2012. október 26., péntek

1. hazai PIXIBOX

Sziasztok!



                  Megérkezett az első hazai kiadású Pixibox!
Mindig irigykedve néztem külföldi blogokon, most sok év után, végre itthon is megjelent.
Elsőnek 100 darab dobozt árusítottak 3990 Ft.-ért.
Nézzük a tartalmát:


Clinique és E. Lauder  beváltható kupon csak a dobozban lévő termékre érvényes :)

A doboz méretének szemléltetése
        Sokkal rosszabbra számítottam, a tartalmát illetően, nem akartam lemaradni az elsőről, ez volt ami miatt megvettem és természetesen a kíváncsiság.
Szerintem sokkal jobb mint a Douglas Beautybox, azt ki sem váltottam.
Hogy megéri -e az árát, nem tudom eldönteni, ennyi mintát 2 vásárlásnál kikunyerálok, de a testápolónak örülök, ugyanis a parfümjét szeretném megvenni.
De drágának találom, 2490 Ft.-ot érzek reális árnak a tartalmáért, szállítással együtt sem kellene 2990 Ft.-nál többet kérni érte.


 Aki szeretné a Clinique arckrémet és  kupont jelentkezzen a megjegyzéseknél, ez az egy márka amit nagyon nem szeretek, sokat próbálkoztam vele és semmi nem jött be tőlük.
A krémet száraz, dehidratált bőrre ajánlják.

Mi a véleményetek a Pixibox tartalmáról ?
Megrendelted?

Ui.:Annak ellenére, hogy drágának tartom, a következőt is megfogom rendelni.
Az tetszik, hogy nem Nivea meg Garnier minták vannak benne, a doboza meg szuper körömlakkoknak, tényleg igényesen volt "tálalva".
A 10%-os E.L. kupon is tetszik, igaz van törzsvásárlói kártyám, de jönnek a karácsonyi szettek, ott már 10% kedvezménynek is örül az ember ;)

Tovább folytatom a bejegyzést, nagyon sokan olvastátok és a vélemények is elég eltérőek, sőt az enyém is állandóan változik a Pixibox tartalmával kapcsolatosan, de aludtam rá egyet.

Véleményem szerint ha a 2 darab 2ml-es parfümminta helyett egy 5 ml-es minit kaptunk volna elégedett lettem volna teljesen.
Az mini parfümöket gyűjtők tudják, hogy ez milyen drága mulatság, egy 4-6 darabos mini kollekció  amit gyűjtők számára adnak ki10-12.00 Ft. is lehet.

Nézzük mi szól mellette:
- A la prairie krémminták a legfelső prémium márkát képviselik, a csomagban található 4 krém normál méretben, több mint 100.000 Ft.-ba kerül !
- A BC Miracle Oil (szilikontartalmú) hajolaj ára kb. 4500 Ft / 100 ml , a minta 5ml, a lényeg, hogy nem kell kiadni 4500 Ft.ot , megtudod próbálni, beválik vagy sem.
- A Clinique arckrém normál méretben 50 ml/9-10.000 Ft. körül lehet, a minta 15 ml.
- Az Estée Lauder Sumptuous Extreme szempillaspirálja  a márka remekműve ami 7000 Ft körül van, a minta elég nagy  4ml.
- A Hugo Boss Nuit Pour Femme testápoló kb.8000 Ft/ 150-200 ml, a csomagban lévő  50 ml.

Nem adtam össze az értéket a normál méretű termékek, értelmetlen lenne ájuldozni mennyibe kerülnének, van amit úgy sem vennénk meg soha,  inkább azt akartam szemléltetni, mibe "kóstolhatunk " 3990 Forintért.

Röviden ennyi, plusz rinyáltunk, hogy nálunk nincsen Pixibox vagy hasonló, most itt van és nem értékeljük. Gondoljatok csak a Douglas hasonló csomagjára a lábkrémmel meg a lehetetlen színű kis körömlakkra, viccelek már nem emlékszem mi volt benne, az is 2990 Ft. és nem jön házhoz, a tartalma meg....
A csomagról Áfá-s számlát kaptunk, aminek az Áfa értéke 842 Ft.,  senki nem dolgozik ingyen, a cég  munkásokat és szállítást is fizet (nem a Máltai Szeretetszolgálattól jön a csomag).

Végszó: MEGÉRI.

38 megjegyzés:

  1. Én szeretném az arckrémet ha lehetséges :) szívesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  2. A Clinique krémet kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  3. Hmm, tényleg kicsit túlárazottnak tűnik. Ha a Clinique problémás bőrre való, akkor én is szívesen megkukkantanám.

