2012. október 30., kedd

MAC Preview Party - karácsonyi kollekciók 2012

Sziasztok!



        Nagyon izgatottan vártam az idei karácsonyi smink kollekciót a MAC -től.
Két okból is, a képek alapján nem nagy durranásnak gondoltam, de kellemesen csalódtam.
Igaz nekem a tavalyi jobban tetszett de idén nagyobb a választék.
A másik ok, hogy találkoztam egy olvasómmal, pontosabban már  barátnő, akivel millió e-mailt váltottunk megosztva legújabb szépségápolási  tippjeinket, neki köszönhetem, hogy kipróbáltam az Afrika maszkot, amiről majd írok;)

Az Allee-ban lévő Mac üzletet, a 17 órakor kezdődő bemutatót megszállták a szebbnél-szebb lányok, asszonyok, picit előbb érkeztem így sikerült pár képet nagyon rossz minőségben ellőni.
Nem sok mindent vettem és amit vettem azt is nagyon cselesen :)
A kollekciók nevét nem akartam órákig keresni/másolni/ beazonosítani mi melyik elnevezésüből való, sokan ismeritek is és tele a net infóval,  nem vagyok vérprofi beauty blogger,  csak öszíntén írom a véleményem, de ez az erősségem :D









Akinek útjába esik egy MAC üzlet, mindenképp vessen rájuk egy pillantást.

Nehéz volt választan,  tudjátok már 1000x írtam mire "fáj a fogam" idén, de valami apróság akkor is kellet.
Körömlakk, ezt már itthonról kinéztem, de mást nem igazán tudtam választani, rengeteg sminkcucc hátránya, hogy nehezen találok olyan színt ami még nincs (és használok) vagy nagyon különleges. Tudom ez most nagyképűen hangzik de ez az igazság, azért meg nem vásárolok, hogy csak vegyek valamit, annyira vásárlásfüggő még nem vagyok.
Pigment! Igen a pigmenteken akadt meg a szemem és N.-nek is.
De nagyon ritkán használom, viszont ugyanaz a színösszeállítás tetszett mindkettőnknek, így 2 másodperc után kinyögtem, vegyük meg együtt és elosztjuk. Nos ez zseniális ötlet volt, mert 4 elképesztően szép pigmenthez jutottunk, féláron, igaz  a mennyiség is kevesebb de így is bőven több mint elég.
Lesznek jobb képek, egy bejegyzés formájában..



Van kivánságlistás darabotok a kollekciókból ?
Vagy vásároltatok belőle ?

16 megjegyzés:

  1. Én még nem néztem át tüzetesebben, de ahogy most nézem van pár ami tetszik :) viszont ha jól tudom nem az én pénztárcámhoz szabták ezt a kollekciót sem ;D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a pigmenteken akadt meg a szemem :D Gyönyörűek, csak az áruk... na azzal nem vagyok kibékülve :/

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez a körömlakk KELL de nagyon! Kérek szépen tesztet hamar, hamar :))

    VálaszTörlés

  4. @Netti: a lakk nagyon szép, a múltkor írtam, hogy többet nem veszek glitterest mert vannak csillámporok. DE -megint egy de- ez valami fenomenális, ahogy előbukkan a pink, ezüst, türkiz mikro csillám.
    Szerintem hamar el fog fogyni a magas ára ellenére is(3900), meg ezeket nem több száz darabos készletbe hozzák be :(

    VálaszTörlés
  5. Nem csak a kollekció szép, de az ára is :-/ Ennél a márkánál én személy szerint mindig átnézem tüzetesebben a kollekciót és leszűkítem a kört a mindenképpenszükségesmertmégnincs-kategóriában :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Szia Erzsi! Segítenél? Mennyi a legolcsóbb utazó méretű ecset szett ára?

    Köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés

  7. @Angiretro: azt hiszem 17.500 vagy 19.500 Ft.-ba kerülnek.

    VálaszTörlés
  8. Erzsi, a szemspirál+ceruza+duofesték árára nem emlékszel? Mert ott pont nem látom a képen, a többit már kimazsoláztam :D
    Köszi előre is :).

    VálaszTörlés

  9. @Biu: 18.500 Ft. ? valami hasonló ára van.

    A legolcsóbb szett a rúzs-szájfény- mini ceruza, ez 12.500 Ft., a pigmentek 10.500 Ft.

    VálaszTörlés
  10. Pigmentek nyami. De sajnos én is ki fogom hagyni őket, nekem túl sok ennyi pénz értük...de nagyon-nagyon szépek tényleg.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűek a pigmentek! Annyira szeretnék már egy MAC terméket! Remélem hamarosan elvesztem "MAC szüzességem"! :) Gyönyörűek a pigmentek!Annyira guszták a kis dobozkájukban, hogy az ember alig tudja türtőztetni magát, hogy ne ragadja meg őket! :))

    VálaszTörlés
  12. a lakk valami csodaszép! elfpgadnám!! *-*

    VálaszTörlés
  13. az arénában két turnusban volt a preview night. én csak a másodikra tudtam odaérni, és kiderült, hogy összesen négy darabot kaptak ebből a lakkból, ami az első turnusban el is fogyott! de szerencsére segítettek a lányok és a westendből így meg tudtam szerezni egy darabot :)
    azóta is ez van a körmömön és nagyon tetszik!
    amúgy engem még a szájfény szettek közül a rózsaszínes-lilás érdekelne, mert az hétfőre még nem érkezett meg az arénába. azokat kipróbáltad esetleg??

    VálaszTörlés

  14. @zizitim: a szájfényeknél minden színösszeállításban a két világos árnyalat szinte használhatatlan, annyira világos :(

    VálaszTörlés