2012. október 24., szerda

Opi, Essie, Color Club mega haul

Sziasztok!

          Nem győztem kivárni a postavámon ragadt csomagomat amit 19 napja tartanak fogva, írtam e-mailt nekik és azt a választ kaptam várjak türelmesen, várok én és örömmel fizetném ki a 27%-os ÁFA-t de csomag sehol :(
         Gondoltam ha már útba esik az OPI és Color Club üzlete benézek egy-egy vigasztaló darabért és eszembe jutott mennyire szép csillámok kaphatóak az Essie lakkokat árusító üzletbe, és nem kell nagy kerülőt tennem, ilyen borús időben ez kell, egy kis csillogás.
A fényviszonyok nem a legjobbak, de igyekeztem elfogadhatóan "beszkennelni".
Újdonság az Opi Skyfall kollekció. A többi lakk nevét időm sem volt megnézni.

OPI Skyfall:
A mini szettek 3400 Ft.-ba kerültek. Itthon a legolcsóbb, de már nagyon kevés volt, talán 3-4 db.



OPI So So Skullicious:

Essie:
A lakkok 1680 Ft.-ba kerülnek, a glitterek 150-250 Ft.



Color Club:
A mini lakkok 450Ft/ 7ml


A színek mind nagyon tetszenek, gondba is vagyok melyikkel kezdjek ma este :D
Nos azt hiszem ezt nevezik a bőség zavarának, mondjuk hozzá tudnék szokni, nagyon alkalmazkodó, erős típus vagyok.

A lakkok mind itthonról vannak, alább a megadom a weboldalakat és címet, telefonszámot, mivel FB.-on sokan érdeklődtek honnan lehet beszerezni.

OPI: opihungary..hu
1146 Budapest
 Hungária krt 191.
 Nyitvatartás: H-K-SZ-CS 9-17h-ig
 Telefon: +36/1/384-5891


ESSIE: 2mbeauty.com
1056 Budapest,
 Belgrád rkp. 26
 Nyitvatartás: hétfõtõl péntekig 8-17
 Telefon: 1-318-1808

Color Club: Aphrodite97.hu
 1132 Budapest
Visegrádi utca 60.
Nyitvatartás: Hétfőtől-péntekig 9-18 óráig
Telefon: (061) 783-01-40


  Kiinek melyik szín tetszik a legjobban ?
(Azt hiszem ma az aranyszínűvel kezdek :D)

26 megjegyzés:

  1. Az OPI So So Skullicious rózsaszínje nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  2. tetszik, amit vettél, minden! :) a glitterek közül a kék és lila a kedvencem, és a color club lilája.

    VálaszTörlés
  3. So So Skullicious pink, Essie rózsaszín és az összes glitter, és a color club mind ahogy van gyönyörű....de az OPI skyfallnak sem tudnék ellenállni, ha rám nézne ártatlan szemekkel... :)

    VálaszTörlés
  4. Nos azt hiszem ezt nevezik a bőség zavarának, mondjuk hozzá tudnék szokni, nagyon alkalmazkodó, erős típus vagyok.

    ÉN IS!!! :DDD

    csupa csoda szememnek. Essie a nagy körömlakkálom!! ColorClub a 2. nagy álmom, utána China Glaze és Nfu Oh! OPI-m már van :)
    akárhogy is döntessz tuti csorog majd a nyálam :)

    VálaszTörlés
  5. A lila CC nagyon bejön, de mind mind meseszép :]

    VálaszTörlés
  6. Jó választás az arany színű! Nekem a Color Club lakkok is nagy kedvenceim lettek így kép alapján! :)

    VálaszTörlés
  7. Óhhh, mind nagyon-nagyon szép. Talán nekem a Color Club lila színű lakkja tetszik legjobban. De mind gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű szépségek! Jó választás az arany és én is avval kezdtem volna! :)

    VálaszTörlés
  9. Annyira örülök, hogy leírtad a lakk lelőhelyeket. Eddig csak az OPI-ról tudtam, de az Essie és a Color Club körömlakkokra is kíváncsi lennék. Egyébként nagyon szép mindegyik, a Color Club közül a jobb szélső szürkés főleg, az nagyon megfogott. :)

    VálaszTörlés
  10. Az én kedvencem az OPI Golden Eye lakkja. Most egyébként én is valami hasonlóra vadászom. :D

    VálaszTörlés
  11. az OPI Skyfall kollekció megvett KILÓRA! :D

    VálaszTörlés

  12. Lányok!
    Egyfolytában kenegetek :D

    Lesz valami kis nyereményjáték is lakkokból, novemberben, látom ezt mindenki szereti;)

    VálaszTörlés
  13. "Nos azt hiszem ezt nevezik a bőség zavarának, mondjuk hozzá tudnék szokni, nagyon alkalmazkodó, erős típus vagyok."

    ezen behaltam :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  14. Nekem a cukorkoponyás kollekció a favorit, bár sminkben el tudnám képzelni a csillámokat. Mindig sminkben gondolkodok, sajnálom :D

    VálaszTörlés
  15. Az OPI skulicius az nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  16. Szóóóóval: szép kis adag körömlakk! :D Sajnos én csak a lakk-stop után tudtam meg, hogy nálunk is lehet Color Club lakkokat kapni. :S Az OPI Skyfall kollekció szerencsére nem fogott meg, miután megnéztem a swatchokat, de lehet, hogy ez csak önvédelmi mechanizmus. :D Mindenesetre nagyon várom a képeket mindről! :)

    VálaszTörlés
  17. Skyfall-ból valamelyiket, mindegy melyiket, annyira szépek! :)

    VálaszTörlés
  18. De a CC kékjét is megnézném a körmeiden! :)

    VálaszTörlés
  19. Az Essie mályvás árnyalatát remélem hamarosan láthatjuk élőben is, annyira szép! Tegyél rá majd a glitterekből is :)

    VálaszTörlés
  20. a skyfall kollekció nagyon üt :O csodaszép őszi színek :)
    ... bevallom töredelmesen, szívesen beszabadulnék a fürdőszobádba :D

    VálaszTörlés
  21. Az opi The world is not enough nagyon tetszik! A többi lakk semmi különleges, szerintem, meg más márkáknál is meg lehet találni, de ez a lakk... szerelem *.*

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Megkérdezhetem, hogy ahol vásárolod a Color Club körömlakkokat ott van-e köztük holografikus? Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés

  23. @Roxi: október végén még nem volt, kérdeztem és nem tudták megmondani lesze-e később. Érdemes felhívni az üzletet, külföldi webshopokban 3300 Ft.- körül vannak az új CC holo lakkok, plusz a szállítás.

    VálaszTörlés
  24. Szépek ezek az OPIk:) Így visszanézegetve a posztjaidat:)

    VálaszTörlés