2012. október 5., péntek

Édes kis csomagom...

Sziasztok!




Egy újabb  vásárlásról lesz szó, véleményt még nem tudok írni a termékekről,  elsőnek inkább azoknak ajánlom akik már használták a márka kiváló hatékonyságú termékeit, természetesen 3-4 hét használat után azt is megíróm számomra  milyenek voltak.


A  csomag tartalma: Sweetsation Therapy márkából, Jolisse ápoló kézkrém, az  új szérum a LaNouvel, amit nagyon-nagyon vártam és a Lumi* Essence csodakrémből egy kis kiszerelésű.
Nagyon szeretem, hogy a termékek fóliázva vannak. Így biztos lehetek benne még nem érte levegő, nem volt kibontva.
A szérum áttetsző gél állagú, pipettás  adagolóval van ellátva ami nagyon praktikus a mennyiség  és higiénia szempontjából a felhasználásánál, pillanatok alatt eltűnik a bőr legmélyebb rétegébe , puha, sima, száraz felületet hagyva maga után. 
A kézkrém egy pillanatra megijesztett, azt hittem ez lesz az első csalódásom a márkából de mire ez átfutott az agyamon, a kézfejemről is eltűnt az elsőnek erősen zsírosnak tűnő krém, szépen beszívódott.
Amit használok
          Amiért szeretem a Sweetsation Therapy krémeit az a hatékonyság  valamint az elérhető árak, magas minőség - alacsony árak, ritka párosítás!
Nos, aki nem szeretne várni 1 hónapot a tesztekre és míg elfogy a webshopból, beillesztem a linkeket ahol információt olvashattok a termékek áráról és mindenről.
LaNouvel szérum
Lumi*Essence  arckrém
Jolisse  ápoló kézkrém
Mindenből kapható kis kiszerelésű verzió ami kb. az normál méretű termékek  1/3-a árban és méretben.

Aki új olvasóm az az alábbi bejegyzésekben olvashat az eddig használt Sweetsation Therapy termékekről.
Szemkörnyék ápoló krém
Pattanásos, pigmentfoltos arcbőrre krém

 *Most vettem észre egy csomó kép hiányzik a blogról, az történt, hogy a telefonomon kb. 1500 kép van, nézegettem és gondoltam törlök belőle párat, láttam , hogy van egy blog mappa 900 valahány képpel , kijelöltem  380 darab körül és megnyomtam a törlés gombot. Eszem ágában sem volt, hogy a blogról törlöm, azt hitem a gépről másolta  át  :(((
Szóval nem 18 éven felülieknek való képek volta (ez ugrott be a fekete kockán behajtani tilos jel láttán, ami a kép helyet látható), csak megint félrenyomtam egy gombot .




8 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó kis csomagod van!
    Lesz róla teszt?
    Üdv.Judit

    VálaszTörlés
  2. De szép a csomagolásuk :) Uh telefonos durva :o nem lehet visszacsinálni valahogy?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép csomag!A kézkrémre és a szérumra kíváncsi vagyok, most,hogy jön a hideg kellenek a hidratálók:)

    VálaszTörlés
  4. Áá, megérkezett a csomag? :) De jó! Nagyon várom a teszteket, főleg a szérumét. Még én se próbáltam!

    VálaszTörlés
  5. A kolléganőmnek rendeltünk Lumi*Essence-et a pigmentfoltjaira. Egy hónap alatt nagyon látványos pozitív változás látható.
    A szemránckrémet próbáltam, az is nagyon szuper kis krém.

    VálaszTörlés
  6. Monic, köszi, hogy megírtad! Nagyon örülök!!

    VálaszTörlés
  7. Én ezt már a legutóbbi bejegyzésedben is kinéztem magamnak...már csak választanom kéne valójában :P

    VálaszTörlés
  8. én is rég ki szeretném próbálni ezeket a termékeket, nagyon jónak tűnnek :)

    VálaszTörlés