    VálaszTörlés
  4. Hát én sem adnék ennyit érte.A Clinique milyen bőrre való? Nekem normál télen szárazságra hajlamos a bőröm, épp kencét keresek rá, szóval, ha az erre jó, akkor érdekelne :D

    VálaszTörlés
  5. szertném a clinique arckrééémet*-*

    VálaszTörlés
  6. Gondolkodtam rajta hogy megrendeljem-e...viszont úgy voltam vele hogy 3000 Ft-ért inkább lenne baráti, mint 4-ért.

    VálaszTörlés
  7. Már vártam,hogy írjanak róla akik megrendelték. Először azt hittem,hogy a parfüm az nagy kiszerelés,utána lepődtem meg,hogy ja,nem... Én is jelentkeznék a Clinique krémért,anyukámnak ez a kedvence,de sajnos most a pénztárca nem engedi.

    VálaszTörlés
  8. Én is szívesen kipróbálnám az arckrémet:)

    Őszintén szólva én a dekorkozmetikai termékeket hiányolom a dobozból, és az ára sem épp reális szerintem. Gondolkodtam rajta, hogy megrendeljem-e, de most úgy látom, hogy nem vesztettem sokat vele(ennyi pénzért)
    Remélem változtatnak rajta, és én is megvehetem, a külföldi dobozok sokkal jobban tetszenek.

    VálaszTörlés
  9. Szívesen kipróbálnám az arckrémet. Eddig sok jót hallottam róla.

    VálaszTörlés
  10. Nekem még nem volt Clinique-m, szívesen kipróbálnám.
    Még valami, hol lehet Pixibox-ot rendelni? nem is halottam még róla, hogy itthon van :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nem olcsó az biztos.
    A Clinique krémet szívesen kipróbálnám.
    Üdv:
    Vámossy Brigitta

    VálaszTörlés
  12. Én is nagyon szívesen kipróbálnám a Clinique arckrémet, még nem volt ilyenem. :)

    VálaszTörlés
  13. Ohh, nekem meg pont a Clinique arckrém tetszik a legjobban azok közül, amik benne vannak. (De ugye ezt ki tudja előre.) Köszi a posztot! És... HATALMAS JELENTKEZÉS!!! :)) Szívesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  14. Ennyi pénzért én nem venném meg, inkább egy kicsit teszek még hozzá és egy márkásabb terméket vagy egy mac rúzst vehetek :) nekem semmi sem kellene belőle :P

    VálaszTörlés
  15. Sajnos és is nagyon drágának találom!!! És tegyük hozzá, hogy egy teljes kiszerelésű terméket sem tartalmaz.
    Sajnos így az én pénztárcám sem engedheti meg magának! :( 2500 sztem is reálisabb!
    Szívesen kipróbálnám én is a krémet! :)
    Szép estét Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  16. Elfogadnám a krémet. :)

    VálaszTörlés
  17. Hát szerintem is túlárazták a dobozkát, így elnézve a tartalmát.

    VálaszTörlés
  18. hát én biztos nem veszem meg ezek után a következőt sem. pedig ezen gondolkodtam, de szerencsére hamarabb elfogyott, minthogy döntésre jutottam volna :D

    VálaszTörlés
  19. Én is megrendeltem. Hamarosan irok is róla. Szerintem nem rossz. Én tartottam tőle, hogy kevesebb termék lesz benne. Persze jobb lenne, ha nagyobb kiszerelések is kerülnének bele, de összességében szerintem korrekt. A doboz, a csomagolás nagyon igényes. Szerintem a tartalom csak javulni fog, főleg ha többen rendelnek ezután, ha viszont csődbe megy, akkor nem tudom :/

    VálaszTörlés
  20. Hát kicsit én is sokallom érte az árát, mondjuk az az izgi benne, hogy nem tudhatjuk mit is rejt... :)
    A Clinique arckrémet én is szívesen tesztelném, úgyis dehidratált a bőröm, kíváncsi vagyok kezdene-e vele valamit....

    VálaszTörlés
  21. Nekem nagyon tetszik, mondjuk én holnap kapom meg csak de képek alapján is látszik hogy sokkal jobb mint amire számítottam. Tény hogy megkérik az árát de legalább jó dolgok vannak benne. Abba pl senki nem gondol bele hogy mikor a DM-ben kiváltunk egy "ajándék csomagot" pontokért az sem ingyen volt, mert ugye 100 pontért elég sokat kellett ott költeni....és akkor van a csomagban egy gagyi rúzs amit már ki is vontak a forgalomból meg beszáradt spirál... és mégis örülünk neki :)

    VálaszTörlés
  22. Nekem tetszik,bár én nem rendeltem meg :) Az arckrémért pedig szívesen jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  23. Én is megrendeltem a Pixiboxot, az áránál nem torpantam meg, mert én nem néztem a külföldieknél, úgyhogy meglepi box-szűz vagyok :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  24. én örülnék az arckrémnek! télen mindig nagyon száraz a bőröm. én is sokallom az árát, bár nem csodálom a kíváncsiságodat! :)

    VálaszTörlés
  25. Nem rossz, de én továbbra is azt mondom, ha már pénzt adok ki, legalább olyan legyen, amit én akarok :]

    VálaszTörlés
  26. én örülök, hogy végül nem rendeltem meg.
    semmit sem használnék belőle.
    egyébként szerintem is túlárazott!

