :)

    VálaszTörlés