2012. október 11., csütörtök

Rouge Dior 428 Pisanelle Pink

Sziasztok!



       Ezt a hetet Dior hétnek is nevezhetném.
Ma a Rouge Dior 428-as Pisanelle Pink rúzsról írnék  pár  desztillált mondatot.
Ez a rúzs a 2011-es őszi Blue Tie kollekcióból való, itthon nem kapható, vagyis 2 parfümériában kerestem de nem volt.
Csomagoláson lévő infók:


Igazából, 4-5 napja kezdtem el használni. A szín nagyon hasonló az előző 459-hez, a különbség,  ez egy picivel sötétebb és parányi, alig látható aranyszínű csillámot tartalmaz. És a minősége!
A 2012 Rouge Dior Nude sorozatából a rúzsok sokkal jobb minőségűek! Ez már első használatnál is érezhető.
Szóval ha valaki Glamour-napok alkalmával szeretné hagyni magát  elcsábítani egy Dior rúzstól akkor az új kollekciót ajánlom, elsőnek azokból próbáljatok színt választani, igaz itthon csak 6 vagy 8 van a 10 kiadott színből.

Valójában ez is egy kiváló hidratáló hatású, közepesen fedő, szaténfényű rúzs. Enyhe rúzs íze van, nem tudom minek nevezzem ezt az ízt, kicsit zavar de hamar eltűnik vagy megszokom.
Ha nem vásároltam volna a legújabb  Nude sorozatból, tökéletesen elégedett lennék ezzel, de az idei kiadás ápolóhatása jobb.
A színe viszont káprázatos, lassan ott tartok, hogy  szívesebben használom mint a 459-t.
Készítettem egy pár (39) képet is, nem raktam be mindet, de az elsőn nem tetszett a fülbevalóm, viszont jól látszik a rúzs színe, fénye.
Ilyen felkenve, én meg kikenve:



Azt hiszem ez jobban áll mint a 459-es Chaenelle, felváltva használom őket.



Az arcomon egy tavasszal vásárolt, de nem használt bronzosító van, ami most a kedvencem lett. Ezt csak azzal tudom magyarázni, hogy akkor még nem volt bronzosító ecsetem, pár napja a kezembe került,  és a Bobbi Brown bronzosító ecsettel vittem fel, nagyon szép.
Akit érdekel a bronzosító,  itt írtam róla.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szép darab, és tényleg jól is áll :]

    VálaszTörlés
  2. A másik is nagyon jól állt , de ez tökéletes az arcodhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. A sötétebb jobban áll.
    Tetszenek az ilyen színek, de sajnos úgy nézek ki velük, mint egy 3 napos hulla :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jobban áll neked a kicsit sötétebb, de nagyon kellemes színe van. :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is jobb a sötétebb.... :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy látszik én vagyok a kivétel, mert nekem a Chaenelle sokkal jobban tetszik Rajtad.:)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is a világosabb áll jobban neked :/ Szóval nem vagy egyedül diamond :) De ennek is nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés
  8. Ez pont az a szín, ami tetszik, de rajtam biztos nem mutatna jól. :D

    VálaszTörlés
  9. Annyira jól áll ez az árnyalat is! :)

    VálaszTörlés
  10. A sötétebbre szavazok, olyan árnyalat, ami nagyon jól áll Neked. :)

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon szép árnyalat, jól is áll! :)

    VálaszTörlés