2012. október 22., hétfő

Models Own - Vintage Pink

Szevasztok Csajok!





                  Újra körömlakk, méghozzá egy nagyon szép árnyalat, egy poros rózsaszín nude, a Models Own Vintage Pink nevezetű. Majd 2 hónapja elkészítettem a bejegyzést és megfeledkeztem róla, de jobb később mint soha alapon, itt van.
Ez a legszebb rózsaszínes nude árnyalatom, közepes állagú, 1 rétegben is tökéletesen fed, szép fényes a felülete. Tartóssága 2 htb. (háztartásbeli) nap.
a 106-os

Használtok hasonló árnyalatot ?



Holnap este zodiákus játék sorsolása, és itt felgyorsul minden, szeretném a fent maradt 3 csillagjegyet  december elejéig "lezavarni".
Más, idén nem karácsonyi nyereményjáték lenne, hanem valami olyasmire gondoltam, hogy meghirdetnék egy versenyt "A smink szépítő ereje" címen, ahol nem a sminktudás lenne a lényeg hanem előtte/utána képekkel bemutatni mennyit változtat egy átlagos, mindennapi smink az arcon.
A zsűri én lennék egy személyben (mennyire bundagyanús :D), mivel nem szponzorált játék, viszont a vigaszdíjat az olvasok ítélnék oda a 2.-3. helyen végzőknek, az oldalsávban kitett szavazási modulon.
Mi a véleményetek ?
Ötleteket is szívesen várok.

24 megjegyzés:

  1. Ez sokkal szebb, mint az előző OPI! "Tartóssága 2 htb." - imádom az ilyen "beszólásaid"! :DD

    A sminkverseny jó ötlet, lehet neveznék is rá egy kis "öregasszonyos", "mit hozzunk ki magunkból reggel, hogy a gyerekek ne rémüljenek meg tőlünk" félével. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon jó ötlet és abszolút támogatom!!

    VálaszTörlés
  3. Az ötlet jó, hasonló nude lakkból pedig az Avon Perfectly Flesh a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem erről a lakkról a NYX Tea Rose nevű rúzsa jut eszembe, tök olyan színe van :D. Egyébként tetszik :). És a sminkversenyes téma is nagyno jó ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a szín! Sokkal-sokkal jobb szerintem, mint a babás rózsaszínek:)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, nagyon szép ez a lakk. a sminkes játék pedig nagyon jó ötlet :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó az ötlet, nekem nagyon tetszik a verseny ötlete :)
    A körömlakk pedig nagyon szép!

    VálaszTörlés
  8. Az essence új color&go lakkjai közül az english rose-nak nagyon hasonló színe van :))

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a rózsaszín, nekem kicsit barnába hajló, de nagyon érdekes szín, nekem még nincs ilyenem. Ötlet támogatva. :)

    VálaszTörlés
  10. 1 rétegben így fed? és ilyen fényes? kell ennél több? :)
    2 htb..... ezen még mindig nevetek :)

    VálaszTörlés
  11. Jó ötlet a zodiáékusok megprögetése, mert én már türelmetlen vagyok:D

    Ez a karácsonyi..hát...izé. rajtam nem sokat változtat az átlagos midnennapi smink(mert én anélkül is szééép vagyok,najó nem, de legalább jól érzem magam.höhö),szóval én 'hendikeppel' indulnék ebben .:(

    VálaszTörlés
  12. szép ez a pink! :) én is keresek egy hasonló színt!
    a játék jó ötlet :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép a lakk!
    Jó ötlet a játék! ( bár én(!) nem merném magam smink nélkül vállalni :-D )

    VálaszTörlés
  14. De szép színe van (ennek is. :P)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik ez a szín és én nagyon szívesen jelentkeznék a nyereményjátékodra :)

    VálaszTörlés
  16. Bár sokkoló lesz a különbség! :)

    VálaszTörlés
  17. HU nekem nagyon bejön ez a lakk és az ötleted is tetszik. :)

    VálaszTörlés