2012. október 29., hétfő

Color Club - What a Drag 811

Sziasztok!


        Nem tartozik a kedvenceim közé az ezüstszínt!
Ennek ellenére nem tudtam a polcon hagyni ezt kis szépséget. A képen rosszul van feltüntetve  a  mennyisége, ez a mini 7ml. Régi kiadású lakk,  nem találtam melyik kollekcióból. Interneten láttam, volt aranyszínű változata is :D
Az üvegen is látszik, még a régi forma.



Annyira szép a lakk és annyira nem tudtam rendesen befotózni, hogy kénytelen voltam keresni egy élethű képet a színről. Olyan, mint egy finom, vékony füstfólia. Egy rétegben is elég felkenni, gyorsan szárad.
Fotó forrása : Google
És itt a saját próbálkozás is.



Ár/érték arányban remek, 7ml/450 Forint volt.
Beszerzési hely: üzlet illetve webshop


Ezüst vagy aranyszínűt választanál  körömlakkból ?


Lányok, holnap a Mac karácsonyi kollekcióiról lesz bejegyzés,  csütörtökön  indul a karácsonyi blognyereményért a sminkverseny  kiírása és hétvégén a kézkrémekről lesz szó.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, az ára is szuper.
    Választani az arany és az ezüst között? Lehetetlen :)

    VálaszTörlés
  2. Wow lehet ez lenne aranyban az álom-arany lakkom! :D Nagyon szép metálos, tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Arany színűt, bár ez az ezüst is nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  4. Tejóégdemeseszép, akarok én is :$

    VálaszTörlés
  5. Wow. ennyiért egy ColorClub körömlakk?! nem hittem volna.. :)
    tetszik a szí! :)
    és látom új a fejléc is :))

    VálaszTörlés
  6. Ez egy álom. Tuti nagyon jó lehet, az arany változata is.

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

  7. @Ani: igazad van, mindkettő :D

    @Elíz: ez aranyszínben ...maga a csoda lenne nem is lakk :)

    Lányok ha valaki megtalálja az arany változatát valamilyen mongol vagy eldugott webshopban, kérem írjon. Ja, Gold Rush a neve :D

    A fejléc csak átmeneti, egy kis nosztalgiázás, ez volt indulásnál is, 15 hónappal ezelőtt.
    Viszont ahogy megveszem a karácsonyi kollekciókból kinézett sminkcuccokat, egyből lecserélem :D

    VálaszTörlés
  8. Ó atyám! Ez a lakk egy álom! Gyönyörű szép ^^ Én abszolút ezüst párti vagyok, nem igazán jönnek be az arany/aranyozott dolgok :/

    VálaszTörlés
  9. Mindkettőt nem lehetne választani? :)

    VálaszTörlés
  10. úúú...ez nagyon szép, én mindenképpen ezüstöt választanék :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem most mindkettő jöhetne! :)

    VálaszTörlés
  12. Jaj de szép... Hát most én sem tudnék választani arany és ezüst közt...

    VálaszTörlés
  13. Aztaaaa ez nagyon szép!
    Arany vagy ezüst? Kiegészítőktől, alkalomtól és hangulattól függően ( nálam ) ..:-)

    VálaszTörlés
  14. Nem biztos, hogy tudnék választani. Ez az ezüst nagyon szépséges!

    VálaszTörlés