2012. október 28., vasárnap

Essie 3 szépséges lakkja


Üdvözöllek újra a blogon!

    Életembe először 6-7 éve találkoztam az Essie lakkokkal,  a Mamutban lévő Douglas kínálatában.
Horribilis áron 3600 vagy 3900 Forint volt az áruk, de akkoriban nem nagy különbség volt a Chanel, YSL vagy Dior lakkok árához képest. Abban az időben még a beauty blogok létezéséról sem tudtam, de újdonság volt és vettem egy pink színűt. Nagy csalódás volt, már 2. nap lepattogzott.
Már javában olvastam a beauty blogokat de az Essie körömlakkok nem érdekeltek a mély maradandó csalódás miatt. Azóta sok víz lefolyt a Dunán és a Mirror Metalics kollekció láttán gondoltam kap még egy esélyt a márka. Így jutottam el a Belgrád rakparton lévő üzletbe ahol a lakkokat árusítják.
A fent említett kollekciót még hírből sem ismerték, pedig nyári kollekció volt, ezért külföldről rendeltem meg 2 színt de erre a bejegyzés végén még visszatérek.
 Itt szeretném a szépségápolási üzletek tulajdonosának a figyelmét felhívni, ahol alkalmazott van  néha olvassanak beauty blogokat, hogy képben legyenek a várható újdonságokkal is.
A parfümériákban még rosszabb a helyzet, megjelenés előtt pár nappal egy tréning alkalmával értesülnek az új kollekciókról. Kérem szépen, így nem lehet a vásárlókat megfogni, szaladunk a webshopokba...
Enyhe epeömlésem után következzenek a lakkok.

        Első ránézésre nincs semmi különös a 3 lakkban, sok hasonló szín található bármelyik körömlakkokat gyártó márka kínálatában. Az üzletben sokáig válogattam, könnyebb volt a köröm margarétákról mint a polcokon keresni. A fent látható 3-at választottam, fizetésnél vacciláltam, talán elég lenne a rózsaszín mellé egy másik szín de nem tudtam dönteni valami azt  súgta KELL mind a három. Hogy miért arra csak másnap jöttem rá, fotózás közben ugrott be, alább láthatjátok majd Ti is.

Kezdem az álomszép Barbie rózsaszínnel, a 475-ös Castaway árnyalattal. Az üvegben látható szín alapján hozzá sem nyúltam volna, de írtam mi alapján választottam.
 Mesés, szín, nem neonos ez az abszolút krémes babarózsaszín ami miden bőrtónushoz remekül illik.
A  2009-es tavaszi kollekcióból tagja, nem mai darab.
Annyira fényes, sima a felülete, hogy ránézésre géllakhoz hasonlít. Vékony az állaga 3 vékony réteget használtam, gyorsan szárad 3-4 perc elég a tökéletes száradáshoz.
Jobban tetszik mint a China Glaze Dance Baby  színe, pedig az nagy sláger volt nálam a nyáron.


Második az Essie  296-os sorszámú Bass Fiddle körömlakk, erről  nem találtam információt arról, mikor jelent meg, melyik kollekció része.


Nem tudom a színt körülírni, kategorizálni, milyen színcsoportba tartozik, de nagyon bejövős ez is.
Talán mályvás árnyalat ?
Ebből is 3 rétegre van szükség a szép végeredmény eléréséhez, viszont gyorsan szárad. Szép sima, egyenletes, fényes felületet képezve.
Itt is igaz, hogy a körmökön más a szín mint az üvegre nézve.

Az utolsó 3. szín, remélhetőleg a 338-as világos barnás, az őrölt fahéj színe jutott róla eszembe.

Ez a szín a legátlagosabb, az üvegben látszó szín hasonló mint a körmökön, ugyan azok a jellemzői mint az előzőnek.

És a 3 szín együtt:

 Ami fotózás közben ugrott be, hogy miért is ragaszkodtam mind a 3 körömlakkhoz:






Melyik szín  tetszik  jobban a 3 közül ?
Használtok hasonlókat ?

Holnap, egy gyönyörű, ezüstszínű lakk következik.

21 megjegyzés:

  1. A mályvás! Nagyon szép ez az árnyalat és tényleg mindháromhoz van rúzsod is :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Castaway árnyalat van meg. Imádom:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a középső tetszik legjobban, jó kis szín.

    VálaszTörlés
  4. Az első tetszik a legjobban, és csodásan is mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  5. A 2. és a 3. a kedvenceim.

    VálaszTörlés
  6. Én nem tudnék választani, olyan szép mindhárom :]

    VálaszTörlés
  7. Nekem az első, a rózsaszín a kedvencem. :)))))

    VálaszTörlés
  8. Én sem tudok választani, mindegyik gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
  9. Nekem mindegyik nagyon tetszik. És a rúzsok... Wow, csodásak. :)

    VálaszTörlés
  10. Az a babarózsaszín gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  11. Az első rózsaszín a legeslegszebb. Az eladókkal kapcsolatban hasonló a véleményem :)

    VálaszTörlés
  12. pontosan ugyanúgy jártam az első és egyetlen essie lakkommal mint te... ahhoz képest hogy mennyibe került, borzalmas, hogy mennyire nem tart nekem egy napig sem volt képes fent maradni. Azóta rá sem tudok nézni...

    VálaszTörlés
  13. A babarózsaszín tetszik a legjobban *-*

    VálaszTörlés
  14. Hááát ha nekem mind három tetszik de tényleg, ha egyet kéne nehézkesen kiemelni akkor a mályvás lenne az. Gyönyörűek, főleg hogy van ugyan olyan rúzsod hozzájuk!

    VálaszTörlés
  15. az első!! <3 valami álom! Kétszeres, hiszen Essie és gyönyörű rózsaszín!! <3
    amúgy nagyon jó, hogy vannak olyan színű rúzsaid! :D

    VálaszTörlés
  16. Mindhárom ugyanannyira tetszik :)

    VálaszTörlés
  17. Úúristeeeen!Milyen tudatos választás tudat alatt!:-))))) Nagyon komoly!
    Nekem az utsó kettő tetszik nagyon!

    VálaszTörlés
  18. Sokáig gondolkodnék, melyiket választanám. Azt hiszem, a 3. lenne az, de mindhárom nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  19. összessen mennyi essie lakkod van? :)

    VálaszTörlés
  20. eléggé régi poszt, de én most fogok majd menni a Blegrád rakpartra Essie lakkot venni, és kellett valami magyar vélemény, főleg a Tiéd, mert tudom, hogyha valaki, akkor Te ezeket már mindenkinél előbb próbáltad és jó értékelést is írsz a lakkokról :) szóval meggyőztél! KM-en olvastam véleményeket, sokan dicsérik, sokan nem... de én inkább hallgatok egy körmös csajra ;)

    VálaszTörlés