    VálaszTörlés
  27. Szerintem teljesen korrekt a doboz. Ha azt nézzük, hogy az árból min. 7-800,- Ft csak a szállítás, maga a doboz sem ingyen van, valamint akik csomagolták, azok sem ingyen dolgoztak, gondolom. Az 50 ml-s parfümös testápolók ára netes parfümériákban min. 2.500-3.000,- Ft. A parfümökből lehetett volna egy kicsit nagyobb mennyiség, legalább 5 ml, de ez a 2 ml is elég arra, hogy teszteljük, próbálgassuk. A La Prairie márkához nem volt még szerencsém, ezért nagyon kíváncsi vagyok a krémjeikre. Ha most ennyi, akkor ennyi. Remélhetőleg a többi high end cég is észbe kap és szeretne bekerülni a dobozkába. Lancome, Dior, Chanel, Shiseido - na ezeknek tudnék örülni, főleg sminkes cuccoknak. A parfüm kezd teljesen magával ragadni, ami azért érdekes, mert magamtól nem biztos, hogy kipróbáltam volna. Szóval még akár karácsonyi kívánság is lehet belőle. :)

    VálaszTörlés
  28. Az én boxomból kimaradtak a Clinique dolgok :( Nagyon csalódott vagyok, mert csak olyan minták vannak benne, amit egyébként ingyenesen lehet kapni bármelyik parfümériában :(
    A Clinique krémnek én nagyon örülnék ezek után.
    Most reklamáljak,hogy nekem kilopták a dobozomból, vagy mit tegyek szted?

    VálaszTörlés

  29. @Mia: mindenképp írj nekik, kifizetted és ha nem szólsz rendszer lesz belőle.
    Tekintsük úgy, hogy csak elfelejtették beletenni csomagolásnál és külön elküldik számodra .

    VálaszTörlés
  30. Most nézem, hogy a bőröm szeretné a Clinique-t :D jelentkezem. Szeretném :D

    VálaszTörlés
  31. Én nem vállalkoznék egy ilyenre..nem szeretem az ilyen meglepetéseket. Ahogy olvasom, Te is egy kicsit csalódott vagy. De remélem a köv doboz már jobb lesz.

    VálaszTörlés
  32. Én is szeretném a Clinique arckrémet! :)

    VálaszTörlés
  33. Nem tudom, hogy bánjam ne bánjam az oil miracle érdekelne az biztos, de van olyan is ami felett elsiklanék. Én valahogy kevésnek érzem, szerintem ki lehetett volna belőle többet hozni. Ahogy te is írtad, hogy vásárlásnál kapsz ennyi mintát, ami valljuk be ingyen van mert promóciós- szerintem valahogy arányosabban is fel lehetett volna építeni. Mondjuk egy full termék, vagy nagyobb kiszerelésű minták, mert ahogy belegondolok vannak olyan dolgok amiknek mindenki örülne. Mondjuk nem kizárt, hogy a jövőben megpróbálkozom vele, de még mindig ambivalens vagyok. :)

    VálaszTörlés
  34. Szia én is kipróbálnám a krémet :)

    VálaszTörlés
  35. Nem szeretem a meglepetéseket, de nem is bántom hogy nem rendeltem meg. Valahogy a külföldi dobozkák jobban sikerültek. Remélem egyre javulni fog csak.
    A clinque krém érdekelne csak belőle.

    VálaszTörlés
  36. @Erzsi: Írtam nekik még tegnap este, kaptam is választ szinte azonnal tőlük. Nyilván ellenőrzés után is előfordulhatnak ilyen bakik,hogy kimarad vmi a dobozból.De meg fogom kapni én is, kárpótolnak ezért.Le a kalappal a villámgyors problémakezelésük láttán.Bárcsak minden cég ilyen lenne mint ők!
    Én is újra átnéztem,amiket kaptunk a dobozban és mindennek örülök,mert ezeket még nem használtam :) A borús hangulatom elszállt, köszönhetően nekik.Én sem bántam meg,hogy megrendeltem és az újat is meg fogom rendelni :)

    VálaszTörlés

  37. @Mia: örülök, hogy sikerült rendezni a tévedést és az is biztató jel, hogy hamar korrekt választ kaptál :)

    Akkor lesz folytatás, megrendeljük a 2.dobozt is :)

    VálaszTörlés
  38. Én a Clinique arckrémet, 30 ml-st 8000,- Ft-ért láttam valamelyik netes shopban.

    VálaszTörlés